tähtivaeltaja 18.04.2006 19:11:41 | |
---|
Ajan suuri pyörä pyörii ja kerää karstaa ja kuplia pintaansa. Taas yhden kierroksen mentyä vanhat parrat sanovat meikkihevin olevan 'niin wanha juttu, ja onneksi tuli Nirvana ja tappoi kaikki' tms. Tässä yhteydessä sana Nirvana kiteyttää kaiken 90-luvun imagonörttiyden. Nääs, Minun nuoruudessani Nirvana alkoi vituttamaan, ja meikä pääsee pikkuhiljaa haukahtelemaan tuolle kaudelle ja sanomaan että 'onneksi on tämä uusi juttu; meikkihevi & jne. poseerauskama.' En näitä uusia bändejä kuuntele, mutta nauran vahingoniloisesti paskantärkeille toimistomuusikoille kun 1980-luku rulaa ja Japani ja itä alkaa nostaa päätään nuorten keskuudessa. Hyvähyvähyvähyvä Technicolour. Ootte vain ok, mutta miehen työn teette. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
taikakameli 18.04.2006 20:26:59 | |
---|
Oon kerran kuunnellu Negativea, enkä tykännyt. Mun mielestä se on hyvä syy olla tykkäämättä. Any time is a good time for pie. |
Anttichrist 18.04.2006 21:28:42 | |
---|
Vastaus kysymykseen: Siinä missä esim. Crashdïet (R.I.P.) osa(a)/(si) vetää asenteella ja sillä meiningillä, mikä 80-luvun rockissa oli, nämä suomalaiset wannabemäikölmonroe-laulujasoitinyhtyeet yksinkertaisesti ovat musiikillisesti sataprosenttisesti toistensa klooneja, ulkonäöllisesti prosenttiluku lähentelee samoja lukemia.. Toinen asia mikä itseäni pistää melkein eniten vituttamaan on se, että ei näytä riittävän, että kaikki soittavat täysin samaltakuullostavaa (soundeja myöten) punkhimcastratocaster-rockia, jossa ei ole mitään omaa, ja poikkeuksetta jotain erittäin korneja "gootti"-elementtejä (shoot me!), myös laulajien ähkintä kuullostaa enemmän tai vähemään samalta, jos suht pienessäkin taustamölyssä kuuntelet radiota, et voi tunnistaa yhtyettä. III: Jos joku saa sappeni kiehumaan, on se, että joku perkeleen jonneaaroni innoissaan antaa juttuja me naiset-ja vastaaviin lehtiin joka viikko, ja nämä muut vastaavat,mutta vieläkin epäoriginaalimmat tapaukset jotka vääntävät sitä perus kolmen vitossoinnun punkkia ja sitten selittävät jossain juhannusextraseurassa vannovansa Mötley Crüen nimeen ET CETERA ET CETERA....Taisiis yleisestiottaen tämä "kasarirockin uusi tuleminen" jota ei edes ole tapahtunut, vaan kaiken mahdollisen, jossa on pari kitaraa, täysperävaunullinen kajalia ja hiussuihketta, lasketaan jotenkin (mediassa siis) kaikki kuulumaan kategoriaan, jota näistä tämmöisistä yhtyeistä ehkä noin 1/600 täydentää (vrt.esim."black metal-buumi '97-'98).. AArrggh ei jaksa jatkaa, ja todennäköisesti tekin toivotte minun pitäväni turpani lopullisesti kiinni, mutta siis kiteytettynä (luin vain otsikon, joten vastaan negativen ja vastaavien osalta): 1. "Vaarallista rock n' rollia" joka ei ole vaarallistä, eikä rock n' rollia, nyt kunnolla lioiteltuna siis. 2. Olen henkilökohtaisesti vain niin Perkeleen liian täynnä näitä tusinayhtyeitä, joita pulpahtaa esille pari viikossa, ja joissa ei enää pariin vuoteen ole ollut hitustakaan mitään omaa. 3. Median jatkuva virheellisten asioiden ja termien kertominen, ja siihen täysin liittymättä tuo, että nyt tuosta ulkoasustakin on tullut noiden esiteinitytönmärkäuni-laulu-jasoitinyhtyeiden toimesta tullut H&M-muotia..EIEIEIEI.. Ok ,hiljenen. |
Sliv 18.04.2006 22:11:40 | |
---|
III: Jos joku saa sappeni kiehumaan, on se, että joku perkeleen jonneaaroni innoissaan antaa juttuja me naiset-ja vastaaviin lehtiin joka viikko heh. Mitä väliä tälläkin asialla on :) Onhan nuo Andyt ja Miketkin noissa lehdissä aikoinaan vierailleet. eikai siinä sen kummempia. Osa toimivaa promootiota. |
pkangas 19.04.2006 08:31:37 | |
---|
Noissa meikkibändeissä ärsyttää vain se, että ne ovat musiikillisesti niin köyhiä. Ei ole liian isoja muttereita. on vain liian pieniä ruuveja! |
pliksu 19.04.2006 09:23:23 | |
---|
On sitä musiikillisesti köyhemmätkin pärjänneet ihan hyvin, eikä mulla ole mitään syytä niitäkään parjata. Joo, en pidä yhtyeestä, mutta ymmärrän miksi moni pitää. Kaikista näistä tulleista viesteistä paistaa läpi se yksi asia: kateus. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
rytilahti 19.04.2006 09:45:33 | |
---|
Noissa meikkibändeissä ärsyttää vain se, että ne ovat musiikillisesti niin köyhiä. Kerrotko mitä tuo tarkoittaa? Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä! |
salmivaara 19.04.2006 11:58:14 | |
---|
Kerrotko mitä tuo tarkoittaa? Liian vähän tilutusta ja muuta masturbointia. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Ostinaatio 19.04.2006 14:56:39 | |
---|
Yksi syy on varmaan se, että tällaiset threadit jakavat väkisinkin mielipiteitä, sillä ei näihin kukaan viitsi kirjoitella ellei ole voimakasta mielipidettä suuntaan tai toiseen. Korjatakseni tämän vääristymän kirjoitan nyt oman värittömän mielipiteeni: Minulla ei oikeastaan ole mitään voimakasta mielipidettä Negativesta, joskus olen radiosta kuullut yhtyeen tuotantoa, enkä ole siitä saanut juurikaan "mitään". Tämä ei ole poikkeuksellista, Jos joku kyseistä orkesterista pitää, niin se passaa minulla aivan mainiosti. Luulisin että aika monilla muilla on samanlainen suhde kyseiseen poppooseen. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
Henkeen ja Vereen 19.04.2006 15:13:54 | |
---|
Yksi syy on varmaan se, että tällaiset threadit jakavat väkisinkin mielipiteitä, sillä ei näihin kukaan viitsi kirjoitella ellei ole voimakasta mielipidettä suuntaan tai toiseen. Korjatakseni tämän vääristymän kirjoitan nyt oman värittömän mielipiteeni: Minulla ei oikeastaan ole mitään voimakasta mielipidettä Negativesta, joskus olen radiosta kuullut yhtyeen tuotantoa, enkä ole siitä saanut juurikaan "mitään". Tämä ei ole poikkeuksellista, Jos joku kyseistä orkesterista pitää, niin se passaa minulla aivan mainiosti. Luulisin että aika monilla muilla on samanlainen suhde kyseiseen poppooseen. Sama. ...aivan sama. I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
pkangas 19.04.2006 15:40:21 | |
---|
Kerrotko mitä tuo tarkoittaa? Sitä, että melodiantaju, harmonisuus, biisirakenteet ovat toisarvoisia. Enkä todellakaan tarkoita, että musiikin pitäisi olla esim. progea, tiluheviä tai muuta vastaavaa.. Ei ole liian isoja muttereita. on vain liian pieniä ruuveja! |
rytilahti 19.04.2006 16:17:14 | |
---|
Sitä, että melodiantaju, harmonisuus, biisirakenteet ovat toisarvoisia. Enkä todellakaan tarkoita, että musiikin pitäisi olla esim. progea, tiluheviä tai muuta vastaavaa.. Miten niin toisarvoisia? Ovatko he itse sanoneet näin? Vai onko kyseessä sinun mielipide ja yleistys? Eli olenko oikeassa jos sanon että sinua ärsyttää kun LUULET että musiikki on toisarvoista näiden orkkien kohdalla. Ei kukaan voi ajatella että jos joku bändi meikkaa niin heti on musiikki toisarvoista. Toisaalla voi, onhan ihmisiä tuomittu ja pistetty uuniin ennenkin pelkkien olettamusten ja luulojen perusteella, jopa ulkonäön. Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä! |
Jormaz 19.04.2006 16:41:41 | |
---|
Miten niin toisarvoisia? Ovatko he itse sanoneet näin? Vai onko kyseessä sinun mielipide ja yleistys? Eli olenko oikeassa jos sanon että sinua ärsyttää kun LUULET että musiikki on toisarvoista näiden orkkien kohdalla. Ei kukaan voi ajatella että jos joku bändi meikkaa niin heti on musiikki toisarvoista. Toisaalla voi, onhan ihmisiä tuomittu ja pistetty uuniin ennenkin pelkkien olettamusten ja luulojen perusteella, jopa ulkonäön. Hitler-kortin heitit pöytään tässä vaiheessa! Aika noloa! Mutta siis mielipideasioitahan nämä on. Negativen musiikki on todella köyhää ja mitäänsanomatonta sikäli kuin olen sitä kuullut. Esim. Lovexin musiikissa on paljon enemmän potentiaalia vaikka onkin samanlainen "meikkibändi". Jos musiikki on omasta mielestä paskaa ja ainoa asia mikä itselle päin näyttäisi olevan kuosissa on ulkoasu niin kai sitä ajattelee että homma perustuu niille ulkoisille seikoille. Se on sitten eri asia kannattaa näitä mielipiteitä julkisesti mainita mutta on se kateuskortinkin heittäminen aika noloa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Lennu 19.04.2006 18:50:22 | |
---|
No ne teidän arvostelijoiden biisit on sen verran köyhiä, että niistä ei ole kukaan kuullutkaan, eikä edes tahdo. Mahtaa se vituttaa, kun ei ite pääse telkkariin. Minkäs kortin mä nyt heitin pöytään? himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
aikavaikea 19.04.2006 19:00:17 | |
---|
Minkäs kortin mä nyt heitin pöytään? Patajätkän? Jos et, niin oot paska taikuri.
Tää on aina niin tätä. Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
Jani The Rock 19.04.2006 19:10:00 | |
---|
No ne teidän arvostelijoiden biisit on sen verran köyhiä, että niistä ei ole kukaan kuullutkaan... Onko adjektiivi "köyhä" tässä yhteydessä synonyymi "vähemmän kaupalliselle"? Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
No ne teidän arvostelijoiden biisit on sen verran köyhiä, että niistä ei ole kukaan kuullutkaan, eikä edes tahdo. Mahtaa se vituttaa, kun ei ite pääse telkkariin. Minkäs kortin mä nyt heitin pöytään? Aika tyhmän ja turhan kortin sanoisin. Ja asiaan. Minua ei henk.koht. vain säväytä millään tasolla Negativen, Uniklubin tai vaikkapa Lovexin musiikki. Huom. musiikki ei siis nyt kiinnosta. Se musiikki kuullostaa minusta vain tylsältä, silotetulta ja tuotetulta. Enkä sano etteivät nämä em.bändit osaa soittaa - päinvastoin. Minä tunnen yhden samankaltaisen meikkaavan, uusio-glam-rock bändin - ja kolme kaveria viidestä siinä bändissä on ihan oikeasti kunnon studiomuusikoita (on ne kaksi muutakin hyviä musajutuissaan). Ne jätkät on ihan mukavia mutta en siltikään pidä heidän musastaan, olen sanonut sen heille suoraan, ja kavereita ollaan silti. Lisäksi esim. em. bändin pari jäsentä on kommentoinut olevansa mukana vain rahan vuoksi - musiikkityyli kiinnosti näitä jäseniä silloin kun aloitettiin, ja tehtiin oikeasti räväkämpää glamia. Nykyään kaverit on bändissä jotta elättäis joskus ittensä musiikin tekemisellä. Ja näin ei ole kaikkien bändien kohdalla, tuossakin bändissä ainakin pari kaveria tykkää ilmiselvästi sellaisen musiikin tekemisestä, ja mikäs siinä tehköön. Minä teen valintani sitten keikkojen ja levyjen suhteen. Vapaata tilaa myytävänä. |
rheinone 19.04.2006 19:16:01 (muokattu 19.04.2006 19:45:43) | |
---|
Siks ku mimmit diggaa niitä niiden kledjujen, meikkien ja muiden kiiltävien releiden takia. E: Se harmittaa ettei mimmit diggaakaan siitä oikeesta katurokkityylistä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Jani The Rock 19.04.2006 19:22:00 | |
---|
Siks ku mimmit diggaa niitä niiden kledjujen, meikkien ja muiden kiiltävien releiden takia. Nythän on niin että mieshenkilön naismainen tahi androgyyni fyysinen olemus ei tunnu fyysiseltä/henkiseltä iältään keskenkasvuisesta naispuolisesta olennosta seksuaalisesti niin uhkaavalta kuin maskuliininen olemus, kun taas seksuaalisesta identiteetistään epävarmaa miespuolista olentoa kyseisenlainen habitus ärsyttää lähes poikkeuksetta. Tässä on sekä suosion että epäsuosion salaisuus. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Lennu 19.04.2006 19:43:32 | |
---|
Nythän on niin että mieshenkilön naismainen tahi androgyyni fyysinen olemus ei tunnu fyysiseltä/henkiseltä iältään keskenkasvuisesta naispuolisesta olennosta seksuaalisesti niin uhkaavalta kuin maskuliininen olemus, kun taas seksuaalisesta identiteetistään epävarmaa miespuolista olentoa kyseisenlainen habitus ärsyttää lähes poikkeuksetta. Tämä nimenomaan, plus että nää jätkät ei osaa tehdä yhtä hyviä biisejä, hähää (tuuraan Jamia, kun sitä ei oo vähään aikaan näkynyt) himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |