marke- 04.04.2006 00:44:41 | |
---|
Mitäs vanha Bowie? No en tiä, mutta Steve Von Till - If I Should Fall to the Field on suosikki. Toivoa ei paljoa levyltä tosin löydy. Seksi |
Suchinenu 04.04.2006 01:09:19 | |
---|
Komppaan Fruscianten verhoja. |
RonRoco 04.04.2006 08:01:00 | |
---|
Jose Gonzales esiintyy tänään Conanissa. Kannattaa tsekata jos ei ole tuttu. Heittikö jotain uutta matskuu vai? Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Rattata 04.04.2006 11:48:52 | |
---|
Heittikö jotain uutta matskuu vai? Veneer-levyltä tais soittaa Heartbeatsin. |
No nyt pomppas! Unohtakaa Jack Johnson! Tää hemmo jammaa akkarilla, digeridoolla, slaidaa ku Allmanin veljekset ja surffailee Aussien hairannikolla; http://www.xavierrudd.com/home.html Tuolta löytyy clippejä. Ainakin mulle uusi tuttavuus tämä hemmo mutta levyt meni heti tilaukseen. "Solace" kuulostanut parhaalta tekeleeltä. Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Memu 20.04.2006 13:58:21 | |
---|
Tälläinen on juuri sitä omaa suosikkimusiikkia ollut jo pidemmän aikaa, piti itsekin akustinen ostaa kun kuulin Dave Lindholmin "Huoneet 6 & 14"- levyä. Davellahan näitä löytyy enemmänkin, mm. tuo uusi D&D- levy, jossa mies dobron kanssa vetelee. Jos et yritä, et voi hävitä- THV-klubi #31 |