zuppermuhle 16.04.2006 18:31:05 | |
---|
Minua on jo pitkään haitannut wahin puuttuminen efektiarsenaalistani ja päätinkin nyt rakentaa sellaisen itse. Koteloksi ajattelin jotain himohalpaa volume pedaalia kuten tätä: http://www.thomann.de/thoiw3_lead_foot_lfv1_prodinfo.html Onko kenelläkään kokemusta tuosta kotelosta? Se on ilmeisesti muovia mutta minkalaista? Onko sisällä tilaa elektroniikalle ja minkälainen potikka siinä on? Jos tuo Lead Foot osoittautuu ihan paskaksi hankin sitten sen kalliimman Bentonin Wahin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Fin_Rocker 16.04.2006 18:36:02 | |
---|
Se on ihan paskamuovia osta vaan se benton on samanlaatuinen kotelo kuin crybabyissa on käytetty |
Hannu H. 16.04.2006 19:09:15 | |
---|
Juu eipä tuommoseen kannata rahojaan hassata. Itellä on Besbecon volaspedu joka on kutakuinkin tuon näkönen muoviloota eikä sen päälle kyllä oikeen ilkee astua.. |
zuppermuhle 16.04.2006 20:12:52 | |
---|
Ok, Bentonia hankkimaan. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Oletko ajatellut todella näppärää, vanhaa ompelukoneen pedaalia? Kirpputorilta voi löytyä halvallakin metallinen versio. Never say forever 'cause nothing lasts |
zuppermuhle 19.04.2006 16:09:42 | |
---|
Oletko ajatellut todella näppärää, vanhaa ompelukoneen pedaalia? Kirpputorilta voi löytyä halvallakin metallinen versio. Olen kyllä. Ei vain mistään ole tullut vastaan. Olisihan se aika hienon näköinen "Singer Wah" Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Fonisoul_ 19.04.2006 18:33:58 | |
---|
Juu eipä tuommoseen kannata rahojaan hassata. Itellä on Besbecon volaspedu joka on kutakuinkin tuon näkönen muoviloota eikä sen päälle kyllä oikeen ilkee astua.. Ja meikäläisellä on/oli besbecon wahi, ja taitaa sama kotelo olla uudella firman nimellä. Käytännössä käyttökelvoton joka suhteessa. |