Olen ajatellut hommata laadukkaita plugareita ja Oxfordit tuli yhtenä varteenotettava vaihtarina mieleen. Tarvitsen siis parit kompurat kanaviin/auxeihin/masteriin, EeQuun ja kaiun nyt ainakin. Pakettina pitäis melkein löytyä, koska niin noi tuntuu olevan paljon halvempia. Tietysti Wavesiltä löytyy myös sitten omansa. Kokemuksia, ehdotuksia? Hintaluokka: Oxford 6-packin tuntumassa. Kaupallinen=Paskaa |
Olen ajatellut hommata laadukkaita plugareita ja Oxfordit tuli yhtenä varteenotettava vaihtarina mieleen. Tarvitsen siis parit kompurat kanaviin/auxeihin/masteriin, EeQuun ja kaiun nyt ainakin. Pakettina pitäis melkein löytyä, koska niin noi tuntuu olevan paljon halvempia. Tietysti Wavesiltä löytyy myös sitten omansa. Millä vehkeellä meinaat noita pyörittää? VST-ympäristöön noita ei saa muutenkuin hankkimalla Powercoren, Toolssiin taitaa saada vain rautapuolelle? ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
Powercorella olen huomannu (enkä ole ainoa), että noi tuottaa toisinaan random napsuja materiaaliin. Hm. Mä oon huomannu joskus exportoidessa ton saman ongelman jollain muilla powecoren plugareilla, mut se on korjaantunut kun exportissa pistää bufferikooksi vaikka 2048. ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |