Aihe: Vahvistimien särö?
1 2 3
myrtonen
19.04.2006 10:10:52
Vahvistimesta tietenkin, sitä vartenhan se on. EQ-pedaalilla saa hieman alapäätä pönkitettyä ja boostailtua jos niikseen tulee.
"Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä."
Ilez885
21.04.2006 11:04:04

Siihen asti kun ostin uuden säröpedaalin (Digitech Metal Master) olin käyttänyt oikeastaan yksinomaan styrkkarin omaa säröä. Vanhasta pedaalista (Boss DS-2) puuttui semmonen buusti, jota sooloiluissa ja "astetta raskaammissa" osuuksissa tarvittiin.
Juustonaksu
21.04.2006 11:33:59
Itselläni on tuo Tech 21 SansAmp PSA 1.1 ja kyllä potkii säröt hieman yli puolenvälin jo ihan riittävästi. Ainoana jään kaipaamaan ulkoista EQ:ta, millä voisin alamiddlejä hieman korostaa.

Bad Monkeytä käytän sitten puhtaan päälle, kun haluan pikkurosoa sun muuta. :)
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Epi
22.04.2006 18:45:35

Itelläni on Wahvarikellarin terästämä Marshall JCM800 combo, josta lähtee löylyä vähintään riittävästi. Toisessa kitarassani on DiMarzio Super Distortion- ja toisessa Duncan JB -mikitys ja kummankin kanssa styrkkarin oma särö toimii aivan loistavasti. Satunnaiset purkkikokeilut on aina päättyneet selkeästi Marsun voitoksi.
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)