Aihe: Tenson Les Paul
1
Timothy
18.04.2006 16:22:16
Heips!

Jos kellään olisi tietoa Tenson, vai oliko se Tension,merkkisestä les paulista, niin antaa tulla vaan. Kuulemma mahonkibody ja gotohin talla, eli vaikuttaisi hyvältä!
slerbis
18.04.2006 17:02:22
Heips!

Jos kellään olisi tietoa Tenson, vai oliko se Tension,merkkisestä les paulista, niin antaa tulla vaan. Kuulemma mahonkibody ja gotohin talla, eli vaikuttaisi hyvältä!

http://en.woodbrass.com/index.php?c … _1707&sort=4a&filter_id=468

Jos on minkäänlaista sukua näille, niin eipä näytä hääppöisiltä. Taitavat olla HB:n kanssa samaa kauraa eri lätkällä...
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33
hullu_ukko
18.04.2006 17:17:46
Heips!

Jos tenson on kyseessä niin minä kiertäisin kaukaa. Tensonin strato löytyy nimittäin kotoa veljen omistuksesta eikä siitä ole muuta hyvää sanottavaa kuin että kaula ja otelauta on ihan ok. mitä nyt nauhat kuluivat olemattomiin noin vuoden soiton jälkeen. ääni on kans aivan jotain niin kauheaa.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Maiden01
18.04.2006 20:37:41
Laitoin jo aiemmin kirjoituksen tästä Tenson merkkisestä LP:stä. Gotohin virittimet olivat myyjän myöhemmin vaihtamat kun kysyin tarkemmin. Yksi kyseinen keppi on myynnissä huuto.netissä ja taitaa löytyä hausta nimellä "sähkökitara". Itse päädyin toiseen keppiin, mutta tuosta merkistä ei ole mitään kokemusta.
myrtonen
19.04.2006 09:59:37
Kuulemma mahonkibody ja gotohin talla, eli vaikuttaisi hyvältä!

Tämä jotenkin huvitti. Ei tuo materiaali mitään itsessään kerro, jos soitin itse on huonosti rakennettu.
"Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä."
P2
19.04.2006 11:32:14
Sain eilen huoltoon Tenson-merkkisen stratotyyppisen kaulan. Kaulan vaahtera on halkeillut, eli selvästikään puu ei ole ollut tarpeeksi kuivaa soitinrakennukseen. Toisekseen, kaula on kiero. Saas nähä mitä tuosta tulee, ei taida ihan pelkkä nauhojen hionta auttaa.
Timothy
19.04.2006 18:24:28
Tämä jotenkin huvitti. Ei tuo materiaali mitään itsessään kerro, jos soitin itse on huonosti rakennettu.

No joo, mutta mahonki on todella hyväsoundinen puu!
ollikainen
19.04.2006 18:41:54 (muokattu 19.04.2006 18:44:14)

No joo, mutta mahonki on todella hyväsoundinen puu!

Mitä se auttaa jos kaula on kiero ja kitara on muutenkin huonosti rakennettu?
Mitä vikaa on esim: epin ja jiideen lespoissa?
elämä on laiffii!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)