Bailey 28.08.2003 19:33:29 | |
---|
Tuli tuossa thomannin esite tänään ja siinä olis 95e:n hintaan tuollainen mikki(sis.pidike,puomistandi ja 6m piuha)..tekeekö mitään?Laulaja karheaääninen mieshenkilö.. "Here we are now..entertain us!"
-K.Cobain |
kostaja 29.08.2003 07:34:18 | |
---|
samaan hintaan saat paaaaljon paremman! laitat kerralla sennhaiserin e835 ja lupaan että olet tyytyväinen!! hiemna tummemman toiston antaa himpun kalliimpi e845! sennhaiserin mikit on kaikilta osin aivan huippuluokkaa..pesee muut hintaluokassaan sata nolla!! parhaimpia laulumikkejä mitä tiedän on senkun e865 konkka!! wau..!! |
Unworthy Knight 29.08.2003 08:55:40 (muokattu 29.08.2003 08:56:52) | |
---|
Tuli tilattua tollanen setti.Olen aina luottanut AKG laatuun. Lähinnä sitä mitä minä mikiltä laululleni pyydän. Saa nähdä onkos tämä malli samaa laatua kun muut joilla olen leikkinyt koulussa. Ilmotan kun olen testannut kapistuksen. Postissa on jo kunhan pääsen koulusta.... samaan hintaan saat paaaaljon paremman! laitat kerralla sennhaiserin e835 ja lupaan että olet tyytyväinen!! hiemna tummemman toiston antaa himpun kalliimpi e845! Olet testannut AKG D3700 sitten kun noin puhut ? "...So croak the king of Grey." |
k2x80w 29.08.2003 10:40:47 | |
---|
Tuli tuossa thomannin esite tänään ja siinä olis 95e:n hintaan tuollainen mikki(sis.pidike,puomistandi ja 6m piuha)..tekeekö mitään?Laulaja karheaääninen mieshenkilö.. Mikki on hyvä dynaaminen laulumikki, mutta matalien äänien toisto on hieman heikkoa verratessa esim. Shure SM58:iin. Keski ja diskantti äänet toistuvat erittäin siististi ja mikki soveltuu ehkä paremmin naisäänelle... Flobbi / Kitaristi |
PuNkKi 30.08.2003 16:30:00 | |
---|
Tuon AKG:n D880 saa tuollaisena samanlaisena pakettina suomesta suunnilleen samoihin hintoihin, jossakin näin ainakin 99euroon.. siinä oli juuri toi D880-mikki + puomillinen mikkiständi + johto.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Bailey 16.09.2003 15:26:00 | |
---|
Tuli tilattua tollanen setti.Olen aina luottanut AKG laatuun. Lähinnä sitä mitä minä mikiltä laululleni pyydän. Saa nähdä onkos tämä malli samaa laatua kun muut joilla olen leikkinyt koulussa. Ilmotan kun olen testannut kapistuksen. Postissa on jo kunhan pääsen koulusta.... Olet testannut AKG D3700 sitten kun noin puhut ? Mites on mikki pelittäny? "I live reckless life and i don't need your advice!"
-Guns N' Roses |
simiha 19.09.2003 09:43:58 | |
---|
Olet testannut AKG D3700 sitten kun noin puhut ? Meillä on ollu naislaulajilla käytössä noi D3700:t. Tuli niitä hommattua, kun sai halvalla paketin Saksasta jo joskus vuosia sitten.. Jonku verran kierto-ongelmia on ollu ja siks uudet mikit on haussa. Sennheiserin e845:ia on tarkotus ottaa testiin, kunhan sopiva keikka sattuu kohdalle. Kämpällä kun ei noista kierto-ominaisuuksista oikein pääse selville.. Soundi noissa on mun ihan ok mun mielestä, aika kirkas. Voi olla, että kierto-ongelmistakin pääsee kun laulaa riittävän lujaa, niin ei tarvii gainia nostaa tappiin. Mikkejä testiin paikallisesta musakaupasta, sillä niistä pääsee selvyyteen! |
Mites on mikki pelittäny? Tosiaan vähän tykkää kiertävä kapistus olla, mutta olen pahempiinkin törmännyt. Saundi on tosiaan puhdas ja kirkas, tämä verottaa bassopäätä tosin niinkun on tullut ilmi. Kolmio muotoilua aluksi kummastelin. Veron irrotus on "vaikee" operaatio aluksi, mutta kun tekniikan ymmärtää niin kyllä se sitten siitä. Eipä ainkaan vituttanut ole ostos. Kun en hirveenä basso päätä ole kaipaamassa ja mikki nappaa mukavasti nuo kurkun peränkin saundit, joita ei kaikki dynaamiset vekottimet nappaa näin hyvin. "...So croak the king of Grey." |