Aihe: Tarvitsen musiikkia videoon
1
Hammetti
18.04.2006 18:16:29
Elikkä homman nimi on että minulla on itse tehty "Best Of"-video veljeni korisjoukkueen matseista ja tarkoitus olisi jakaa tämä video kaikille joukkueen pelaajille.

Videolle olisi kuitenkin kiva saada jotain taustamusiikkia, joten kertokaapa että
A) Mistä saisi tekijänoikeuksista vapaata musiikkia, jota saa käyttää?
B) Onko sinulla bändi, jonka demon tms. käyttöön saisin luvan?

Musiikkityyli saisi olla menevä rock/metal.

Jos annat luvan oman tuotantosi käyttöön niin lähettäisitkö suostumuksesi ja kappaleen/kappaleet mielellään linkkeinä osoitteeseen jrantio@cc.hut.fi

Kiitos jo etukäteen.
Hammetti
18.04.2006 18:26:44
Ainiin ja kyseinen artisti saa tietysti nimensä lopputeksteihin :)
Cocktus
18.04.2006 18:27:26

Elikkä homman nimi on että minulla on itse tehty "Best Of"-video veljeni korisjoukkueen matseista ja tarkoitus olisi jakaa tämä video kaikille joukkueen pelaajille.

Videolle olisi kuitenkin kiva saada jotain taustamusiikkia, joten kertokaapa että
A) Mistä saisi tekijänoikeuksista vapaata musiikkia, jota saa käyttää?
B) Onko sinulla bändi, jonka demon tms. käyttöön saisin luvan?

Musiikkityyli saisi olla menevä rock/metal.

Jos annat luvan oman tuotantosi käyttöön niin lähettäisitkö suostumuksesi ja kappaleen/kappaleet mielellään linkkeinä osoitteeseen jrantio@cc.hut.fi

Kiitos jo etukäteen.

Mikserissä on paljon tekijänoikeuksista vapaata musiikkia. Sieltä vaan jengiltä kyselemään kun löydät sopivan kuuloista tavaraa.

http://www.mikseri.net
eppe
18.04.2006 22:06:09
testaa näitä :D http://www.mikseri.net/tommyshots

eka biisi on ainaki suht nopea, jos ei muuta!
fifehole
18.04.2006 22:11:38 (muokattu 18.04.2006 22:12:39)

Feel free!! www.mikseri.net/scars vapaasti käytettävissä jos kelpaa...
Head for an eye
Leikari
18.04.2006 23:47:18 (muokattu 18.04.2006 23:49:27)

Eiköhän tämä mene vielä sen "kopioiminen omaan ja lähipiirin käyttöön" tms. piikkiin.

Oman ymmärräykseni mukaan tuollaisesta yksityisestä käytöstä ei tekijänoikeusmaksuja tarvitse maksaa. Ko. videota ei luonnollisestikaan saa ryhtyä myymään eikä esittää julkisesti (joukkueen sisäiset tilaisuudet eivät ole julkista esittämistä). Etsisin siis levyiltä sopivan musiikin.
Soitetaan jamia!
Jormaz
19.04.2006 03:09:26
Eiköhän tämä mene vielä sen "kopioiminen omaan ja lähipiirin käyttöön" tms. piikkiin.

Oman ymmärräykseni mukaan tuollaisesta yksityisestä käytöstä ei tekijänoikeusmaksuja tarvitse maksaa. Ko. videota ei luonnollisestikaan saa ryhtyä myymään eikä esittää julkisesti (joukkueen sisäiset tilaisuudet eivät ole julkista esittämistä). Etsisin siis levyiltä sopivan musiikin.

Näin näkisin minäkin. Mitä porukan kotivideot jollekin teostohemmolle kuuluu?
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
obiwan
19.04.2006 10:59:37 (muokattu 19.04.2006 11:00:29)
Näin näkisin minäkin. Mitä porukan kotivideot jollekin teostohemmolle kuuluu?

Niimpä. Jos toisen tuotoksella ei tavoitella hyvää mieltä suurempia etuja (esim. rahallisia) niin eiköhän toi onnistu millä tahansa biiseillä.
Cocktus
19.04.2006 22:44:31

Mikseri.netin tavara EI ole tekijänoikeuksista vapaa

Sori, my bad.. Tarkoitin tietysti Teosto-vapaata tässä tapauksessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)