Aihe: Valettujen korvatulppien kimppatilaus Hki
1 2 3 4 5 6
edgehill
28.03.2006 09:44:42
Nyt on kohta viis vikkoa kulunut eikä korvasilikooneja ole näkynyt.
Onko joku jo saaanut lähetyksen?
Pieni rumpalipoika
28.03.2006 10:04:15

Nyt on kohta viis vikkoa kulunut eikä korvasilikooneja ole näkynyt.
Onko joku jo saaanut lähetyksen?

Kaikki muut paitsi sä, on saaneet! Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
edgehill
28.03.2006 11:15:26
Kaikki muut paitsi sä, on saaneet! Hoho.

Mä oon saanut ihan säännöllisesti mutta nyt puhuttiin korvatulpista ;-)
Fide
28.03.2006 13:09:23

Just nyt ei tarttis tullakkaan, kun rahat on taas finaalissa... tossa sit ens kuun puolella vasta, kiitos =)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
esamies
29.03.2006 10:17:06 (muokattu 29.03.2006 19:32:41)
Parhaat korvatulpat ikinä! Mitään ei ole kuulunut tilauksen jälkeen!

E: Finfonic sanoo, että ovat työn alla ja tulossa pikimmiten. Ovat viivästyneet kiireen takia.
Nelikielipiru
29.03.2006 17:31:57

Parhaat korvatulpat ikinä! Mitään ei ole kuulunut tilauksen jälkeen!

Pitänee ottaa yhteyttä firmaan, heillähän oli kiirettä tiedossa.

Joo olis kyl kiva ne saada tän vuosituhannen puolella..
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
Nelikielipiru
04.04.2006 15:57:47

Just soitin firmaan ja kysyin että MITÄS ihmettä.......... Ja lupasivat hyvin nopeasti ilmoittaa mulle henk.koht, joten ilmotan heti teille lisä informaatiota kun saan.
Pieni rumpalipoika
04.04.2006 17:24:55

Joo hyvä et aloit kuumottamaan. Vähän erikoista kuitenkin...tai siis huonoa palvelua, että on kahden viikon toimitusaika, jonka ruuhkasta johtuen sanotaan venyvän maks. neljään viikkoon ja kuuden viikon kohdallakaan eivät ole ite mitään informoineet. Toisaalta tekevät varmaan sen minkä ehtivät ja tulpat tulee, kun tulee. Niitä odotellessa taidan juoda lasin punkkua!
Nelikielipiru
04.04.2006 21:10:09

Joo hyvä et aloit kuumottamaan. Vähän erikoista kuitenkin...tai siis huonoa palvelua, että on kahden viikon toimitusaika, jonka ruuhkasta johtuen sanotaan venyvän maks. neljään viikkoon ja kuuden viikon kohdallakaan eivät ole ite mitään informoineet. Toisaalta tekevät varmaan sen minkä ehtivät ja tulpat tulee, kun tulee. Niitä odotellessa taidan juoda lasin punkkua!

Tuli vastaus tekstiviestin muodossa, pahoittelivat aikataulun kusemista joka johtuu kuulemma äkillisestä työvoimapulan takia. Tuotteet toimitetaan ensiviikon kuluessa.

Jep eli ens viikkoa odotellessa, prkele...

Joo mä kysyin kun soitin että onko n.3 viikkoa sama asia teidän mielestä kun kohta alkava 6. viikko? Hyvin oli hiljainen se nainen puhelimessa joka sano että ottavat muhun yhteyttä pian. Kyllä meinaan alkaa jo pikkusen "nyppimään", olisivat edes voineet ilmoittaa että menee "hieman" pitkäksi, mutta eikai sitten tälläinen n.20 tyypin kimppa tilaus tunnu missään kun voi vedättää tälleen.
Fide
07.04.2006 11:19:35 (muokattu 07.04.2006 11:19:49)

ehdotus:
vitonen pois hinnasta per alkava myöhästynyt viikko =)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
esamies
11.04.2006 19:32:51 (muokattu 12.04.2006 18:26:50)
Kuluttajan oikeus on peruuttaa kauppa, jos toimitusaika venyy kohtuuttomasti. Eli huono kauppa tuli, mutta minkäs teen kun kuitenkin haluan tulpat. Prkl.

EDIT: Kaikkien tulpat ovat postissa viimeistään ensi tiistaina, lupaa F.
EDIT2:
http://www.kuluttajavirasto.fi/user … =6515&id=17212&mode=readdoc

Ainiin, F lupasi, että ne, jotka ei tulppia ole vielä saaneet (onko kukaan?), saavat tulpat ilman toimituskuluja! Tulppien hinta saattaa näinollen pudota jopa 154 euroon.
Nelikielipiru
11.04.2006 22:21:30

Kuluttajan oikeus on peruuttaa kauppa, jos toimitusaika venyy kohtuuttomasti. Eli huono kauppa tuli, mutta minkäs teen kun kuitenkin haluan tulpat. Prkl.

EDIT: Kaikkien tulpat ovat postissa viimeistään ensi tiistaina, lupaa F.

ENSI TIISTAINA!! Mitä vi'''''''''???? Ei juma'''ta, joo siis kyllä mäkin ne tulpat kyllä haluan mutta olis nytten OIKEUS ja KOHTUUS että ILMOITETAAN jos tilaus venyy jostain syystä kuten jo edellisessä kirjoituksessa sanoin. Nyt on kylla pakko ihan oikeasti jotenkin antaa palautetta tavaran toimittajalle että tällänen ei todellakaan ole hyväksyttävää.

Taidampa soittaa huomenna ja hieman kysellä... Tai mitäs hittoja mullahan on sen yhen tyypin känny numero joten soitanpa sille suoraan koska se mulle lupas että tulpat toimitetaan _tämän_viikon_kuluessa_.

Eli loppu kaneettina lisään.. Huomenna taidan kirjoitella ketjuun lisää informaatiota kun olen "hieman" keskustellut asiasta toisen osapuolen kanssa.
BenGlenton
12.04.2006 14:52:03
Huom! Jos ja kun maksu tapahtuu laskulla, niin ei muuta kuin reklamaatiota kehiin toimittajalle sitten kun tulpat+lasku tipahtaa luukusta. Reklamaatiossa voi reilusti vaatia ettei maksa koko summaa, koska toimitus on viivästynyt kohtuuttomasti luvasta toimitusajasta.

Kuluttaja-asiamieheltäkin saa varmasti apuja tällaiseen tilanteeseen.
www.supremecourtband.fi
Pieni rumpalipoika
13.04.2006 07:34:38

Onneksi nyt ei oo mitään keikka- tai treeniputkea menossa. Ois joutunu tilaan Elacinilta tulpat. On nimittäin kuulo siinä kondiksessa, ettei ilman 25db:n vaimennusta enää uskalla paljon vetää. Perkule!
Nelikielipiru
13.04.2006 16:31:08

Juuri puhuin noin puoli tuntia tarjouksen antajan kanssa, annoin palautetta rankalla kädellä toimitus ajan suhteen. En vittuillut vaan annoin mennä asiallisella linjalla, esim. siitä että mulle viime viikolla tulee tieto että täälä viikolla saa ja nyt sitten ei saanut niin mitä vittuja. Ja muutenkin koko informaation liikkumisesta, jos toimitus ajat venyy niin siitä ilmoitetaan asiakkaille ja tarkoitin että jokaisella. Ja sanoin että siellä on 19 muutakin jotka ovat hieman pettyneitä..

Saatana, en viittiny rähjää mutta kyllä sanani ihan vitun varmasti sain perille. Toimituksen mukana tulee jokin saate kirjelmä jossa on jotain kirjoitettuna, näin sanottiin.

Nyt piru lähtee pisselle.. moi ja hyvät päästäiset kaikille kohtalo kumppaneille saatana..
Nelikielipiru
13.04.2006 16:32:07

Onneksi nyt ei oo mitään keikka- tai treeniputkea menossa. Ois joutunu tilaan Elacinilta tulpat. On nimittäin kuulo siinä kondiksessa, ettei ilman 25db:n vaimennusta enää uskalla paljon vetää. Perkule!

Niinpä, mul on viel eilisestä keikasta toinen korva hieman lukossa kun tuo rumpalin perkele on niin kova hanskanen..
Pieni rumpalipoika
18.04.2006 16:04:26

Lällätilää mulle tuli tulpat!
-Q-
18.04.2006 16:41:25
Hitto, näköjään posti kulkee meille paljon hitaammin. Ei vieläkään tullut..
Tulikos tulpat suoraan laatikkoon vai pitääkö hakea paketti postista?
Therium
18.04.2006 17:21:31

Jesh, tulpat tuli vihdoinkin ja vaikuttaa aikas hyvältä. Äkkiä kämpälle testaan!
Kill and kill again - Sightless
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)