Joo, nykyään. Mutta tuo Ronald mihin viittasin oli joskus kauan, kauan sitten jolloin basistinkin saattoi korvata parilla transistorilla.. Tähän on IHAN pakko heittää yks tarina basisteista liittyen just tähän aiheeseen ammattilaiset/harrastelijat. Olin joskus tuuraamassa tanssikeikalla,humppabändissä,haitari.kitara,rummut ja solisti joka omisti basson:-)) Hauska veikko,ei siinä mitään,komiat kamat ja basso,ja aina joka biisin alussa hän kysyi innokkaasti ja hymyillen:"mikä sävellaji?",eikä taatusti tullut yhtään oikeaa ääntä,edes vahingossa,kielet olivat varmaankin laitettu vaan SOPIVAN LÖYSÄLLE,sellanen tasainen humina sieltä kuului... Että onhan näitä,kaikenlaisia harrastelijoita;-)) |
Tähän on IHAN pakko heittää yks tarina basisteista liittyen just tähän aiheeseen ammattilaiset/harrastelijat. Olin joskus tuuraamassa tanssikeikalla,humppabändissä,haitari.kitara,rummut ja solisti joka omisti basson:-)) Hauska veikko,ei siinä mitään,komiat kamat ja basso,ja aina joka biisin alussa hän kysyi innokkaasti ja hymyillen:"mikä sävellaji?",eikä taatusti tullut yhtään oikeaa ääntä,edes vahingossa,kielet olivat varmaankin laitettu vaan SOPIVAN LÖYSÄLLE,sellanen tasainen humina sieltä kuului... Että onhan näitä,kaikenlaisia harrastelijoita;-)) Olen itse kokenut saman, mutta toisin päin. Tuuraaja meidän bändissä... Auts! Tyhjän saa pyytämättäkin |