Aihe: [ v a l t a v a ] : Verenpurkauma
1 2
Lähikauppias
16.07.2003 18:20:37

Ensin toivotaan omaperäisyyttä, ja sitten sanotaan, että kuulostaa tangolaulajalta. Hoo. Eikös ole aika omaperäistä laulaa tällasta muzakia tango-äänellä :-) ?

Itse asiassa nyt kun tuon kuuntelin uudestaan, niin sehän oli oikeastaan aika hyvä. En tiedä miksi vaadin omaperäisyyttä, kun tuo itse asiassa oli aika omaperäistä. Hmm. Taidan vetää tuon kommentin takaisin.

No, se Jari Sillanpää siellä saisi kuitenkin vieläkin laulaa vähän lujempaa ja rosoisemmin. Minun makuuni siis. Joku muu siitä varmaan tykkää enemmän noin.
Nimismies
16.07.2003 20:59:42
Tykkäsin biisistä kovasti, etenkin uudestaan ja uudestaan - kohta jämähtää päähän soimaan tukevasti. Keep up!
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
eetuss
28.07.2003 15:02:26

Kieltämättä on vaikuttanut tämän biisin muotoutumiseen. Hyvin huomattu. Minähän soitan muuten tuon alun basson huiluäänillä.

kyseessä on kai forty-six and two..? Oletteko ennen käyttäneet nimeä Valtava Kääpiö?
Heepo
28.07.2003 15:17:24
Aikas tylsä. Tossa särökitarakohdassa basisti vois jättää ne humppakuvionsa soittamatta. Yksinkertainen toimisi paremmin. Juu.
paavi
28.07.2003 22:04:22
kyseessä on kai forty-six and two..? Oletteko ennen käyttäneet nimeä Valtava Kääpiö?

No, forty-six and two on kyllä lempikappaleitani tällä hetkellä, mutta oikeastaan ylipäätään tool vaikutti jonkin verran bändinä tämän biisiin muotoutumiseen - ei niinkään mikään yksittäinen kappale.

Emme ole käyttäneet nimeä Valtava Kääpiö. Se on aivan toinen bändi, joka tietääkseni on jo kuopattu..? Taisi olla vielä aika erilainen bändi, hämärästi muistelisin kyseessä olleen jonkinlaisen "big bandin" tai sen tyylisen kokoonpanon.
Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi.
Lähikauppias
28.07.2003 23:53:34

Emme ole käyttäneet nimeä Valtava Kääpiö. Se on aivan toinen bändi, joka tietääkseni on jo kuopattu..? Taisi olla vielä aika erilainen bändi, hämärästi muistelisin kyseessä olleen jonkinlaisen "big bandin" tai sen tyylisen kokoonpanon.

Hassua, olen alitajuisesti kuvitellut, että te olette entinen Valtava Kääpiö, ja olette kuitenkin vaihtaneet nimenne koska se entinen oli uskomattoman typerä. Mitä se onkin. Ei sille vedä vertoja kuin Happoradio.
larinparaske
29.07.2003 09:29:56

No, forty-six and two on kyllä lempikappaleitani tällä hetkellä, mutta oikeastaan ylipäätään tool vaikutti jonkin verran bändinä tämän biisiin muotoutumiseen - ei niinkään mikään yksittäinen kappale.

-Niin, ja lähinnä ehkä sovituksellisesti, sävellyksen vaikutteet on tullut imettyä vuosien varrella monesta jutusta niin ettei niitä (toivottavasti) pitäisi pystyä suoraan nimeämään.

Viime aikoina ollaan menty 'poppiskaavasta' tuollaiseen kehittelevämpään arraustyyliin, johon on varmaan vaikuttanut osaltaan yliannostus Toolia ja sen tyyppisiä.

Hassua, olen alitajuisesti kuvitellut, että te olette entinen Valtava Kääpiö, ja olette kuitenkin vaihtaneet nimenne koska se entinen oli uskomattoman typerä. Mitä se onkin. Ei sille vedä vertoja kuin Happoradio.

Hjooh, muistimme tällaisen bändin olleen joskus olemassa, kun nimeämme mietimme, mutten uskonut kenenkään yhdistävän...eihän kukaan sekoita Don Huonoja ja Don Johnson BB:täkään :). Valtava oli yksi biiseistämme, ja emme olleet tyytyväisiä silloiseen nimeemme (joka oli vielä typerämpi kuin esim Happoradio)...
I want to be the king and queen of cheese
Marzi
30.07.2003 17:56:13

Mielenkiintoista kamaa taas kerran. Simppeli ilmiasu pukee teitä myös. Edellinen on kyllä niin junaited steits että! :)

Pitääpä saada käsiin myös ne muut biisit(niitä kai oli?)

Tämä Rokkaa.
Pidän ääntä, olen.
Artu Pupunuss
02.08.2003 14:05:56

Ehei, se Valtava Kääpiö oli ihan tavallinen nelihenkinen huonoa suomenkielistä rokkia soittanut bändi, jonka ainoa erikoisuus oli siinä että niillä ei ollut basistia. Kuitenkin Provinssin keikalla vuonna '98 basso kuului ihan selvästi. Jäi vaivaamaan, että oliko niillä joku soittamassa lavan takana... No joo, taisi mennä vähän aiheen sivusta.
paavi
18.09.2003 17:28:16
Moi taas! Bändimme hakee uutta rumpalia, joten jos esim. tämä biisi iskee eikä tuottaisi vaikeuksia soittaa, otapa yhteyttä! :)
Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi.
Toveri
18.09.2003 21:02:12

Moi taas! Bändimme hakee uutta rumpalia, joten jos esim. tämä biisi iskee eikä tuottaisi vaikeuksia soittaa, otapa yhteyttä! :)

Mmh? Laurille riitti?
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
jannu
02.03.2004 20:26:40
Sanoituspuoli kolahti ensimmäisenä. Ja vokaalit. Sitten itse biisikin alkoi toimia. Helvetin hienoa menoa. Kivasti oli kieroutta ns. "perusbiisiin" saatu. Kertsin kitaravalli sai ihon kananlihalle, eli lähti helvetin hyvin.

Tässä ei ollut mitään huonoa.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt