Aihe: Yhteiskuntakritiikkiä: "Ennen Iltaa"
1
-wienoe-
18.04.2006 15:23:21
Ensimmäisessä säkeistössä minulla pisti silmään sanan harmaan toistuminen(kylläkin erilailla taivutettuina) ehkä turhankin usein, mutta sanoisin että ei juurikaan häirinnyt ja on vain pikkuseikka, kunhan jotain rakentavaa yritän kirjoittaa.

Pidin ihan, sanat toimi niin ettei mikään kohta särähtänyt korvaan ainakaan minulla.
Blasphemer
18.04.2006 22:58:35

Sujuvaa tekstiä ja sisältöön on viitsitty paneutua selvästi. Huomaa, että kirjoittajalla on sana hyvin hallussa ja selkeä näkemys siitä, kuinka lyriikkaa kirjoitetaan.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
valje
19.04.2006 09:48:20

Muuten ihan toimivan oloiset sanat, mutta eivät kauheesti herätä mitään tunteita, joten en oikein pääse sisälle. Punaisen langan tuosta ehkä löytää, mutta sitä voisi vielä korostaakin, koska ihan varma ei voi olla...
*Singers -blind, ignorant beasts of habit* -Boethius (475-524)
oo-p
19.04.2006 16:48:15

..jep. kiitti..
yksinkertaistetustihan tämä on oikeastaan vaan sitä että kun asut kaupungin vilinässä ja menet parvekkeelle talvisena aamuna niin aina joku siellä naapuritalon parvekkeella seisoo pitkä toppatakki päällä niskat kyyryssä tupakka suussa ja alapuolella vilistää unisia autoilijoita rautaisissa ratsuissaan. ja sitten sitä huomaa että itse on vain osa sitä ihan samaa massaa.. hmm.. pitemmän päälle perseestä. :D
Terve, ja kiitos kaloista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)