Tämmönen teksti syntyi. Suht. vaivattomasti purkautui paperille, joskin useammassa erässä, muutaman päivän kypsyttelyn jälkeen. Siinä mielessä harvinaiset sanat että ne on kirjoitettu lähes omasta kokemuksesta, mutta luulempa että jokainen tietää sen tunteen jota yritän seuraavassa kuvata: Vastuuton ja Viaton Tiedätkö miltä tuntuu vahingossa tappaa ystäväsi lemmikkihamsteri Koskettuasi siihen ensin ihan ilman lupaa Rikkoa jotain korvaamatonta ja sitten esittää yllättynyttä murtumatta viatonta ja tietämätöntä En tiedä enkä myönnä tiedät etten tiedä se oli kuolleena jo kun näin sen häkissä Pakenen ja juoksen pois en vastaa puhelimeen miksi minua epäilette miksi usko ette olen viaton! Tiedätkö miltä tuntuu rikkoa ystäväsi uusi pyörä ajeltuasi sillä ensin kiusallasi ympyrää Nähdä kuinka hän itkee löydettyään sen pyörätelineen kaukaisimmasta nurkasta säikähtäen En tiedä enkä myönnä tiedät etten tiedä se oli rikki jo silloin kun lähdin ajamaan Pakenen ja juoksen pois en vastaa puhelimeen miksi minua epäilette miksi usko ette olen viaton! Pakenen ja juoksen pois en vastaa puhelimeen miksi minua epäilette miksi usko ette olen viaton! Terve, ja kiitos kaloista! |
aziztcf 17.04.2006 22:50:24 | |
---|
Huhuh, tuli kyllä niin selvästi se tunne mieleen. Teksti onnistui siis, mahtavaa! Paskakitaristit #6 |
oo-p 17.04.2006 22:54:29 | |
---|
Huhuh, tuli kyllä niin selvästi se tunne mieleen. Teksti onnistui siis, mahtavaa! suurkiitokset. :D Terve, ja kiitos kaloista! |
4roth 20.04.2006 21:06:36 | |
---|
Erikoinen aihe. Sanat ovat kyllä hyvät, mutta ei ihan makustelematta voi ajatella kuulevansa tätä laulettuna. Polkupyörän rikkominen vielä menee, mutta hamsterin tappaminen. No hyvä kirjoitus kuitenkin. |
oo-p 20.04.2006 21:22:54 | |
---|
Erikoinen aihe. Sanat ovat kyllä hyvät, mutta ei ihan makustelematta voi ajatella kuulevansa tätä laulettuna. Polkupyörän rikkominen vielä menee, mutta hamsterin tappaminen. No hyvä kirjoitus kuitenkin. meillä on ollut bändin poikien kans ideana että tämä vedetään niin bravuuri-progena kun taidot riittää. Ja todella tämä myös on sitä sovitettuna. Saapa nähdä kuinka lähtee kun pitäis viikonloppuna vetää keikalla tämä.. jännittää peijakkaasti.. :) Terve, ja kiitos kaloista! |
4roth 20.04.2006 21:30:22 | |
---|
Kyllä se menee. Onnea :) |
oo-p 22.04.2006 14:12:47 | |
---|
Kyllä se menee. Onnea :) kiitos, sitä tarvitaan. :D Terve, ja kiitos kaloista! |
Kratos 24.04.2006 22:28:21 | |
---|
Oma vaatimaton mielipiteeni on, että olipas vaan loistavat sanat. Sen kummemmin en osaa perustella, mutta hieno teksti. |
oo-p 26.04.2006 20:42:41 | |
---|
Oma vaatimaton mielipiteeni on, että olipas vaan loistavat sanat. Sen kummemmin en osaa perustella, mutta hieno teksti. nöyrät kiitokseni Terve, ja kiitos kaloista! |