Aihe: Jotain Ehostusta teleeni?
1
Typhus
16.09.2003 11:50:04
ELi olisikohan kellään ideoita miten voisin aika HALVALLA muutella squierin telluani? Jotain sellaista että siitä saisi omaperäisemmän? :)
onhan se ....
askomiko
16.09.2003 11:56:25
Typhus
16.09.2003 13:57:53
ois kyllä aika p0rno :>
mutta tele on nätin sunbursti niin en viiti tommosta laittaa :|
onhan se ....
kassu_90
16.09.2003 15:28:22
Väsää alumiinista plexi.

Irroita vanha, ja kiikuta se peltisepälle ja sano että virittelee sellaisen.
Miikathebest
16.09.2003 19:13:02

Väsää alumiinista plexi.

Irroita vanha, ja kiikuta se peltisepälle ja sano että virittelee sellaisen.

Niin tai sitten teet itse!

Koverra otelauta.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
kassu_90
16.09.2003 20:49:45
Koverra otelauta.

Eikös mm. Ynkan kitaroissa ollut tollaisia?
waskikaarme
16.09.2003 22:42:25
Roudariteipistä leikkelet pieniä palasia ja muotoilet niistä kirjaimia joista sitten teippailet veikeitä pikku lauseita tai sanoja kuten "kytät on poliiseja", "vitut", "jeesus tulee", tai sitten jotakin muuta. Roudariteipistä voi saksia myös erilaisia kuvioita (tähtiä, ympyröitä, neliöitä..)

(hymiö)
d-e
23.09.2003 14:21:48
Eikös kustomoinnissa ole kyse omien ideoiden toteuttamisessa.Älä tee mitään jos et itse tiedä mitä pitäisi
tehdä.....
Sammakko
26.09.2003 16:10:28

1. Hio kaulasta kaikki lakka pois. Myös lavasta pois squier teksti ja piirrä mustalla tussilla tilalle (siis siististi. älä sohri!) vaikka joku siisti logo tai nimikirjaimesi.

2. Vaihda mikit. Kaulaan humppari. Jostakin saa käytettynä halvalla.

3. Tee peltinen pleksi ja vie se ulos ruostumaan ja ruuvvaa kiinni kitaraan.

4. Tee ite jostakin rososesta nahasta rosonen hihna ja ruuvvaa kitaraan isojen prikkojen kanssa niin siinä on hinalukkokin.

5. Tee ite hienot nupit potikkoihin. Vaikka koivusta ja öljyä rusehtavaksi.

6. Mikki svitsiin hieno nuppi.

7. Kehittele näistä ite jotain kivempaa!!!

8. Onnea matkaan.
Rhea synnytti 17. tammikuuta 1942 pojan, jonka Knut Victor Boxström kastoi kastelusikalla ja omalla spermallaan 4.4.1942. Perheen poika sai nimen Ior.
Sammakko
26.09.2003 16:12:41

Niin ja älä missään tapauksessa koverra otelautaan. Jätä ne hommat wannabe ynkille.
Rhea synnytti 17. tammikuuta 1942 pojan, jonka Knut Victor Boxström kastoi kastelusikalla ja omalla spermallaan 4.4.1942. Perheen poika sai nimen Ior.
Miikathebest
27.09.2003 19:05:31 (muokattu 27.09.2003 19:05:45)

Niin ja älä missään tapauksessa koverra otelautaan. Jätä ne hommat wannabe ynkille.

oho. Jos on joku sellanen kitara missä on ihan sikapienet nauhat, niin kyllä silloin kovertaminen helpottaa soitettavuutta huomattavasti! Itse olen ainakin kovertanut vain se verran, että tuntuma paranee. Joten kitaroissani sitten varmaan ole sitä todellista "scalloped feeliä"
Miika Rocks It
Juzzu
28.09.2003 18:20:48
oho. Jos on joku sellanen kitara missä on ihan sikapienet nauhat, niin kyllä silloin kovertaminen helpottaa soitettavuutta huomattavasti! Itse olen ainakin kovertanut vain se verran, että tuntuma paranee. Joten kitaroissani sitten varmaan ole sitä todellista "scalloped feeliä"

Eikö tuon olisi voinut hoitaa vaihtamalla korkeammat (ja leveämmät) nauhat? Ei olisi jälleenmyyntiarvoa romutettu?
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Miikathebest
28.09.2003 21:57:37

Eikö tuon olisi voinut hoitaa vaihtamalla korkeammat (ja leveämmät) nauhat? Ei olisi jälleenmyyntiarvoa romutettu?

No ei mun kitaroilla sitä jälleenmyyntiarvoa ole muutenkaan.
Ja se olis ollu hankalampaa.
Ja minusta toi koverettu näyttää hienolta.
Miika Rocks It
Sammakko
30.09.2003 21:04:33

Ja minusta toi koverettu näyttää hienolta.

Samalla teet itestäsi naurettavan wannabe ynkän...

Eiku oikeesti kyllähän jotkut blues äijjätkin kovertaa otelaudan alimmilta kieliltä alhaalta. Saa kunnon venytykset blues riffeistä. Tää vois olla yks vaihtoehto.
Hammer Of The Gods
30.09.2003 23:52:37
Minusta koverretun otelaudan kokeileminen on ihan hyödyllistä jos tykkää harrastaa hurjia bendejä, koska onhan siitä oikeasti hyötyä. Turha rueta miettimään, että "oonxmä nyt wannabe-ynkkä..." Itseäni ainakin himottaisi kokeilla varsinkin sitä kuinka tuo vaikuttaa soittoon alimmilta nauhoilta, sieltä kun se venytteleminen on nihkeintä juuri sen otelautakosketuksen takia...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Invader
01.10.2003 09:58:08 (muokattu 01.10.2003 09:59:22)
Samalla teet itestäsi naurettavan wannabe ynkän...

Eiku oikeesti kyllähän jotkut blues äijjätkin kovertaa otelaudan alimmilta kieliltä alhaalta. Saa kunnon venytykset blues riffeistä. Tää vois olla yks vaihtoehto.

Huvittavaa sinänsä, että jos on aikomus tilulilua soitella niin koverrus on ehdoton no no, mutta sitten passaa kyllä jos pluussia vetelee...hmm.

Kaikenkaikkiaan helvetin lapsellista tollainen "wannabe-ynkittely", jokainen tekee mitä lystää. Jos otelaudan koverrus parantaa soittotuntumaa niissä jutuissa mitä itse soittelee, niin mikä ettei, kovertamaan mars.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)