mikko1 16.04.2006 18:47:33 | |
---|
|
ollikainen 17.04.2006 01:19:09 (muokattu 17.04.2006 01:19:48) | |
---|
elämä on laiffii!!! |
ogre 17.04.2006 01:21:48 | |
---|
|
south_of_heaven 17.04.2006 01:57:26 | |
---|
itki south_of_heaven |
Super-Jari 17.04.2006 16:02:46 | |
---|
Helmikuun Terrorizerissa oli CC-haastattelua ja siinä tuli ilmi, että Paulin tekemä biisi (Five Nails Through the Neck) sisältäisi Killin teknisimpää riffittelyä. On muuten Websterin tekemä biisi :) |
Booligan 17.04.2006 16:54:07 | |
---|
Yllättävän.. paskalta kuulosti. ehkä osaa pojat soittaa mutta säveltämisen harjoittelu on jääny pikkasen vähemmälle. nuotteja säästämättä |
Super-Jari 17.04.2006 16:56:28 | |
---|
Yllättävän.. paskalta kuulosti. ehkä osaa pojat soittaa mutta säveltämisen harjoittelu on jääny pikkasen vähemmälle. Ohoh. Viitsitkö kertoa vähän tarkemmin? |
Closure 17.04.2006 17:06:49 | |
---|
Yllättävän.. paskalta kuulosti. ehkä osaa pojat soittaa mutta säveltämisen harjoittelu on jääny pikkasen vähemmälle. Taitaa olla tämä genre hukassa herralla? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Booligan 17.04.2006 17:16:15 | |
---|
Voisinpa sanoa että onneksi on hukassa, jos tämä edustaa genren "parhautta" niin enpä ole paljosta jäänyt paitsi. nuotteja säästämättä |
Super-Jari 17.04.2006 18:37:29 | |
---|
Voisinpa sanoa että onneksi on hukassa, jos tämä edustaa genren "parhautta" niin enpä ole paljosta jäänyt paitsi. "Parhautta" edustaa oikeastaan se että on pakko kommentoida ketjuun joka käsittelee aihetta joka ei kiinnosta, mutta ei aleta inttämään siitä. Sinun ei tarvitse pitää Cannibal Corpsesta. |
Booligan 17.04.2006 20:23:53 | |
---|
Ai niin joo sori, mä unohdin pyytää anteeksi eroavaa mielipidettäni. :) nuotteja säästämättä |
Defrayer 17.04.2006 20:34:51 (muokattu 17.04.2006 20:35:11) | |
---|
Voisinpa sanoa että onneksi on hukassa, jos tämä edustaa genren "parhautta" niin enpä ole paljosta jäänyt paitsi. Et Vaan Osaa ;) Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
south_of_heaven 17.04.2006 20:39:32 | |
---|
Voisinpa sanoa että onneksi on hukassa, jos tämä edustaa genren "parhautta" niin enpä ole paljosta jäänyt paitsi. No eipä todellakaan edusta. Mutta on tämä CCn parasta. itki south_of_heaven |
Deino 17.04.2006 20:42:26 | |
---|
No eipä todellakaan edusta. Mutta on tämä CCn parasta. Jolloin saadaan yhtälö: CC = Huono Deino vaan |
Leprosy 17.04.2006 20:42:50 | |
---|
On muuten Websterin tekemä biisi :) "That'll be Necrosadistic Warning and Five Nails Through The Neck," confims Paul. "We didn't consciously put them together because of that, and it's funny they just wound up beside each other. A lot of people at the label really liked Five Nails... and wanted it placed early in the album. It seemed to be a hit with whoever heard it." Bafflingly, these complex and warped guitar riffs were the drummer's creation. "Yeah, I picked the guitar up again about a year ago, and I just wanted to try something to see if I could still do it. So I wrote that song in pieces and showed it to the guys. I certainly woulnd't have the stamina to play it all in one go, but it seems like it's turned out pretty cool." wtf? Ainakin meikä saa tuosta sen kuvan että Viidestä naulasta nuo loppupuolella jutustelevat.? |
Jolloin saadaan yhtälö: CC = Huono ainaki pari ekaa biisiä levyllä on kivaa mättämistä, mutta yleisesti ottaen mä haen dödikseltä enemmän kuin mitä Corpse on tarjonnut. Ja ottaen huomioon että CCn vanhempi matsku on kuitenkin melkosta paskaa, uus levy on musta ihan hyvä suoritus. itki south_of_heaven |
Super-Jari 17.04.2006 22:04:26 | |
---|
"That'll be Necrosadistic Warning and Five Nails Through The Neck," confims Paul. "We didn't consciously put them together because of that, and it's funny they just wound up beside each other. A lot of people at the label really liked Five Nails... and wanted it placed early in the album. It seemed to be a hit with whoever heard it." Bafflingly, these complex and warped guitar riffs were the drummer's creation. "Yeah, I picked the guitar up again about a year ago, and I just wanted to try something to see if I could still do it. So I wrote that song in pieces and showed it to the guys. I certainly woulnd't have the stamina to play it all in one go, but it seems like it's turned out pretty cool." wtf? Ainakin meikä saa tuosta sen kuvan että Viidestä naulasta nuo loppupuolella jutustelevat.? Levyn kantta katselemalla saa ainakin kuvan että vain Submerged in Boiling Flesh on Paulin tekemä. Enpä pysty inttämään kun en tiedä millä perusteella laittavat biisintekijäksi :) |
Super-Jari 18.04.2006 07:16:16 | |
---|
Ai niin joo sori, mä unohdin pyytää anteeksi eroavaa mielipidettäni. :) Minkä verran kuuntelet yleensä death metallia? |
Coldman 20.04.2006 15:46:10 | |
---|
Minun puolestani Cannibal Corpse saisi olla instrumentaalikamaa. Ne örinät eivät tuo musiikkiin mitään oleellista ja se örinä vieläpä peittää helevetin hienot kitarariffit. Esimerkiksi tämä on loistava: http://www.youtube.com/watch?v=NGli … -WXOzw&search=cannibal%20corpse . Tuollaisia saisi olla enemmänkin. Olen aivan samaa mieltä. Tämän hetken laulun perusteella en missään tapauksessa ostaisi yhtäkään kyseisen bändin levyä, vaikka soitto olisi kuinka hyvää. Tuo örinä kyllä mun mielestä on niin paskankuuloista, että suosittelisin laulajan vaihtoa. Tää on tietenkin mun mielipide ja muilla on erilaisia näkemyksiä. Tuo linkin biisi on by the way aika kova. Get Stoned ! |
ollikainen 20.04.2006 16:20:56 (muokattu 20.04.2006 16:33:05) | |
---|
elämä on laiffii!!! |