Aihe: GNX3 Käyttäjät
1
Hellurei
17.04.2006 15:13:32
Tiedättekö kuuluisia soittajia jotka käyttää Digitech GNX3 laitetta.
Ja jos itselläsi on sellainen niin kerroppa ootko tyytyväinen?
Hellurei
17.04.2006 22:50:30
No niin varmaan, mitens muuten oot kokenu sen 8 raiturin?, pystyykö sillä tekeen koko biisin alusta loppuun? Ei siinä taida kesken biisin pystyyn muuttaa rumpujen tempoo? oonko oikeessa sen suhteen? No pystyykö kitaralla tekeen bassot siihen ? Oon vaan ajatellu tollasta tosiaan kotikäyttöön.. ehkä! Vaikee sanoo kun ei oo testannu , mulla itellä on rp200
Skebaristi
18.04.2006 07:53:19 (muokattu 18.04.2006 21:10:06)

No niin varmaan, mitens muuten oot kokenu sen 8 raiturin?, pystyykö sillä tekeen koko biisin alusta loppuun? Ei siinä taida kesken biisin pystyyn muuttaa rumpujen tempoo? oonko oikeessa sen suhteen? No pystyykö kitaralla tekeen bassot siihen ? Oon vaan ajatellu tollasta tosiaan kotikäyttöön.. ehkä! Vaikee sanoo kun ei oo testannu , mulla itellä on rp200

No ei se raituri mikään paras ole. Juurikin tuo temmon vaihtaminen ei onnistu. Rumpukone on muutenkin tuossa aika kehno, kun saa vain 4/4 rytmejä. Lähinnä eniten sillä nauhoittaa vain jotain skeba-kikkailuja. Aika kömpelö vehje biisien nauhoittamiseen. Bassomallinnus on ihan jännä, mutta päästelee välillä ihme pörinöitä.

E: typoja
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
Hellurei
18.04.2006 10:47:35
Jaa ettei sillä hirveitä tee sillä 8 raiturilla.Mitens muuten se boardista oot yleisesti mieltä? Onko hintansa väärti. Toisena vaihto ehtona oon miettyny boss gt 6 sta.
Onks sulla siitä tietoo tahi kokemuksia`?
Skebaristi
18.04.2006 21:08:31

Jaa ettei sillä hirveitä tee sillä 8 raiturilla.Mitens muuten se boardista oot yleisesti mieltä? Onko hintansa väärti. Toisena vaihto ehtona oon miettyny boss gt 6 sta.
Onks sulla siitä tietoo tahi kokemuksia`?

Kyllähän se on ihan yleishyvä multiefekti. Selkeä ja helppokäyttää, tosin omia saundejani sain aika kauan ruuvata, joka tosin taitaa olla aika yleistä tämän tyylisissä laitteissa. Jos tuo nykyään sen vajaa 300 maksaa, niin kyllä se minusta on ihan sen arvoinen. Bossista en osaa sanoa, kun olen niin vähän niitä käyttänyt. Taitavat olla aikalailla samassa sarjassa Digitechin kanssa.
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)