arvid70 15.04.2006 22:16:02 | |
---|
Heh... yli kaksijapuolisataa kirjoitusta Marzin soololevyn kirvoittamana, vaikka itse aiheesta ollaan rönsyilty välillä kauaskin. Jo tämänkin perusteella väittäisin että kyse ei ehkä sittenkään ole ihan "turhasta tiluttelijasta" ! Aivan!! sinä sen sanoit mitä minä ajattelin, KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Ostinaatio 15.04.2006 22:23:29 | |
---|
Ei tossa musta ole mitään hankalaa: musiikki on asia joka sallii monenlaista näkökulmaa ja sitä voi arvostella monelta kantilta.Sehän on vaan hieno homma.Tylsäähän tää muuten olis. Joo, mutta mä en itse oikein pidä siitä, että soittotaito pitäisi heti yhdistää musiikin teoksellisiin arvoihin. Jonkun henkilön taito _soittajana_ ei mitenkään suoraan korreloidu siihen miten joustavia arvoja musiikki_teosten_ kohdalla pitää soveltaa. Jos sä nyt alat kyseenalaistamaan sitä, että voiko joku ulkopuolinen nähdä saako toinen kosketettua nenäänsä vai ei, niin ei tälle keskustelulle ole ehkä riittäviä pohjia. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
MK73 17.04.2006 12:42:35 | |
---|
|
hoffe 17.04.2006 13:15:04 | |
---|
Juuri kävin ostamassa. Hyvältä on kuulostanut tähän asti. 6 biisi menossa. Ostit levyn kuuntelematta? Rohkea teko tai liikaa ylimääräistä rahaa. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
M.i.k.key 17.04.2006 13:20:54 | |
---|
Ostit levyn kuuntelematta? Rohkea teko tai liikaa ylimääräistä rahaa. höpö höpö. Jotkut levyt on vaan semmoisia että ne vaan on pakko ostaa. Ja kyllähän rahaa on käytettävissä. Möllisty! |
Sinap 17.04.2006 14:07:12 | |
---|
Ostit levyn kuuntelematta? Eikös levy osteta sen takia, että se kuullaan? "Siinähän se tuubi onkin." |
Lennu 17.04.2006 16:53:06 | |
---|
Eikös levy osteta sen takia, että se kuullaan? Haha, ihan ku ostais kitaran sen vuoksi että sillä soitetaan. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Dave Wecklin levyt palavat yllättävän hyvin tuulessakin! Entähän jo kerran "poltetut"... It´s easier to give up than allways tried to go up. |
saturnzreturn 23.04.2006 02:35:17 | |
---|
Näin sitä vaan välillä kääntää takkiaan; Olen pitänyt Marzia kitaristina ihan turhana jätkänä. Teknisestihän kaveri on taitava, mutta ei tarjoa mitään uutta. Henkilönä olen pitänyt jätkää aivan pellenä, lähinnä tämän hjoonas hjytönen-shown takia. Sillä oli siinä 'hassu' tukka ja tiktakin tarra kitarassa. Mutta nää sävellykset on nerokkaita ja koskettavia. Pitänee kuunnella lisää tätä levyä. my wallet's fat and so is my head |
Hanhi 26.04.2006 15:47:29 | |
---|
|
BigPapa 26.04.2006 17:19:57 | |
---|
Onks Marzilta tullut levy.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Larmer 27.04.2006 00:15:33 (muokattu 27.04.2006 00:17:45) | |
---|
Onkos tämä herra nyt tehnyt hyvää musiikkia? Huoltajani/Toinenvanhempani on Marzin kanssa opiskelijatuttuja, ja olen toki itsekkin törmännyt häneen pariin otteeseen. |
Feggy 03.05.2006 10:07:50 (muokattu 03.05.2006 10:10:01) | |
---|
Nyt vihdoin ehdin kuunnella. Ei tää pössömpi ole, kitarointi on onneksi maltettu pitää musiikin palveluksessa. Aikamoinen sillisalaatti tosin. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
Sinap 03.05.2006 17:40:16 | |
---|
Aikamoinen sillisalaatti tosin. Niinhän se on, että pitää totutella sillin makuun ennenku siitä alkaa tykätä. "Siinähän se tuubi onkin." |
Feggy 04.05.2006 11:54:41 | |
---|
Niinhän se on, että pitää totutella sillin makuun ennenku siitä alkaa tykätä. Totta on. Nyt kuuntelin vähän pidemmälle ja on toi kyllä liian progea mun makuuni. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
fiftie 09.08.2006 17:25:39 | |
---|
ihan himmeä tässä levyllä sen yhen biisin soolo :D |
tähtivaeltaja 09.08.2006 17:29:26 | |
---|
Laitoin 'Vuonna 2006 nähdyt livekeikat'-keskusteluun jotain tästä ukkelista. Juu, Hendrix coverit oli mukavia jne. Mutta tämä soolomatsku ei toiminut mitenkään rullaavasti aurinkoisena festaripäivänä. En levyltä ole kuullut. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
hjukke 09.08.2006 21:50:03 (muokattu 09.08.2006 21:50:46) | |
---|
ihan himmeä tässä levyllä sen yhen biisin soolo :D Kaappikello varmaankin. Aika hyvä levy kyseessä. Ja meikäläisen liikuttuneeseen mielentilaan Provinssissa live toimi tosi hyvin.. olin ihan fiiliksissä, ja herkistyneessä tilassa. Liekö sitten jo kahdella röydetyllä illalla ollut osuutta, mutta kuitenkin. Erityisesti omista biiseistä outo tyttö ja kotosalla, kun se teltta rauhoittui ja fiilisteli, ja aurinko paistoi, olivat vaikuttavia. +Bändi toimi kuin häkä, tietty. Candle with hare |
MK73 10.08.2007 22:15:41 | |
---|
Marzi aloittaa kuulemma uuden levyn äänitykset syksyllä. Nyt vain joukolla jännittämään, millaisia säveliä sieltä tällä kertaa pulppuaa? Odotettavissa mitä vaan. |
Strutsi 12.08.2007 13:27:37 | |
---|
Marzi aloittaa kuulemma uuden levyn äänitykset syksyllä. Nyt vain joukolla jännittämään, millaisia säveliä sieltä tällä kertaa pulppuaa? Odotettavissa mitä vaan. Ohhoh... jos tulee samantasoinen levy jossa on vähän paremmat sanoitukset, tai instrumentaali... se on sitten pakko-ostos "I've gone where the hand of man has never set foot" Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |