Zarmo 13.04.2006 21:51:16 | |
---|
Taas tulee kesä ja kohta on entiset tennarit puhki kuluneet ja uusia pitäisi löytää. Jos joku näkee moisia aikuisten kokoja (jotain 45) halpoja Converse-kopioita täällä Jyväskylässä, niin kertokaahan ihmeessä. Tai tokihan muittenkin kaupunkien ihmiset voivat raportoida löydöksistä. GAS ei kuole, GAS nukkuu!
"treenit=homojen keikka" -sirdickyj
Interspectional demostudiolla |
kaljaah 13.04.2006 21:53:58 (muokattu 13.04.2006 23:23:30) | |
---|
Oulussa ainakin K-Kengässä oli, 25 e taisi olla hintana. Sitten oli kans jossain muualla siinä lähellä.. kenkämeklarissa ehkä? Luulisi noita löytyvän aikalailla jokaisesta kenkäliikkeestä/osastolta tässä kohtapuoliin. muok: niin, andiamo se oli! tosiaan sielläkin sillä parillakympillä juuri noita isojakin kokoja. |
dictatorsh*t 13.04.2006 23:01:30 | |
---|
Tänä vuonna en ole etsinyt, mutta viime vuonna oli Andiamossa tms. kopioita siinä ale 20€ hintaan. Sitten on tietty Kansankengät yms. joista lähtee jollain eurolla mutta koot ja kesto ovat mitä ovat. |
Bombsite-Boy 14.04.2006 19:27:30 | |
---|
Jos näette Turussa halvat kopsat (koko 38) ni pistäkää P-viestii. Mut en oo nähny ite, ne Reebokin katu tennarit näyttää aika hassuilta. |
sus 15.04.2006 12:57:21 | |
---|
Taas tulee kesä ja kohta on entiset tennarit puhki kuluneet ja uusia pitäisi löytää. Jos joku näkee moisia aikuisten kokoja (jotain 45) halpoja Converse-kopioita täällä Jyväskylässä, niin kertokaahan ihmeessä. Tai tokihan muittenkin kaupunkien ihmiset voivat raportoida löydöksistä. Andiamossa on. Ja onhan spiritstoressakin se -50% converseista. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Bombsite-Boy 15.04.2006 17:12:35 | |
---|
Hiihih, en tarvii sittenkään ilmotteluu Turun kengistä, löysin mustat, siniset ja valkoset (Otin ite mustat) varrelliset tennarit Motonetistä, makso noin 8€ |
69 15.04.2006 17:50:09 | |
---|
Hiihih, en tarvii sittenkään ilmotteluu Turun kengistä, löysin mustat, siniset ja valkoset (Otin ite mustat) varrelliset tennarit Motonetistä, makso noin 8€ Turusta löytyy myös Andiamosta 25e ja DinSkosta 22e. |
_m_ 16.04.2006 21:02:46 | |
---|
Taas tulee kesä ja kohta on entiset tennarit puhki kuluneet ja uusia pitäisi löytää. Jos joku näkee moisia aikuisten kokoja (jotain 45) halpoja Converse-kopioita täällä Jyväskylässä, niin kertokaahan ihmeessä. Tai tokihan muittenkin kaupunkien ihmiset voivat raportoida löydöksistä. Mie kävin aikanaan nappaamassa semmottiset kokomustat Converset siitä Forumin vieressä olevasta Warehousesta. Hintaa tais olla sen 20-30e, mutta sieltä monojen löytäminen on aika tuuripeliä. Real metal for true bastards |
sus 17.04.2006 00:33:49 | |
---|
Mie kävin aikanaan nappaamassa semmottiset kokomustat Converset siitä Forumin vieressä olevasta Warehousesta. Hintaa tais olla sen 20-30e, mutta sieltä monojen löytäminen on aika tuuripeliä. Oon luullu että tää on naistenkauppa. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Guitar Hero 17.04.2006 02:27:15 | |
---|
konsukopioiden huono puoli on vain se, että ne ovat konsukopioita. itse ostin 20e kopiot, jotka hajosivat 2kk kävelyllä tunnistamattomaan kuntoon. Konsut sentään kestää päälle vuoden. laatu maksaa :( Come to the dark side. We have cookies |
lapio 17.04.2006 13:34:24 | |
---|
laatu maksaa :( No en tiedä. Omat kopiot joista maksoin jotain 20€ ovat kestivät mainiosti viime kesän. Tässä jo kaivoinkin ne esiin tätä kesää varten, koska ovat ihan ok kunnossa. MINÄ OLEN SYÖNYT SEN PIIRAKAN |
Kolme kesää kuljin halvoilla kopioilla, joka kesä uudet, ja tulin siihen tulokseen, että kannattaa ostaa convarit, jos ei muunlaisia kenkiä tykkää käyttää. Ostin itseasiassa lauantaina aidot, 58,90 maksoivat. Siis halvemmaksi tulee pidemmän päälle. Joku sanoi joskus, ettei köyhän kannata halpaa ostaa. |
D-Kay 17.04.2006 21:46:53 | |
---|
On ollut aidot Converset ja kopiot. Yhtä nopeasti hajosi. Eiköhän samat pikkulapset tee sekä aidot että kopiot. "I'm not a business man I'm a business, man" |
Mirrinsane 17.04.2006 22:06:34 | |
---|
On ollut aidot Converset ja kopiot. Yhtä nopeasti hajosi. Eiköhän samat pikkulapset tee sekä aidot että kopiot. Tutkittuani asiaa totesin, että convareiden pohja on tukevampi, kuin blendien(kolmet omistanut), samoin kangas. |
Zarmo 18.04.2006 17:01:46 | |
---|
Nonni, Andiamosta ostin punaset. 25€ oli kyllä aika paljon, piti toimia nopeesti. Viime kesänä Anttilasta ostin mustat, makso jotain alle kympin ja niilläkin vielä kävelee. Puuttuu enää hölmö hattu, härskit aurinkolasit ja joku kevätsäihin sopiva takki GAS ei kuole, GAS nukkuu!
"treenit=homojen keikka" -sirdickyj
Interspectional demostudiolla |
carlos 18.04.2006 20:55:12 (muokattu 18.04.2006 20:59:30) | |
---|
vuodatus, joka ei ota huomioon kenenkään taloudellista tilannetta Hitto että sitten jaksaa risoa tommonen siistien kenkien kopioiminen! Esim. Vansin tennarit ovat ihan omaa luokkaansa hienoudessa IMO, ja nyt niitä näkee joka ikisessä halpahallissa sillee sopivasti vituilleen sutaistuna! Eikö nämä knoxit ym. kopioijat osaa suunnitella itse siistejä kenkiä, ku pitää toisten ideat pölliä? Itse ainakin maksan mielelläni kympin tai pari enemmän, jotta saan aidot ja alkuperäiset. Ei, en ole merkin orja, eikä minua kiinnosta tässä tapauksessa paskan vertaa, onko kengät teetetty lapsilla taikka apinoilla. Tämä on minulle vain periaatekysymys. Älkää nyt hitossa ostako niitä andiamon vähän sinne päin vedettyjä kopioita, jos Conversea haluatte. Tsekatkaa ennemmin vaikka kirpparit tai menkää töihin. /vuodatus, joka ei ota huomioon kenenkään taloudellista tilannetta EDIT: Ite ostin viime kesänä parit tennarit, joista oon pitäny aika hyvin huolta, nahkaa kun ovat. Vieläkin ihan huippukunnossa, joten niillä menee tää kesä, jos vain niin haluaa.. Todennäköisesti tulee kuitenkin jotkut ostettua - tuskin Converseja, ellen löydä jotain uniikkia mallia. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Jmvk 18.04.2006 21:12:13 | |
---|
Ostin tänään Carlssonilta 19 eurolla. ''No niin lopettakaa toi toisten pilkkaaminen.'' |
D-Kay 18.04.2006 21:56:48 | |
---|
Hitto että sitten jaksaa risoa tommonen siistien kenkien kopioiminen! Esim. Vansin tennarit ovat ihan omaa luokkaansa hienoudessa IMO, ja nyt niitä näkee joka ikisessä halpahallissa sillee sopivasti vituilleen sutaistuna! Eikö nämä knoxit ym. kopioijat osaa suunnitella itse siistejä kenkiä, ku pitää toisten ideat pölliä? Itse ainakin maksan mielelläni kympin tai pari enemmän, jotta saan aidot ja alkuperäiset. Ei, en ole merkin orja, eikä minua kiinnosta tässä tapauksessa paskan vertaa, onko kengät teetetty lapsilla taikka apinoilla. Tämä on minulle vain periaatekysymys. Periaatteessahan nykyiset Converset on vaan Niken tekemiä kopioita alkuperäsistä converseista, jos nyt haluaa leikitellä ajatuksella. Tosin eihän Nikekään niitä valmistaa vaan ostaa alihankkijalta, joka todennäkösesti myy näille "kopiofirmoille" myös ihan samoja kenkiä. "I'm not a business man I'm a business, man" |
Artist 18.04.2006 22:00:03 | |
---|
Periaatteessahan nykyiset Converset on vaan Niken tekemiä kopioita alkuperäsistä converseista, jos nyt haluaa leikitellä ajatuksella. Tosin eihän Nikekään niitä valmistaa vaan ostaa alihankkijalta, joka todennäkösesti myy näille "kopiofirmoille" myös ihan samoja kenkiä. Just tsiigailin yhdestä englannikielisestä liiketalouskirjasta Nikesta juttua, ovat jo aikaa sitten ulkoistaneet kenkien valmistuksen, kaikenlaisiin halpamaihin. Vastaavat siis vaan tuotteen brändäämisestä ja markkinoinnista, simple as that. Tällaisissa tapauksissa halpojen kopioiden ostaminen on moraalisesti arveluttavaa...siis yhtä arveluttavaa kuin kalliin merkkituotteen. "Some hearts are made for loving,
some hearts are made of stone, some people forget they have em,
others think their's are made of gold" |
D-Kay 18.04.2006 22:06:17 | |
---|
Just tsiigailin yhdestä englannikielisestä liiketalouskirjasta Nikesta juttua, ovat jo aikaa sitten ulkoistaneet kenkien valmistuksen, kaikenlaisiin halpamaihin. Vastaavat siis vaan tuotteen brändäämisestä ja markkinoinnista, simple as that. Tällaisissa tapauksissa halpojen kopioiden ostaminen on moraalisesti arveluttavaa...siis yhtä arveluttavaa kuin kalliin merkkituotteen. Nike (niinkuin iso osa isoista yrityksistä) ei valmista mitään, eikä omista yhtään tehdasta, vaan juurikin tilaa tuotteensa alihankkijoilta. Näin ne voivat sanoututa irti kaikista moraalittomuuksista. Kopiot ovat moraalisesti yhtä arveluttavia, mutta ainakaan niillä ei tehdä yhtä paljon rahaa kuin merkkituotteilla. Nykyään on aika hankalaa ostaa esimerkiksi vaatteita, joiden alkuperä ei olisi kyseenalainen. Ruohonjuuressa joskus näin sweatshop free -converse-kopioita "I'm not a business man I'm a business, man" |