Parni 17.04.2006 14:00:01 | |
---|
Hehz. Antitiluttajat ja tiluttajat ottavat jälleen yhteen. aaaahahahahaaahaaa (totuushan on että mielipideasioissa ei ole oikeata ratkaisua ja sen takia jälleen aika vitun turha topicci. ) |
Tietysti Pauligin 17.04.2006 14:01:11 (muokattu 17.04.2006 14:02:27) | |
---|
Kyllähän täällä niitä fiksujakin on jotka osaa keskustella asiasta rakentavasti. Ja erittäin harvassa. Antitiluttajan asiapitoinen kommentti: "Tilu on perseestä, kasvakaa nyt ohi siitä." Kaikki nyökkäilevät eivätkä kommentoi/paheksu. Tiluttaja sanoo: "Kyllä minä tykkään tiluttaa erittäin paljon, tykättiin siitä tai ei. On blueskin ihan kivaa musiikkia." Ratsuväki saapuu ja lynkkaa tämän jokseenkin asiallisemmin kommentoineen "tiluttajan". Käsittääkseni en kuulu kumpaakaan edellä mainituitsa ryhmistä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Landola59 17.04.2006 14:03:15 (muokattu 17.04.2006 14:04:16) | |
---|
Topicin aloittajahan esitti varsin hyvän viestin. Kyllä sen voi kokemuksen syvällä kurkkuäänellä (hetkinen) sanoa jos tietää miltä tuntuu parhaalta alottaa. Ei kai siinä pitäs pahaa olla? Ratsuväki saapuu ja lynkkaa tämän jokseenkin asiallisemmin kommentoineen "tiluttajan". Ei kai tilussa mitään pahaa pitäisi olla, samalla lailla se tekee rahaa kuin mikä tahansa muukin musiikki. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Tietysti Pauligin 17.04.2006 14:05:00 | |
---|
Ei kai tilussa mitään pahaa pitäisi olla, samalla lailla se tekee rahaa kuin mikä tahansa muukin musiikki. Mnetissä kaikki on toisin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Jormaz 17.04.2006 14:05:30 | |
---|
Mnetissä kaikki on toisin. Mnetissä on Suomen parhaat nettimuusikot. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Landola59 17.04.2006 14:06:19 (muokattu 17.04.2006 14:06:58) | |
---|
Mnetissä kaikki on toisin. Mukamas toisin. Sitä ei vain suostuta myöntämään että harvaa musiikkia soitetaan nautinnosta, pääasiassa sitä tehdään rahasta. Tämän olen itekin tajunnu vasta vähä aikaa sitten. Sitä tehään mitä parhaiten osataan, joko helpolla tavalla tai vaikeimman kautta. Mnetissä on Suomen parhaat nettimuusikot. Voi sen näinkin sanoa jos on sitä mieltä. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Tietysti Pauligin 17.04.2006 14:08:27 | |
---|
Mukamas toisin. Sitä ei vain suostuta myöntämään että harvaa musiikkia soitetaan nautinnosta, pääasiassa sitä tehdään rahasta. Tämän olen itekin tajunnu vasta vähä aikaa sitten. Sitä tehään mitä parhaiten osataan, joko helpolla tavalla tai vaikeimman kautta. Tämä nyt menee jo täysin aiheesta ja tarkoituksestani. Tuo on perin totta, mutta väitän että ne ketkä tiluttavat niin myös haluavat sitä tehdä. Antaa heidänkin sitten tehdä sitä mitä he "parhaiten osaavat". Nauttikaa nyt tästä kun saatte mollata tilua. Jucciz ei ole vielä saapunut. Ja uskon ettei tähän keskusteluun liitykkään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Landola59 17.04.2006 14:09:39 (muokattu 17.04.2006 14:09:54) | |
---|
Nauttikaa nyt tästä kun saatte mollata tilua. Nauttikoon vain, minä pidän sitä, tilua, erittäin hyväksyttävänä asiana, asiaan ei vaan tarvi suhtautua kumminkaan puolin niin fanaattisesti. I rest my case. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Jormaz 17.04.2006 14:10:56 | |
---|
Nauttikaa nyt tästä kun saatte mollata tilua. Jucciz ei ole vielä saapunut. Ja uskon ettei tähän keskusteluun liitykkään. Ehkä täällä ei ole oikeita asiasanoja jotka haku löytäisi. Korjataan asia: hevisuunnikas, Jackson, terävä lapa, aktiivimikit, floikka, Floyd Rose ;) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Tietysti Pauligin 17.04.2006 14:16:01 | |
---|
Enköhän minä ole tässä jo asiani sanonut. Kyllähän tästä voisitte järkevästi keskustella jos joku tiluttaja voisi täällä järkevästi kantaansa puolustaa ilman että saa paskaa niskaan. Olen neutraali tämän asian suhteen vaikka en übertilusta pidäkkään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
JohnnyLee 17.04.2006 14:39:16 | |
---|
Mä en ymmärrä,miks "Jokaisella" vähän soittaneella kitaristilla on toi tilutus tie taivaaseen?Tää kirjotus ei oo morkata ketään,mut on "luonnon lahjakkuuksii" ja niitä jotka treenaa joka pvä,tunnista toiseen!Mun mielestä "oikee" tapa on edetä on:Soinnut,sointukuviot,sormitus..ja se että jaksat päivästä päivään,tunnista toiseen harjoitella ja jos tökkii,niin apuva,kannustavaa tietoa/taitoa löytyy esim.näiltä sivuilta!Jos tää oli paska kirjoitus,otan kommentteja mieluusti vastaan!:P Paluu aiheeseen...Sun "oikee" tapa ei toisten mielestä välttämättä ole se "oikee" tapa. Itse kannustan opettelemaan mahdollisismman monipuolisesti kaikkea. Ja jos meinaa oikeasti vetää hyviä sooloja, täytyy olla hajuilla soinnuista, sointukuvioista ja varsinkin sormituksista! Lisäksi sooloillessa kehittyy varsin hyvin motoriikka. On haasteellisempaa lähteä opettelemaan jonkun kitaristin sooloja, mitä biisin riffejä. Ja ihan yleisesti ottaen, onhan se hyvä jos nuoret kitaristin alut oppivat jotai hyvin, oli se sitten sooloa tai riffittelyä. Ja vielä, että hevimeteliä jos soitellaan, onhan ne soolot aika olennainen osa sitä! METALLINJANOISILLE VELJILLE: www.mikseri.net/johnnymichael |
winny 17.04.2006 14:43:47 | |
---|
No jos oot veivannu skebaa yli,huom.yli 30v,niin vittuile sit! Mä pyydän anteeksi em.kommenttia,koska en todellakaan oo sitä itse kirjoittanu!Oli illalla bileet ja esittelin näitä sivuja kavereille!Hävettää sen tyypin puolesta,joka mun nimissä kirjottaa noin!Taitaa olla ex kaveri!Olen erittäin pahoillani jos joku loukkaantui tosta kirjotuksesta!Tän keskustelun aikana,alussa jo sanoin,että otan kommentteja vastaan...ja sanon vielä,että ne jotka haluu tilutella,tilutelkoon!kyse oli vaan soittamisen harrastuksen aloituksesta!Voi vee että ottaa nuppiin!No kaikki täällä tietää,ettei mun tyyliin kuulu tommonen leuhkiminen!I'm very,very sorry!T:Winny out of doors,in the open air... |
winny 17.04.2006 14:46:06 | |
---|
Paluu aiheeseen...Sun "oikee" tapa ei toisten mielestä välttämättä ole se "oikee" tapa. Itse kannustan opettelemaan mahdollisismman monipuolisesti kaikkea. Ja jos meinaa oikeasti vetää hyviä sooloja, täytyy olla hajuilla soinnuista, sointukuvioista ja varsinkin sormituksista! Lisäksi sooloillessa kehittyy varsin hyvin motoriikka. On haasteellisempaa lähteä opettelemaan jonkun kitaristin sooloja, mitä biisin riffejä. Ja ihan yleisesti ottaen, onhan se hyvä jos nuoret kitaristin alut oppivat jotai hyvin, oli se sitten sooloa tai riffittelyä. Ja vielä, että hevimeteliä jos soitellaan, onhan ne soolot aika olennainen osa sitä! Olen samaa mieltä!Tiluttelenhan joskus itsekkin!:) out of doors,in the open air... |
Landola59 17.04.2006 14:47:43 | |
---|
Olen samaa mieltä!Tiluttelenhan joskus itsekkin!:) Anteeksi offtopic: Repesin ihan täysin jostain käsittämättömästä syystä... Katoin että Winnie oli vastannu omaan kirjoitukseensa näin. HOHO. Anteeksi vaan... Se on tämä kuume tämmöstä. jatkakaa. "Huomasin juuri että niitä nauhoja on enemmänkin."
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
blyysi 17.04.2006 14:51:29 | |
---|
Mä en ymmärrä,miks "Jokaisella" vähän soittaneella kitaristilla on toi tilutus tie taivaaseen?Tää kirjotus ei oo morkata ketään,mut on "luonnon lahjakkuuksii" ja niitä jotka treenaa joka pvä,tunnista toiseen!Mun mielestä "oikee" tapa on edetä on:Soinnut,sointukuviot,sormitus..ja se että jaksat päivästä päivään,tunnista toiseen harjoitella ja jos tökkii,niin apuva,kannustavaa tietoa/taitoa löytyy esim.näiltä sivuilta!Jos tää oli paska kirjoitus,otan kommentteja mieluusti vastaan!:P Kitaristit ei varmasti ole koskaan olleet kovin innolla menossa tyvestä puuhun.. Varmasti monet "vanhan liiton" kaverit mieluummin veteli Johnny B. Gooden, Purple Hazen introja tai Järvisen soololicksejä ennen kuin kaikki sointujutut tms oli hanskassa. Nykyisin aloittelijoilla ne vissiin on sitten Bodom-sooloja. Välissä tais olla "jokamiehen metallicat" -vaihe. Uskoisin, että kaikille tulee se perusteiden opettelun paikka eteen enemmin tai myöhemmin, jos soittoharrastus on ylipäätään jatkuakseen. Hyvä tietty olis, jos perusjuttuja alkaisi heti alussa treenaamaan. Eihän siitä mitään tule, jos vaan jonkun soolon osaa vetää mekaanisesti läpi ymmärtämättä lainkaan mitä se "sisältää" jne.. Mutta veikkaan, että tuollaisia "sooloilijoita" on aina ollut ja tulee aina olemaan.. ja jos tuollainen lähestymistapa kokonaan "kiellettäisiin", kohta ei varmasti olis pahemmin kitaristeja.. oisko tää sitten enää aloittelijoille uusi ja jännä harrastus vai "pakkoruotsia", noin kärjistettynä.. I ain't nothin' but a player |
Anteeksi offtopic: Repesin ihan täysin jostain käsittämättömästä syystä... Katoin että Winnie oli vastannu omaan kirjoitukseensa näin. HOHO. Anteeksi vaan... Se on tämä kuume tämmöstä. jatkakaa. No jotenkin täytyy yrittää pelastaa "Maine",kun yx kusipää meni mun nimissä kirjottaa jotain paskaa... out of doors,in the open air... |
Landola59 17.04.2006 14:57:10 | |
---|
No jotenkin täytyy yrittää pelastaa "Maine",kun yx kusipää meni mun nimissä kirjottaa jotain paskaa... Sitä sattuu... Mutta kai jokainen tietää että päissään sitä tulee kirjoteltua mitä vain, joten älä nyt ihan lynkkaa sitä kaverias. Pienen puhuttelun voit toki pitää. :P "Huomasin juuri että niitä nauhoja on enemmänkin."
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
blastoff 17.04.2006 15:03:08 | |
---|
Sehän se vasta hirveää olisikin, jos kaikki kitaristit soittaisivat pelkästään sellaista "oikeaa" ja hyväksyttyä musiikkia, ja vieläpä täydellisellä tyylitajulla. Musaliikkeissäkin kuulisi enää vaan tunteikkaita blues-venytyksiä ja sointusoolo-sovituksia Stella by Starlightista. Eiss.. |
winny 17.04.2006 15:05:40 | |
---|
Sitä sattuu... Mutta kai jokainen tietää että päissään sitä tulee kirjoteltua mitä vain, joten älä nyt ihan lynkkaa sitä kaverias. Pienen puhuttelun voit toki pitää. :P Mä tein sen jo!Soitin ko.kaverille ja aluks ei meinannu muistaa,mut tunnusti kuitenkin lopulta!On kuitenkin paska fiilis siitä!Sä ainakin "tunnet" mut ja...no se siitä!Ehkä on syytä lopettaa keskustelu tästä aiheesta!Huomenna meen musapörssiin ja soitan Smoke on the wateria...ja lennän pihalle,hahaa:) out of doors,in the open air... |
Landola59 17.04.2006 15:07:06 | |
---|
Mä tein sen jo!Soitin ko.kaverille ja aluks ei meinannu muistaa,mut tunnusti kuitenkin lopulta!On kuitenkin paska fiilis siitä!Sä ainakin "tunnet" mut ja...no se siitä!Ehkä on syytä lopettaa keskustelu tästä aiheesta!Huomenna meen musapörssiin ja soitan Smoke on the wateria...ja lennän pihalle,hahaa:) Soita teuvo, maanteiden kuningas! Sillon saatat saada vahvistimen perääsi! :P Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti... Kyllä se iloksi muuttuu, viimistään ku saa oman kitaran käteen. "Huomasin juuri että niitä nauhoja on enemmänkin."
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |