Cathi777 06.04.2006 22:29:21 | |
---|
Itse mitä radiosta kuulin, niin käänsin volyymiä välittömästi isommalle ja tokaisin hiljaa pääni sisällä että hyvä että tämmöistä kuulee vielä suomalaistenkin tekemänä. Joo, olen kanssa samaa mieltä. On tuo poikkeuksellista tähän tylsään suomirockiin ja on hienoa, että radiot ovat uskaltaneet ottaa tällaista soittoon. Muutama vuosi sitten ei olisi näin käynyt. Onhan Samaen musiikki kuitenkin erittäin omalaatuista. Only pop music can break my heart... |
Informaatiokameli 07.04.2006 02:15:20 | |
---|
En ole herran tuotoksia hirveästi kuullut mutta tuo radiossa ahkeraan soiva sinkkubiisi aiheuttaa aika ristiriitaisia tuntemuksia. Jotenkin ärsyttävä laulutapa minun makuuni ja ehkä hieman tylsähkö biisi mutta yhtäkkiä huomaan nostaneeni radion volyymiä korkeammalle ja lauleskelevani biisin mukana. Mielenkiintoinen tapaus. Pitäisi kuunnella lisää. When he swims, he use räpyls.
When he drinks, he gets krapul.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali |
Jenka 15.04.2006 18:25:16 (muokattu 16.04.2006 22:56:41) | |
---|
Huomenna tulee tv2:lta Samae Koskisen keikkataltiointi! We all know one day you´ll leave behind
your everything
and feel the spring come |
Numbie 17.04.2006 14:37:53 | |
---|
Aika tylsä tuo eilinen keikkapätkä. Eihän tuo oo ku Sister Flota suomeksi laulettuna ja paljon tylsemmin sovitettuna. |
Huomenna tulee tv2:lta Samae Koskisen keikkataltiointi! Helvetin heikkoa oli, mitä nyt muutaman biisin jaksoin katsoa. Tylsää rämpyttelyä. Muistui taas mieleen miksi tuo suomipop on meikäläisen taloudessa kirosana. |
aivokuolio 17.04.2006 15:41:15 | |
---|
Joo ei oikein lähtenyt. Karmee pettymys. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
kiriminni 18.04.2006 22:30:40 | |
---|
Kaksi kohtalaisen hyvää biisiä ns.hittiä.Hän asuu näillä kulmilla ja pakoon.Kyllä se siitä lähtee...sanoista ei oikein saanut selvää. Kaseva tästä tulee mieleen,kun stemmoja lauloivat. 8/10 soundit oli hyvät. |
Feggy 19.04.2006 15:41:58 | |
---|
Hyvältä kuulosti, katoin just Tv2:n keikan. |
psj 19.04.2006 18:55:20 | |
---|
Hyvältä kuulosti, katoin just Tv2:n keikan. Todella hyvältä kuulosti Samae tosiaan. Rumpali pisti hymyilyttämään. Levy meni ostoslistan kärkipäähän välittömästi tuon nähtyäni. Hienon kuuloista tavaraa. "Rather be forgotten than remembered for giving in" Refused - Summer holiday vs. Punk Routine |
moose_88 20.04.2006 11:16:58 | |
---|
Helvetin heikkoa oli, mitä nyt muutaman biisin jaksoin katsoa. Tylsää rämpyttelyä. Muistui taas mieleen miksi tuo suomipop on meikäläisen taloudessa kirosana. Yleisöstäkin huomas ettei kaikki ollu ihan innostuneita. Ei lähtenyt oikeen kunnolla mukaan. |
Memu 20.04.2006 12:30:44 | |
---|
Tuon sinkkubiisin olen kuullut ja onhan se hyvä, musavideokin on hieno. Vois ostaa. Hitto vaan kun ei oikein jaksa venyä uusien levyjen hankkimiseen kun on jo niin tottunut noihin alelaareihin ja midprice-hintoihin. Jos et yritä, et voi hävitä- THV-klubi #31 |
Guitar Hero 27.06.2006 02:32:58 | |
---|
Ihan leppoisa se sinkkubiisi. En kyllä tiiä jaksaisko pidempään kuunnella. Meikä diggaa säröstä ja rokkaavasta menosta! Niin minäkin luulin diggaavani, mutta silti kyseinen platta on ollut viime viikkoina rankassa tehokuuntelussa. Loistavia biisejä ja vähän loistamattomampia biisejä, mutta kyllä ton levyn silti yhdellä kuuntelulla läpi kahlaa. Ajattelin mennä väijymään miestä Puistoblues lauantaina Järvenpään Yanoon. Sami asuu mun kaverin naapurissa :o Come to the dark side. We have cookies |
Exhausted 28.01.2009 11:13:38 | |
---|
Samae Koskisen uusi levy Elossa on kokonaan Myspacessa http://www.myspace.com/samaekoskinen . Ainakin viime vuonna akustisena kuullut uudet biisit ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen, joten odotukset ovat korkealla. |
rybk 28.01.2009 11:37:05 (muokattu 28.01.2009 11:37:45) | |
---|
Toi Ettei kukaan lähtis yksin jäi suosikiks viime vuonna kuulluista uusista kotimaisista biiseistä Telakan keikan jälkeen. Sääli että se dungeninen meininki muuttui myöhemmin motowninpaan suuntaan, mutta hyvä sikäli jos ja kun Samae saa hommat isolleen! "When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen |
vpjarvi 28.01.2009 12:43:31 | |
---|
Ekaa kertaa nyt kuuntelen Elossa-levya MySpacesta ja joku tässä tökkii, en tiiä mikä. Tän pitäis olla semmosta mistä tykkään, mutta nuo Koskisen ja Röyhkän kirjoittamat lyriikat ei ihan lähde totuttelematta. "Mä käyn salilla ja oon aika hyvässä kunnossa" -tyyppiset rivit ovat mun mielestä vähän turhan proosamaisia ja siksi tää on vähän vaikeeta. Tässä siteeraamassani Vapaamuurari-biisissä toi tyyli kyllä ärsyttää kaikista vähiten. Pitää kuunnella vähän lisää varmaan. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Exhausted 28.01.2009 13:22:31 | |
---|
Itselleni sen sijaan poikkeuksellisesti sanoitukset ovat kaapanneet biiseihin mukaansa. Sen sijaan sovitukset tuntuvat jopa vähän liian täyteenahdetuilta (vrt. 5+2 biisin kertsin kellot). Toisaalta totuin ehkä liikaa mies ja kitara-sovituksiin. |
Exhausted 16.03.2011 12:22:05 (muokattu 16.03.2011 12:22:17) | |
---|
|
Cathi777 16.03.2011 16:12:18 | |
---|
Exhausted: Samae Koskisen uusi levy "Kuuluuko, kuuntelen" kaupoissa tänään. http://open.spotify.com/album/3qLDne7EklqLrZ8YSoNbwV Mitähän tästä oikein sanoisi. Jotenkin olen herran materiaalista aina pitänyt, mutta joku tässä tällä hetkellä tökkää. Jotenkin sävellyspuoli ei lähde ja sanoituksetkin on välillä aika töksähtäviä. Pitää ehkä hieman pyöritellä lisää ennen kuin sanoo mitään tarkemmin. Only pop music can break my heart... |
itsy 16.03.2011 20:23:21 (muokattu 16.03.2011 20:23:38) | |
---|
CD:n kera tarjoiltu LP tuli poistettua vaikkei soitinta löydy. CD näytti turhan aneemiselta siihen verrattuna, muovisilla kansilla varustettuja levyjä ei saisi enää julkaista. Biisijärjestys vaihtelee kahden välillä muuten hieman. Ensikuuntelun perusteella ainakin sovitukset ovat melkoisen ilmavia Elossa-levyn popähkyyn verratessa. Sävellyksissä hieman samat maneerit tuntuvat puskevan vahvasti pintaan, mutta pätevältä kitarapoppailulta maistuu silti. Kuunnellaan lisää. |
kiriminni 17.03.2011 22:00:44 | |
---|
Samae on kova muusikkosäveltäjä,multi-instrumentalisti ja terveisiä. Kasevat on hyvin hallussa ja 70-luvun musiikki. |