Aihe: ENGLiltä uutta vahvistinta
1 2 3
rauno v
17.04.2006 13:50:34
kyselin konetta juuri tampereen dlx:stä. elokuusssa tulee ekat ja hinta tulee oleen siinä noin 2350 euroo. 6:della pääteputkella on. hieno peli. vapise mesa.
rauno v
17.04.2006 13:52:44
ai niin. ja taitaa mennä kuulemma ens vuoden puolelle että 100 ja 50 malleja tulee...
janik
17.04.2006 13:54:52
Onko kukaan tilannut tuolta Bayersilta mitään?
---------------------Fahrenheit
Ben63
18.04.2006 16:30:18

Terve kaikki,

Eli Invaderista sen verran että olin Frankfurtin messuilla ja demosin tota nuppia asiakkaille useamman kerran.
Hinta tule olemaan ovh 2700 euroa (mutta varmaan monet liikkeet täälläkin myy vähän halvemalla). Ensimmäinen erä 100 nuppia on jo myyty vaikka se onkin valmis vasta syyskuussa. Tamperen DLX ja Jyväskylän Musikantti on jo tilanneet omansa.

1.kanava on puhdas-crunch vähän Fenkun tyyliin mun mielestä.olin aika yllättynyt koska onnisuin saamaan stratolla tosi hienot vintage puhtaat ja myös vähän räkäisemmätkin. humbuckerilla pääsin suoraan AC/DC maailmaan.
2.kanava on vähän Rectifier tyyppinen ja säröä riitti mulle ihan leadin asti.Itse asiassa soitin suurin osan ajasta tällä kanavalla.
3.kanava on perinteinen ENGL lead kanava SE tyyliin.
4.kanava on vähän middle voittoisempi (Diezelmainen ehkä) josta irtosi tosi laulavat muhkeat soundit.

Hi/Lo gain napilla saa periaatteessa 8 eri särö astetta (neljällä kanavalla siis).
Midi ohjaus joka nykyään kyllä on iso plussa jos osaa käyttää sitä hyväkseen.
Voittte ohjata kanavan vaihtoa, Hi/Lo gainia, master A/B, Noise gatea, FX loop 1/2 Midin kautta.

Jos joku teistä on tulossa Helsinki Guitar Shown niin olen siellä klinikoimassa kaikkina kolmena päivänä jollei esikoinen päätä syntyä just silloin :-)
Vastaan tietenkin ENGL, Kloppmann ja Skrydstrup kysymyksiin joten tulkaa moikkaamaan jos on kysyttävää.Tarkoitus olis että mun uusi räkki olis näkyvillä mutta en tiedä jos se ehtii Saksasta tänne ajoissa. Kuvia löytyy jo www.skrydstrup.com sivuilla (custom shop ja sivuun alhaalla).

Toivottavasti tällä viikkolla tai ensi viikolla mun firman nettisivutkin aukeaa www.sprucefield.fi jossa tulee olemaan ENGL, Kloppmann sekä Skrydstrup infoa.

Se siitä,

t.Beni
_Juzzi_
22.09.2007 20:39:57
Ei mistään sattus löytymään tästä kyseisestä vahvistimesta ääninäytteitä? Kiinnostas kyllä kovasti kuulla.
pekurides
22.09.2007 21:18:38

Ei mistään sattus löytymään tästä kyseisestä vahvistimesta ääninäytteitä? Kiinnostas kyllä kovasti kuulla.

www.rocksolidamps.com
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)