Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 513 14 15 16 1731 32 33 34 35
maelstrom
03.04.2006 14:20:50
Hitto, olis näköjään pitänyt antaa muille enemmän tasoitusta tuolla tippingissä. Kahden kisan myöhästyminen ei näemmä ollut riittävästi luomaan minkäänlaista jännitystä. Buhahaa!

66 pistettä yhdestä kisasta. Täytyy myöntää, että olihan tuossa onneakin mukana.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
bedlam
03.04.2006 15:30:16 (muokattu 03.04.2006 15:33:20)

Kahden kisan myöhästyminen ei näemmä ollut riittävästi luomaan minkäänlaista jännitystä.

Minäkinhän ihan kohteliaisuuttani annoin tasoitusta muille jättämällä ekat kisat väliin (ne unohtamiset ja krapulat oli tietenkin vain tekosyitä), mutta sä kyllä vedit aikas hienon potin. Tosin, mitä paremmin tuossa veikkaa, sitä enemmän varmaan ketuttaa, ettei käynyt myös R-kioskilla veikkailemassa.

Mutta nyt voikin pariksi viikoksi keskittyä lätkään.
http://www.mikseri.net/kiasma
Tympee Huttunen
03.04.2006 16:13:38
Olen tasaisilla suorituksilla kolmannella sijalla.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
aikavaikea
05.04.2006 08:39:07
Montoyalla alkoi itkettää. http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200604044348043_fo.shtml

Juan Pablo Montoyan mielestä hänen tallitoverinsa Kimi Räikkösen ajaminen on ollut liian aggressiivista kahdessa viime kisassa.

Myös McLaren Montoyan tulilinjalla...
Montako tonnia ruokaa ihminen elämänsä aikana syö pelkästään hienotunteisuussyistä?
Sinap
05.04.2006 12:43:21
Montoyalla alkoi itkettää. http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200604044348043_fo.shtml

Juu..tuota naureskelin kans...miten kehtaa alkaa arvostelee ku spinnaa lämmittelykierroksella ja päättää kisansa ulosajoon..montoyan paikka on super agurilla..
"Siinähän se tuubi onkin."
Tympee Huttunen
05.04.2006 13:43:36
Juu..tuota naureskelin kans...miten kehtaa alkaa arvostelee ku spinnaa lämmittelykierroksella ja päättää kisansa ulosajoon..montoyan paikka on super agurilla..

No niinpä. Tätä se on aina noilla kakkoskuskeilla. Olisi verrannut omia kierroaikojaan, ennen kuin alkaa itkemään Kimin ajasta. Kolme kisaa ajettu ja Kolumbialainen alkaa kiehumaan. McLaren ei tälläisistä pidä.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
Artist
05.04.2006 13:46:46
No hoh. Pidin Montoyaa ihan kovana kuskina ennen kuin siirtyi McLarenille, mutta nyt alkaa äijän touhut koko ajan naurattaa yhä enemmän.
"Last year I was twenty one, I didn't have a lot of fun, now I'm gonna be twenty two, I say oh my, boo-hoo"
Sinap
05.04.2006 14:01:54
No hoh. Pidin Montoyaa ihan kovana kuskina ennen kuin siirtyi McLarenille, mutta nyt alkaa äijän touhut koko ajan naurattaa yhä enemmän.

Williamssilla oli silloin kaksi huonoa kuskia..paremmilla kuskeilla olisi kenties mestaruus tullut? Silloinhan ne Ralfin kanssa kolaroi keskenään Ameriikassa muistaakseni..Montoya vois ensimmäiseks ottaa 10 kiloa kehostaan pois ni ero kaventuis 0,2 sekuntia kimiin per kierros :)
Jani The Rock
05.04.2006 14:39:30 (muokattu 05.04.2006 14:39:40)

montoyan paikka on super agurilla..

Ei pilkata Super Aguria. F1 tarttee pikkutalleja, ja kaluston huomioonottaen tekevät hyvää työtä. Idekin toi sentään viime kisassa auton maaliin, toisin kuin moni muu.

Mutta pellehän se Montoya on, sitä ei käy kiistäminen.. Suu käy mutta mitään ei tapahdu, paitsi pyörimistä ja spinnailua.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Juzzu
05.04.2006 15:25:38
Mutta pellehän se Montoya on, sitä ei käy kiistäminen.. Suu käy mutta mitään ei tapahdu, paitsi pyörimistä ja spinnailua.

..Mutta Kolumbiassa on äärimmäisen kauniita naisia!
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Jani The Rock
05.04.2006 15:27:02

..Mutta Kolumbiassa on äärimmäisen kauniita naisia!

Ja kovia futareita.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Artist
05.04.2006 15:41:11
Ja kovia futareita.

Joita aina silloin tällöin tapetaan paikallisten toimesta.

Noilla suorituksilla tosin Montoyankin kannattanee alkaa olla varuillaan kotikulmilla.
"Last year I was twenty one, I didn't have a lot of fun, now I'm gonna be twenty two, I say oh my, boo-hoo"
Jani The Rock
05.04.2006 15:44:39

Joo, ei paljon kandee tehdä omia maaleja.

Noilla suorituksilla tosin Montoyankin kannattanee alkaa olla varuillaan kotikulmilla.

Luulis että olis aika hyvä motivaattori parantaan suorituksia, mutta ei näköjään.
Sinap
05.04.2006 17:17:06

Juu..taas yksi todiste lisää, että formulat on hengenvaarallinen laji.

Asiasta rengasvalliin...viime motor forumissa kerrottiin kuinka cartingharrastajien määrä on korkea ja lasten vanhemmat ovat tosissaan mukana hommassa..se tietää meille lisää mikoja, kimejä ja miksei jyrkejäkin...formuloita toki seuraisin ilman suomalaisia kuskejakin, mutta olis se kivaa kun olis vaikka 4 suomalaista mukana, kuten saksalla..eiku...niillähän on vaan yks suomalainen..??..
JCM
14.04.2006 18:54:23

Huhhuhh huhuja taas.

Kovasti ne koittaa pelata psykologista peliä!
Deep Shadow
14.04.2006 19:02:49
Huhhuhh huhuja taas.

Mitäs?
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Sinap
14.04.2006 19:07:34
Huhhuhh huhuja taas.

Kovasti ne koittaa pelata psykologista peliä!

Juu...Kimin paikka ferrarilla on jo varma. Ferrari tulee eurooppaan voiton varmoina. Ja Sumikin ens kaudella Renaultille. Jaa-a...noista varmaan Kimin siirto eniten mahdollinen. Luulen että mäkki ja renaultti on edelleen vahvimmat tallit. Alonso pelaa kortteja jo ensi kaudelle. Mies uskoo mäkin olevan ylivoimainen tuolloin. Kaikkea ne kolmessa viikossa ehtii höpistä. Viikon päästä nähdään taas missä mennään.
Juzzu
17.04.2006 09:55:48
Tiukkaa settiä
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/04/438662

Schummeli ja Räkä samassa tallissa.... Tuo on paha rasti jommalle kummalle. Schumi, kaikkien aikojen paras F1-kuski ei saisi olla hitaampi. Tai Räkä, "nopein kuski F1:ssä tällä hetkellä" ei saisi menettää titteliään...
Tympee Huttunen
17.04.2006 11:04:19
En usko, että Schumi ja Räikkönen ajavat samassa tallissa. Jos Kimi Ferrarille ensi kaudella menee, niin Schumi kyllä lopettaa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)