Torniojaws 15.04.2006 10:07:13 | |
---|
|
Hipelius 16.04.2006 10:38:28 | |
---|
Kiitos! ^^ http://www.sacrecy.com |
strophe 16.04.2006 12:11:16 | |
---|
Olisiko muuten aivan paska idea järkätä jonkinlainen miitti ennen SYLin keikkaa? Saisi vähän pittiseuraa? :D Helppoa kuin lapsen lyöminen! |
pehko 16.04.2006 16:51:50 | |
---|
Olisiko muuten aivan paska idea järkätä jonkinlainen miitti ennen SYLin keikkaa? Saisi vähän pittiseuraa? :D hyvä idea...tosin, pittiin mua ei mielellään saa...vähän...huonoja kokemuksia. Shit In My Mouth And Call Me Your Sister |
Heissi 17.04.2006 01:52:41 | |
---|
Olisiko muuten aivan paska idea järkätä jonkinlainen miitti ennen SYLin keikkaa? Saisi vähän pittiseuraa? :D Mulla on varmaan täysi kanniskeleminen niissä tuopeissa, kun provinssin alkoholimeisinki on tänä vuonna mitä on. Joten pitistä en tiedä, mutta miittiin voin toki tulla. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Olisiko muuten aivan paska idea järkätä jonkinlainen miitti ennen SYLin keikkaa? Saisi vähän pittiseuraa? :D Mm.. mahdollista. Pitissä olen joka tapauksessa! :D ..ja helli samalla kiveksiäni |
McRami 17.04.2006 14:32:58 | |
---|
ei kerkee pitin kohilla olla, kun joutuu eturivissä ison miehen lailla itkeä ja laulaa mukana... |
Torniojaws 22.04.2006 17:23:45 (muokattu 22.04.2006 17:24:02) | |
---|
Pistetäänpä tännekin: http://koti.mbnet.fi/juhau/tj-vampira.mp3 (4.7 MB) Teinpä cover-version Vampirasta. Ei pelkoa, ei ole yksi yhteen kopio ;) Tein omaan tyyliin, eli riffit nauhalle ja siitä eteenpäin kuin tekisin omaa kappaletta. Tällainen tuli sitten. E: Niin ja jos joku haluaa vetää vokaalit, niin yhteyttä vain. |
Von Blåmberg 22.04.2006 19:03:03 | |
---|
Pistetäänpä tännekin: Hyvä versio. Aika hemmetin miellyttävä kitarasoundi, muuten. "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" -Bill Hicks |
carnation 23.03.2007 14:50:25 | |
---|
Laitetaan tämän ketjun jatkoksi. DEVIN TOWNSEND To Release 'Ziltoid The Omniscient' Later In The Year - Mar. 1, 2007 STRAPPING YOUNG LAD mastermind Devin Townsend has changed the projected title of his next solo album to "Ziltoid the Omniscient" from the previously announced "The Mighty Masturbator". Devin described the material on the CD as a mix between STRAPPING YOUNG LAD and THE DEVIN TOWNSEND BAND. The album, which will be released under the DEVIN TOWNSEND banner instead of THE DEVIN TOWNSEND BAND, will reportedly be recorded completely by Devin, who is expected to take care of the singing, guitar, bass, synthesizers and sampling duties, in addition to mixing and producing the CD on his own. Devin has stated on the Hevydevy forums that he is using "the drumkit from Hell" on this release, which was previously utilized by MESHUGGAH on "Catch Thirty-Three" and which was developed by MESHUGGAH's Tomas Haake. http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=68037 http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=4444 Uutta Deviniä, aaarrrghhh! Pissasin juuri housuuni... |
gorgonoidi 23.03.2007 15:02:13 | |
---|
Uuuuuujeeee! Ainut hömppä onpi se että en kovin mielelläni odota jotain mikä on Devinini soolo matskun ja SYL:n välissä. Onhan sitä jo kuultu. Olisin toivonut että sieltä tulisi viittauksia jostain Synchestraakin kokeellisemmasta hassuttelusta, mutta näillä mennään. Kyllä mä oon kuulolla! |
Akiman 23.03.2007 15:20:50 | |
---|
Kuulematta erinomaista. WWW.KORROOSIO.FI |
slipkorn 23.03.2007 16:02:42 | |
---|
Devin saisi tehdä sellasen Infinity-tyyppisen sekoilulevyn. |
arppah8 23.03.2007 16:32:33 | |
---|
Devin saisi tehdä sellasen Infinity-tyyppisen sekoilulevyn. Yhdyn tähän. Infinity tappelee mun kirjoissa ykköspaikasta Devyn tuotannossa Terrian kanssa. Tästähän onkin tulossa varsin mainio levyvuosi pitkästä aikaa. Peace, love and good happiness stuff. |
Milkop 23.03.2007 18:35:48 | |
---|
Uuuuuujeeee! Ainut hömppä onpi se että en kovin mielelläni odota jotain mikä on Devinini soolo matskun ja SYL:n välissä. Onhan sitä jo kuultu. Meikäläinen on näin suomeksi sanottua temmi tanassa, onpa levyllä sitten Devinin piereskelyä tai pelkkää karjuntaa. Hienoa että jo toukokuussa? pääsee tuosta nauttimaan. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Heartwood 23.03.2007 21:40:58 | |
---|
Höh, olisi nyt soittanut rummutkin itse kun Synchestran ekstrojen perusteella sekin homma ns. sujuu :) Mutta hienoa, varovaisen positiivisin mielin odotellaan vaikka Synchestra vähän pettikin. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
nappis_ 25.03.2007 00:42:15 | |
---|
Eipäs Devin kovinkaan kauan kerennyt olla erossa musiikki hommistaan, kun jo nyt uutta materiaalia pukkaa. No hyvä juttu se vain on! :) |
Ze Kink 26.03.2007 16:26:16 | |
---|
33 | Ostan Ebow plussan, myy! |
gorgonoidi 26.03.2007 16:40:09 | |
---|
|
arppah8 26.03.2007 17:47:31 | |
---|
Kyllä huomaa että Travis Smith on ollut asialla. Juu, ihan perinteistä Seempieces-tuotantoa;) Lupaava kansikuva. Juuri olisi sopiva Infinity-henkiseen meininkiin. May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath! |