Aihe: kevennystä studiotyöhön
1
kivi
16.09.2003 20:06:01
Pari noista oon kuullut tosielämässä. Jälkeenpäin naurattaa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Notefix
16.09.2003 21:40:54

Pari noista oon kuullut tosielämässä. Jälkeenpäin naurattaa.

Mua huolestuttaa se, että vastaavia on ollut aika paljon...

Tänä aamuna viimeksi, joten piti vähän lukaista kohtalotovereiden kokemuksia...ja olo parani heti! Samaa paskaa se on kaikkialla :)
Jabbe
16.09.2003 21:49:37
Olisikin studiosessio ilman mitään tuon tapaisia kommentteja... :)
Notefix
16.09.2003 22:56:37

Olisikin studiosessio ilman mitään tuon tapaisia kommentteja... :)

Useimmiten menee ihan hyvin...Mutta 2-3 kertaa vuodessa tulee näitä "tiedän muuten hyvän fonistin/basistin/kitaristin/taustalaulajan"-tyyppejä...mutta, hauskaahan sekin vain on.
Jabbe
16.09.2003 23:03:53
Useimmiten menee ihan hyvin...Mutta 2-3 kertaa vuodessa tulee näitä "tiedän muuten hyvän fonistin/basistin/kitaristin/taustalaulajan"-tyyppejä...mutta, hauskaahan sekin vain on.

Heh. No sä työskentelitkin ihan pro-tasolla. Mut kun tällä tasolla on vielä niin tulee useamminkin vastaan kaikennäköistä.. :) Mut hauskaahan se nimenomaan on.
Ossi
16.09.2003 23:48:33

Mutta 2-3 kertaa vuodessa tulee näitä "tiedän muuten hyvän fonistin/basistin/kitaristin/taustalaulajan"-tyyppejä...

Eh... taidanpa täst'edes vahtia sanomisiani entistä tarkemmin.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Lennu
19.09.2003 08:56:14

"You're one of the best guitarists in your price range".

Hehheh, tää täytyy muokkaa allekirjoitukseksi.
Primus inter pares!
milcoin
11.11.2003 16:25:24
Äänittäjä:
"....että saadaan vähän jotain tonne alakertaan, 80-100Hz alueelle..."

Kitaristi:
"...ei meidän biisit kuitenkaan mee niin alas....paitsi ehkä kaks niistä...."
Ylläri
11.11.2003 19:24:24
Erään bändin kanssa kun oltiin studiossa niin rumpali onnistui kerran naurattamaan meidät pöydän alle. Mies ehdotti session aluksi että voisimme äänittää myös yhden encoren. Me muut olimme ihan pihalla ja yritimme selittää ettei levyille voi laittaa encoreita. Rumpali (kuumaverinen kun oli) alkoi hermostua ja selitti että kyllähän voi kunhan ne tekee oikein ja kaikkien sääntöjen mukaan. oli sitten pakko kysyä miten ihmeessä levylle laitetaan encore "oikein". No rumpali siihen:"No kunhan levynkanteen laittaa ne tekijätiedot ja muistaa hoitaa kaikki teosto-jutut ja muut..."

No, onhan coverissa ja encoressa aika monta samaa kirjainta...
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Sacce
20.11.2003 22:04:39
Äänittäjä: "Soitatsä todellakin noin?"

Minä (basisti) (hieman epäröiden): "jjoo..."

Äänittäjä: "Sehän kuulosti ihan paskalta!"

Tuo keskustelu tapahtui, kun olin lähes ensimmäistä kertaa oikeassa studiossa. Sille on kiva nauraa jälkeenpäin, vaikka en silloin tykännytkään äänittäjän suorapuheisuudesta. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)