Aihe: Tool - Vicarious
1
L.Ruoska
16.04.2006 00:07:55

Mitäs jengi on diggailut tosta Toolin uudesta sinkusta? Kuulostaa ainakin erittäin Toolilta, vaikkakin Maynardilla on nyt vähä rouheempi ääni. Tuntuu oikeastaan paljon siltä että hei olen kuullut tällästä ennenkin, ja siksi odotankin hyvää levyä siitä uudesta =)

Tyypilliseen Tool-tapaa tuntuu hiukka pitkiteltyltä toi Vicarious-biisi, olis voinu tehdä tiukemmankin paketin tosta mutta ite koen Toolin enemmänki väkivaltaseks ambientiks ja levyn mittaisiksi patukoiksi kun biisi-biisiltä musiikiksi. Undertow nyt on tietty enemmän biisi-biisiltä meininkiä mutta yleisesti Tool on mulle ainakin sellasta siistinkuulosta taustamusaa muutamine kohokohtineen (Hooker with a penis, Aenema, Parabola..)

Kuka on lähössä kattomaan Ruissiin Toolia? En oo jaksanu käydä festareilla pariin vuoteen, eikä nytkään ole oikeen mitään mitä mä haluaisin erityisesti nähdä mutta toi Tool houkuttaa. Mieluummin maksaisin sen viiskymppiä ja kävisin Hartwallilla kattomassa niitä kun lähtisin festareille yhden bändin takia mutta voipi olla että pitänee lähteä ;-)
KEMOSABE WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals!
elbowski
16.04.2006 00:22:47
Biisi on loistava. Syvällisempää en osaa yhdellä kuuntelukerralla sanoa. Ja Ruisrockiin ollaan menossa.
Raivo määrää nuotin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)