Aihe: marshall mg100dfx:än käyttäjät
1
Muuki
16.04.2006 04:01:44 (muokattu 16.04.2006 04:11:28)
Kuulemieni perusteella ei. Serkulla sellainen on, testaamaan en ole joutanut. Mutta se ei kuulema saa siitä irti oikein mitään.

E: Tulipa mieleen, mitäs helvettiä tämä tekee soittaminen -osiolla?
Mittään en oo kirjottanu alle
Rinneto
16.04.2006 07:37:24 (muokattu 16.04.2006 07:49:32)
Tulipa mieleen, mitäs helvettiä tämä tekee soittaminen -osiolla?

Tulipa mieleen, että sulla EVH on jo yksi topikki siitä, miten kyseisen vahvistimen "CD Input" toimii. Tämän toisenkin kysymyksen oisit ihan hyvin voinu kysy samassa topikissa. Sun ei tartte joka kysymykselle avata uutta. Itseasiassa tämänkin olisi voinut kysyä jelppikerhossa.

EDIT: Niin no voishan tässä vähän tarinoida nyt kuitenkin. Eli mulla on tän MG100:n pikkupikkupikkuveli MG15DFX. Paska laite säröjen puolesta. Ilman jotain pedaalia siitä ei saa oikeen mitään muuta kuin sirisevää paskaa ulos. Aikoinaan ostin sille kaveriksi BOSS OS-2:n. Käytin BOSSia säröihin, ja sillä saikin puhtaan kanavan päälle poljettuna paljon parempaa saundia ulos. Puhdas puoli taas on ihan ok.
Ne efektit on suhteellisen turha lisä, sillä laadukkaitahan ne eivät ole. Tosin sillon kun itse ostin ton MG15:n niin oli alottelijana ihan mukava kokeilla miltä mikin efekti kuullosti :).
Mutta näin lopuksi voisin sanoa, että tuolla hinnalla ainakaan uutena en ostais, sillä sillä rahalla saa jo parempia (putki)vahvareita. Katsele käytettyjä!
Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack.
Starlia
16.04.2006 12:04:54 (muokattu 16.04.2006 12:05:20)
Täältä löytyy MG100DFX. Cleanit ovat mielestäni ihan hyvät. Säröpuoli aika hanurista. Käytän clean -kanavaa BOSS GT-8:lla höystettynä. Kyllä niillä ihan hyvää ääntä saa aikaiseksi.

Ostin vahvarin uutena. Maksoin 360e, joka ei mielestäni ole tuosta laatikosta paha hinta. Thomannilla 466e, jota en todellakaan olisi maksanut.
Jake.e
16.04.2006 13:07:32
Itse en oo testannut, mutta kertoo varmasti jotain että olen kuullut tuosta vahvarista vain huonoa.
Anal fist fuck is the best!
Starlia
16.04.2006 13:13:08
Itse en oo testannut, mutta kertoo varmasti jotain että olen kuullut tuosta vahvarista vain huonoa.

No eipä kerro. Ainahan sitä on hyvä jakaa tietoa muille asioista, joista itsellä ei ole kokemusta =)
PoLFus
16.04.2006 14:33:31

Omistin vuoden, en pitänyt, myin.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)