Dick Parker 16.09.2003 13:46:33 | |
---|
Tarviiko siihen mitä liittimiä, kun vetää kitarakaapelin line-inniin? Mulla on Sonyn RX-55-stereot. |
midprice 16.09.2003 14:04:03 | |
---|
Tarviiko siihen mitä liittimiä, kun vetää kitarakaapelin line-inniin? Mulla on Sonyn RX-55-stereot. Jos stereoissa on rca-liittimillä liitännät (kuten yleensnä on), niin helpoin tapa lienee tavallinen rca-välipiuha ja siihen rca-plugi -adapterit. |
Dick Parker 16.09.2003 14:32:29 | |
---|
Jos stereoissa on rca-liittimillä liitännät (kuten yleensnä on), niin helpoin tapa lienee tavallinen rca-välipiuha ja siihen rca-plugi -adapterit. Mistäs noita saa? Saako jostakin marketista? Varmaan noi adapterit löytyy, mutta entä toi piuha? |
Mistäs noita saa? Saako jostakin marketista? Varmaan noi adapterit löytyy, mutta entä toi piuha? Kysy vaikka Teknisistä koneanttiloista tms. äänentoistoelektroniikkapuljusta. Mainostilaa vuokrattavana |
Dick Parker 19.09.2003 13:45:18 | |
---|
Mistä niitä plugi-adaptereita saa? Oon kysyny monesta liikkeestä ja missään ei oo ollu niitä. |
midprice 19.09.2003 14:33:17 | |
---|
Mistä niitä plugi-adaptereita saa? Oon kysyny monesta liikkeestä ja missään ei oo ollu niitä. Bebek, Suomen huoltopalvelu, tuossa kaksi malliksi. Tietysti riippuu missä päin maata olet. |