Aihe: Saahan sitä yrittää.. vaikka kusettamalla
1 2 3 4
Paranoid Trooper
14.04.2006 15:42:34

Ei juma.... kuinka se edes kehtas tollasen pistää myyntiin?
Who will help me up? Where's the helping hand? Will you turn on me? Is this my final stand?
saturnzreturn
14.04.2006 15:56:16
Hyvä. Täällä porukka kompastelee omiin jalkoihinsa kun yritetään innolla etsiä ilmoituksista pienimpiäkin kirjoitusvirheitä että voisi sitten porukalla naureskella kuinka tyhmiä kaikki muut ihmiset onkaan.

niin siis kaikille nyt selväksi, että postissa paketit käsitellään varoen lisämaksusta, mutta myyjän ilmaisu kyseiselle toimenpiteelle oli hieman nurinkurinen ja huvittava.

mutta oikeessa olet tuon kompastelun kanssa, välillä niitä näkee.
my wallet's fat and so is my head
Teijo K.
14.04.2006 16:52:11 (muokattu 14.04.2006 16:54:32)

niin siis kaikille nyt selväksi, että postissa paketit käsitellään varoen lisämaksusta, mutta myyjän ilmaisu kyseiselle toimenpiteelle oli hieman nurinkurinen ja huvittava.

mutta oikeessa olet tuon kompastelun kanssa, välillä niitä näkee.

Myyjän ilmaisu oli tuolla oikeassa ulkomaailmassa ihan yleisesti käytetty. En tiedä sitten miten mahdottoman huvittavaa se täällä virtuaalimaailmassa mahtaa oikein ollakaan. Sen palvelun nimikin on nimenomaan "helposti särkyvä", ei "käsitellään varoen" tms.

Onneksi ei ole mitään myytävää. Olen varma siitä, että en kuitenkaan osaisi muotoilla ilmoitustani sellaiseksi, etteikö yksi miljoonasta nörtistä löytäisi siitä jotain ihan mahdottoman huvittavaa.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

And pray that there's intelligent life somewhere up in space, 'Cause there's bugger all down here on Earth.
Jkob
14.04.2006 17:42:14
Pahus. Kohde on suljettu
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
JPQ
14.04.2006 17:56:56 (muokattu 14.04.2006 17:58:25)

Totta.. eräs luennoitsija kertoi jutun kun oli jossain lähi-idässä ostamassa mattoja.
lähtöhinta oli 12mk (yksikkö ei jääny muistiin kpl tai metri mutta kumpi lienee). Hän teki mielestään hyvät kaupat kun onnistui tinkimään hinnan kuuteen markkaan.
Vaan kuinka ollakaan kun kontti saapui suomeen niin oli kuulemma harmaita alkanu tulemaan kun oli jotain hirveitä rönttösiä niiden hienojen silkkimattojen sijaan.
Asiaa selvittäessä ilmeni että kun hän tinki hintaa alespäin niin myyjä tinki laatua =)

Vaan kun sehän olikin joku hassun värinen vääräuskoinen pohjoisesta niin sitä sai kusettaa iha rauhassa..

Olen lähes täysin varma että metri. 00Jos on käsityötä. Ja ihan oikein toinen teki tuo ihan pilkkahinta käsin tehdyn maton metristä. Kun tietää mitä ihan lumpusta tehdystä pyytää kierrätyskeskuksien yhteydessä olevat työttömät. Varsinkin nuo eksoottiset matot vieläkin todella vielä todella hienojakin. Toiseksi minusta maailmassa niin paljon asioista vähän tietäviä että kyllä kusettamisesta rangaistus kuuluu saada. Tosin koskaan ei ole tullut mieleenikään ostaan HB kitaroita edes ennen sitä kun puhuitte täällä. Sen verta minäkin tajuan kitaran teosta vaikka uutta ruokangasta mun taidoin ei perusteta.(en osaa edes kitaraa soittaa edes kuulosaa hyvältä metodilla en ole näet edes koskenut kitaraan paitsi 30cm päässä kävin yhdessä unessa eli melkein ehdin koskea ennen kuin uni katkesi.:) ) PS. ai niin varmasti puhuitte mutten seurannut siis kitarat ei ole niin kamalan kauaa kiinnostaneet.
saturnzreturn
15.04.2006 10:51:48
Myyjän ilmaisu oli tuolla oikeassa ulkomaailmassa ihan yleisesti käytetty. En tiedä sitten miten mahdottoman huvittavaa se täällä virtuaalimaailmassa mahtaa oikein ollakaan. Sen palvelun nimikin on nimenomaan "helposti särkyvä", ei "käsitellään varoen" tms.

Onneksi ei ole mitään myytävää. Olen varma siitä, että en kuitenkaan osaisi muotoilla ilmoitustani sellaiseksi, etteikö yksi miljoonasta nörtistä löytäisi siitä jotain ihan mahdottoman huvittavaa.

no minulle se oli sellainen harmiton heitto, johon en uskonut kenenkään edes vastaavan, mutta kun nyt jaksat vääntää niin väännä ihmeessä.
my wallet's fat and so is my head
Ari-77
15.04.2006 11:03:12
Vanha totuushan on, että ei se ole hölmö joka pyyttää, vaan se joka suostuu maksamaan.
Yritteliäisyys palkitaan. Vai oliko se eritteliäisyys?
Everybody Needs Dancemusic , sometimes...
DJKaaos
15.04.2006 11:35:15
Näin o! Esitän jälleen erittäin kuluneen lausahduksen: "Se ei ole typerä, joka pyytää"

Kyllä on.

Mä olen vähän sitä mieltä, että joskus näillä pyytäjillä ei ole pään sisällä muuta kuin sahajauhoa. Typeryyden ja kusipäisyyden merkki tommonen suora kusetus.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Pluto
15.04.2006 14:10:31
Kyllä on.

Mä olen vähän sitä mieltä, että joskus näillä pyytäjillä ei ole pään sisällä muuta kuin sahajauhoa. Typeryyden ja kusipäisyyden merkki tommonen suora kusetus.

Mutta kyllähän maailmaan kusipäitä mahtuu. Ei jokaisesta sellaisesta kannata alkaa stressaamaan.
Dillon, you son of a bitch!
DJKaaos
15.04.2006 14:22:54
Mutta kyllähän maailmaan kusipäitä mahtuu. Ei jokaisesta sellaisesta kannata alkaa stressaamaan.

Mahtuu mahtuu ja tulee aina mahtumaan. Lähinnä kyseisessä ilmoituksessa vituttaa nuo myyntipuheet, ei niinkään tuon kusipään pyytämä hinta tuosta kitarasta.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Teijo K.
15.04.2006 17:08:36

no minulle se oli sellainen harmiton heitto, johon en uskonut kenenkään edes vastaavan, mutta kun nyt jaksat vääntää niin väännä ihmeessä.

Noita "harmittomia heittojahan" kaikki täällä on.

Mutta kun nyt näytät jaksavan noita heitellä niin heittele ihmeessä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

And pray that there's intelligent life somewhere up in space, 'Cause there's bugger all down here on Earth.
Hesrock
15.04.2006 17:35:01
Aika hurjaa että on 24 positiivista palautetta tuolla tyypillä. Soon varmaa tosissaan. Hähä.
Jormaz
16.04.2006 12:03:08
Asia meininki!. Tuo oli hyvä "mitä pienempi sukuelin, sitä kalliimpi kitara pitää olla"

Tossa vaiheessa alkoi taas haiskahtaa veksi5:ltä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)