Aihe: Omilla jäljillä 1 | |
---|---|
![]() 15.04.2006 13:33:39 | |
Soittaa koitan sinä vastaa et, linjoille hukun niin kuin avaimet, joita löydä en vaikka kuinka etsin, ovi on kiinni, minä miettiä ehdin monta vuotta, liian monta, taaksepäin, valoa keittiön ikkunassa näin, missä sä oot nyt, mitä mietit, mä jäädyn, kuinka sun ovesi alle mä päädyn.. Kerto: En voi edes koputtaa, enkä kiveä heittää, niin korkealle, Että sä tietäisit miltä tuntuu, kun katu on jäässä ja psyyke murtuu.. En voi edes koputtaa, enkä kasvoja peittää, sinun huntusi alle, ehkä sä tiedätkin miltä se tuntuu, ja tahdot että riutuva sydämeni turtuu---------- ---- Nimeäs huudan, sinä kuuntele et, naapurit suututan vihaiset, sanat vain kaikuvat katujen yllä, turha on huutaa, sinä tiedät kyllä.. missä mä ootan, miksi tulin ja siksi, koskaan ei tarina ehdi valmiiksi. Aina on kesken tämä loppuaan vailla. On kirjoittaa turhaa, jos ei tarinaa taida.. kerto: En voi edes koputtaa, enkä kiveä heittää niin korkealle, Että sä tietäisit miltä tuntuu, kun katu on jäässä- ------kun psyyke murtuu.. En voi edes koputtaa, enkä kasvoja peittää, sinun huntusi alle, Ehkä sä tiedätkin miltä se tuntuu --ja tahdot että riutuva sydämeni turtuu------ En voi edes koputtaa, enkä kiveä heittää ensimmäistä- mitä se auttaa tai parantaisi- tuskin omia jälkiä paikkaisi- en voi edes ! koputtaa.. Sä soitat! Sanot! "väärää ikkunaa! Tuijotat tyttö nyt! tartut minusta kiinni.. ja tarina on päättynyt.. Tatta the orginal Grazy Mama | |
![]() 15.04.2006 13:39:08 | |
No hitto kun olet tuottelias. Onneksi on vielä vähän työaikaa jäljellä. Kauniit sanat ja hyvä idea tuo avaimet ja henkilö. Psyyke kuulostaa vähän vieraalta tossa tekstissä. Siis mun korvaan ja mä oon vähän turhankin pilkunviilaaja. Kuiteski: Psyyke=mieli ;) | |
![]() 15.04.2006 13:44:48 | |
No hitto kun olet tuottelias. Onneksi on vielä vähän työaikaa jäljellä. Kauniit sanat ja hyvä idea tuo avaimet ja henkilö. Psyyke kuulostaa vähän vieraalta tossa tekstissä. Siis mun korvaan ja mä oon vähän turhankin pilkunviilaaja. Kuiteski: Psyyke=mieli ;) -------Kyllä kyllä- Toivottavasti kuulet biisin pian... :) Nyt en käytä mieli sanaa, vaikka mieli tekisi, koska olen useasti mielestäni käyttänyt sanaa mieli. :) Tatta the orginal Grazy Mama | |
![]() 15.04.2006 15:06:58 | |
Laatua, mutta kyllä itelläki iski heti korvaan tuo psyyke, että voisko sen kumminkin vaihtaa sanaksi mieli tai vaikka sitten mennä vähän kauemmas ja käyttää vaikka sanaa kehys, raamit tai miksei vaikka kun varjokin murtuu.. Muuten ei kyllä mussuttamista, mielellään lukee. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) | |
![]() 15.04.2006 16:18:48 | |
Laatua, mutta kyllä itelläki iski heti korvaan tuo psyyke, että voisko sen kumminkin vaihtaa sanaksi mieli tai vaikka sitten mennä vähän kauemmas ja käyttää vaikka sanaa kehys, raamit tai miksei vaikka kun varjokin murtuu.. Muuten ei kyllä mussuttamista, mielellään lukee. ------------ Kiitos rakennus- elementeistä :) mä uskon niin, että kun kuulet tuon livenä, tuo psyyke ei sitten enää häiritse :) Tatta the orginal Grazy Mama | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)