Kertokaapas jos jollakin on kokemuksia TSM:n mikeistä. MT87 ja ehkä myös MT184 kiinnostaa. "Luotettavalta taho" kehui 87:n todella hyväksi hinta/laatusuhteeltaan (ovh 99€). Uskon tähän kyllä, mutta mietityttää onko TSM:ssä samanlaisia laatuvaihteluita kuten esimerkiksi Thomannin t-boneissa joista löytyy sekä todella paskoja että erittäin hyviä yksilöitä. Ja luonnollisesti kaikkea siltä väliltä. Jotain muitakin vastaavia budjettimikkejä (kotipajaan en ainakaan vielä mitään todella suuria investointeja tee) saa suositella. Ja vinkkejä mitä ehkä kannattaisi käytettynä katsella. http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/studio/tsm/mt87.htm http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/studio/tsm/mt184.htmOlen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
jomppa82 16.09.2003 12:20:05 (muokattu 16.09.2003 13:32:08) | |
---|
Msmusicshop.fi:ssä on poistomyynnissä mm. Rödeä puoleen hintaan. Kannattanee käydä siellä, nimittäin esim nt-1 ei ole tuosta paljon kalliimpi juuri nyt. EDIT: Rödet olikin loppu, kun koetin tilata. Terveellä nuorellamiehellä on aina nuha. |
kivi 16.09.2003 13:31:29 (muokattu 16.09.2003 13:32:45) | |
---|
mietityttää onko TSM:ssä samanlaisia laatuvaihteluita kuten esimerkiksi Thomannin t-boneissa joista löytyy sekä todella paskoja että erittäin hyviä yksilöitä On laadunvaihteluita, mutta muutamaa yksilöä testaten sain valittua itselleni todella hyvän TSM MT87:an, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. PS. Kaikissa isokapselisissa mikeissä on valmistustavasta johtuvia suuriakin laatueroja, kalliimmissa vaan hypertarkka jälkitarkastus karsii huonoimmat erästä. |
p130 16.09.2003 14:31:10 | |
---|
PS. Kaikissa isokapselisissa mikeissä on valmistustavasta johtuvia suuriakin laatueroja, kalliimmissa vaan hypertarkka jälkitarkastus karsii huonoimmat erästä. Ja ei-niin-hyvät myydään kohtuullisella kilohinnalla eteenpäin ja niihin lyödään halpabrändin merkit? Tällaisesta olen ainakin Shuren kohdalla kuullut puhuttavan. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Roberto 16.09.2003 21:26:12 | |
---|
Ja ei-niin-hyvät myydään kohtuullisella kilohinnalla eteenpäin ja niihin lyödään halpabrändin merkit? Tällaisesta olen ainakin Shuren kohdalla kuullut puhuttavan. Yleensä joku toinen teetättää ihan just melkein samanlaiset kopiot. Ei esim. Shurelle maksa käyttökelvottomat kapselit mitään, eikä alihankkija varmaan edes toimita niitä vaan seuloo jo itse omansa. |
p130 18.09.2003 17:04:49 | |
---|
Yleensä joku toinen teetättää ihan just melkein samanlaiset kopiot. Ei esim. Shurelle maksa käyttökelvottomat kapselit mitään, eikä alihankkija varmaan edes toimita niitä vaan seuloo jo itse omansa. Tuo Shurejuttu taisi tulla esille jossakin Harmony-Centralin threadissa, että luotettavasta lähteestä oli tuo. *heh* ;) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |