BigPapa 14.04.2006 16:55:13 (muokattu 14.04.2006 16:56:21) | |
---|
---- Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jucciz 14.04.2006 16:58:46 | |
---|
Juccizzilla oli tyylikkäin, vaikka osittain vähän banaali soolo. Kiitosta! En kyllä tykkää banaaneista. |
BigPapa 14.04.2006 17:45:44 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
J.Hollström 14.04.2006 18:58:26 | |
---|
Niin joo, tässä on nyt siistitty ja kaiutettu versio WW:lle ja muillekin..aina oppii uutta Audacitystä näköjään.... http://www.mikseri.net/music/play.php?id=200411&type=hi No hemmetti, tulihan siihen sitä makua mitä kyselin. Jos mahdollista, niin Dr. Dominant voisi linkittää tämän version tohon ekaan viestiin, niin olisi skabassa maukkaampi veto mukana. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
Dr Dominant 14.04.2006 19:21:30 | |
---|
Big Papan linkki päivitetty "Dr Dominant, I Presume?!" |
E.Q 14.04.2006 23:56:06 | |
---|
WanhaWetäjä 2p. Dr Dominant 2p. orbik 1p. monotone 1p. Pistekorista kun ei riittänyt, täytyy sitten vaan jakaa näitä papukaijamerkkejä: + Kuha + touhis + BigPapa + Imper + Jucciz + Juki68 K100#10 |
Kimmo72 14.04.2006 23:59:27 | |
---|
Ai tänne voi edelleenkin laittaa uusia versioita??? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jucciz 15.04.2006 00:43:04 | |
---|
Minä en ymmärrä tätä touhua, että äänestysketjun auettua vielä korjaillaan omia sooloja, kehitetään uusia versioita, laitetaan linkkejä uusiin vetoihin saman taustan päälle jne jne... mennään aika kauas alkuperäisestä ideasta. Olipa sooloskaban idea sinänsä miten leikkimielinen tahansa. Soolot purkkiin, linkki jakoon ja sen jälkeen pulinat pois, sanon minä. |
Kimmo72 15.04.2006 00:47:42 | |
---|
Soolot purkkiin, linkki jakoon ja sen jälkeen pulinat pois, sanon minä. HYvä Jucciz. Samaa mieltä sun kanssa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mustikkamuffinssi 15.04.2006 01:11:59 | |
---|
HYvä Jucciz. Samaa mieltä sun kanssa. Samoin. Eiköhän tässä vaiheessa ole jo vähän myöhäistä alkaa soolojaan muuttelemaan. Mielummin kerjää sitten lisäaikaa osallistumisvaiheessa kuin vaihtaa sooloaan äänestysvaiheessa. Oikeasti tosin olen vain katkera kun en ole saanut vielä yhtään pistettä. Pitää varmaan vaihtaa sooloa. Tosin leikkiähän tämä on, eikä tästä tappelemaan kannata ryhtyä. Ja mukavan paljon oli taas kyllä osallistujia. Annetaan nyt samalla kertaa pisteet: WanhaWetäjä 2p Dr Dominant 1p Jucciz 1p Blues 1p Juki68 1p Hyviä sooloja oli paljon, ja useilla aika samanlainen lähestymistapa. Nuo soolot nyt tavalla tai toisella erottuivat edukseen. Taustasta vielä iso plussa. Ehkä paras tausta mihin itse ainakaan olen soittanut sooloskabassa. Toivottavasti taustojen taso pysyy jatkossakin korkeana. Nämä on aika ajoittain antoisia opettelukokemuksia nämä sooloskabat. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Dr Dominant 15.04.2006 02:02:04 | |
---|
Minä en ymmärrä tätä touhua, että äänestysketjun auettua vielä korjaillaan omia sooloja, kehitetään uusia versioita, laitetaan linkkejä uusiin vetoihin saman taustan päälle jne jne... mennään aika kauas alkuperäisestä ideasta. Olipa sooloskaban idea sinänsä miten leikkimielinen tahansa. Soolot purkkiin, linkki jakoon ja sen jälkeen pulinat pois, sanon minä. Ookoo, andöstän ... itse en paljoa tällä palstalla pyöri joten siksi en tehnyt poliisitointa ... Tais big papan tapauksessa olla vaan erilainen kaiku ja aika moni oli jo äänestänyt, eli tuskin mitään "etua" tässä tapauksessa on tästä koitunut kenellekään. "Dr Dominant, I Presume?!" |
arppah8 15.04.2006 02:17:07 (muokattu 15.04.2006 13:17:43) | |
---|
Olihan urakka. Tosiaan paljon samankaltaisia sooloja, samoja melodiapätkiäkin vilahteli eri osallistujilla. Mutta mun pisteet menevät: 3p: Orbik. Paljon hienoja ideoita (etenkin kampimelodiat ja ne pinchit). Vähän alkoi kaatua puolessavälissä, mutta yllätyksellisyydestä ja (juuri ja juuri selvitetyistä) vaaratilanteista pisteet kotiin. 2p: Dr Dominant. Hyvä tatsi (quack) ja soljuvaa soittoa, joskin paikka paikoin hieman kulmikasta. 1p: Wanha Wetäjä. Periaatteessa olisi ansainnut samat pisteet ja samoilla perusteilla kuin Tri, mutta kuusihan näitä vain sai antaa ja Orbik ansaitsi ykköstilan. Ehkä sitten se b-osa käänsi tilanteen hieman Tohtorin eduksi. Muitakin hyviä oli (Jucciz, Juki68 esmes), mutta nämä jäivät parhaiten mieleen. Ja kiitokset WWlle kommenteista=) Myö ollaan muutenkin näköjään vähän samoilla linjoilla. Ehkä johtuu siitäkin, että mutkin vois ehkä jo laskea tuonne Wanhuskerhoon tässä yhteisössä. Samoin vielä DrDlle propsit taustasta. Tähän oli kiva vetää. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
BigPapa 15.04.2006 08:45:34 (muokattu 15.04.2006 09:04:46) | |
---|
Minä en ymmärrä tätä touhua, että äänestysketjun auettua vielä korjaillaan omia sooloja, kehitetään uusia versioita, laitetaan linkkejä uusiin vetoihin saman taustan päälle jne jne... mennään aika kauas alkuperäisestä ideasta. Olipa sooloskaban idea sinänsä miten leikkimielinen tahansa. Soolot purkkiin, linkki jakoon ja sen jälkeen pulinat pois, sanon minä. Ei ole sooloa korjattu, ainoastaan kaiutettu, kun se sieltä se kaiku lopulta löytyi Audacityn uumenista...ota nyt se hernepussi nenästä veks...ja se yks veto mikä oli ei ollut skabaan edes osallistumassa vaan ihan vitsiksi tarkoitettu.Sviddu mikä tosikko...sama soolo on edelleen skabassa kuin oli alussa, jos et sitä pysty kuulemaan niin ...no en sanokaan... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ai tänne voi edelleenkin laittaa uusia versioita??? Soolot purkkiin, linkki jakoon ja sen jälkeen pulinat pois, sanon minä. HYvä Jucciz. Samaa mieltä sun kanssa. Samoin. Eiköhän tässä vaiheessa ole jo vähän myöhäistä alkaa soolojaan muuttelemaan. Mielummin kerjää sitten lisäaikaa osallistumisvaiheessa kuin vaihtaa sooloaan äänestysvaiheessa. Oikeasti tosin olen vain katkera kun en ole saanut vielä yhtään pistettä. Pitää varmaan vaihtaa sooloa. Ei se ole uusi versio, vaan kaiutettu sama vanha...voi sviddu mitä nihilistejä... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jucciz 15.04.2006 09:08:46 (muokattu 15.04.2006 09:10:00) | |
---|
Ei tässä kukaan ole tosikko paitsi se, joka hermostuu siitä kun aiheesta huomautetaan. Äänestysvaiheessa pitäisi keskittyä äänestämään eikä kikkailemaan. Sitä paitsi, hyvä soolo on hyvä soolo riippumatta kaiun määrästä, huonoa sooloa taas ei pelasta edes se, että sen on soittanut Albert Järvinen Sitä paitsi, tässä on huikea looginen ristiriita: Ei se ole uusi versio, vaan kaiutettu sama vanha Eikös se nimen omaan ole uusi versio, jos lisätään jotain selvästi korvin kuultavaa, kuten kaikua? |
BigPapa 15.04.2006 09:14:10 (muokattu 15.04.2006 09:21:28) | |
---|
Ei tässä kukaan ole tosikko paitsi se, joka hermostuu siitä kun aiheesta huomautetaan. Äänestysvaiheessa pitäisi keskittyä äänestämään eikä kikkailemaan. Sitä paitsi, hyvä soolo on hyvä soolo riippumatta kaiun määrästä, huonoa sooloa taas ei pelasta edes se, että sen on soittanut Albert Järvinen. No paska mikä paska mutta tulihan vedettyä, kukin tyylillään.Viikon olen tuota Audacityä ja muitä tietokone äänitysvempaimia käyttänyt ja suurin osa ajasta on mennyt siihen niiden opetteluun, seuraavalla kerralla on aikaa keskittyä soittamiseenkin.Äänestänytkin olen jos et sattunut huomaamaan.Kikkailusta ei ole ollut kyse vaan siitä että opin uusia asioita Audacitystä.No minä jatkan seuraavassakin skabassa sitten tätä huonouden esilletuomista..... Ei se ole uudelleensoitettu niinkuin tässä on annettu ymmärtää, eli siis sama versio on kyseessä kaiun kanssa...yksi otto ja sillä selvä, ei mitään soitollista hieromista.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
J.Hollström 15.04.2006 09:36:30 | |
---|
Elekeehän viittikö riidellä. Dr Dominant linkitti ton kaiutetu version kun minä sitä pyysin. Mielestäni se oli paremman kuuloinen kuin se kuiva versio. Soolohan oli sama. Mutta tuo on aika hyvä esimerkki siitä mitä soolosoundille vielä voi soiton jälkeen tehdä. Minun pisteet tuli siitä ensimmäisestä versiosta, samoin WanhanWetäjän. Minusta on hyvä juttu että ollaan saatu BigPapa mukaan näihin geimeihin, ja oma aikansa menee, että vanhan liiton analogimies oppii näihin nykyajan vermeisiin, tää on hyvä esimerkki siitä. Sama vika on rahikaisella. En osaa käyttää näitä softia, mutta aina oppii uutta. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
Jucciz 15.04.2006 09:45:22 | |
---|
Minusta on hyvä juttu että ollaan saatu BigPapa mukaan näihin geimeihin, ja oma aikansa menee, että vanhan liiton analogimies oppii näihin nykyajan vermeisiin, tää on hyvä esimerkki siitä. Sama vika on rahikaisella. En osaa käyttää näitä softia, mutta aina oppii uutta. Kyllä kyllä. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Kyllä täällä oppii paksunahkaiseksi kun aikansa pyörii. :) |
BigPapa 15.04.2006 09:57:13 (muokattu 15.04.2006 10:00:45) | |
---|
Kyllä kyllä. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Kyllä täällä oppii paksunahkaiseksi kun aikansa pyörii. :) No et oo vissiin tarpeeks kauan täällä pyörinyt.Nahka parkkiintuu paremmin tuolla livehommissa kulkiessa kuin täällä.Riippuu tietysti millaisissa...; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Mustikkamuffinssi 17.04.2006 12:14:09 | |
---|
Nostellaan tätä ylös. Vielä on osallistujilta ääniä antamatta. Kai. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |