NYdoll 14.04.2006 11:58:03 | |
---|
Mikä on halvin putkinuppi mitä markkinoilla uutena liikkuu? Tai yleisin käytettynä liikkuva? Mulla alkaa palaa käämit (ja vahvistimen sisältä ilmeisesti jotain tasaisin väliajoin) pätkivään jcm:ään ja tarviisin sille luultavasti jonkun varavehkeen. Trankkuihin en enää koske. Eli halpaa putkivehjettä etsin (mielellään kohtalaisen pienitehoista) "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Olli 14.04.2006 12:21:21 | |
---|
http://www.spacebarhoppers.com/ |
tommi_899 14.04.2006 12:51:43 | |
---|
Laney gh50l on uutena siinä 655€, itseltä löytyy, en voi moittia :) |
tommiot 14.04.2006 13:00:40 | |
---|
Laney gh50l on uutena siinä 655€, itseltä löytyy, en voi moittia :) Komppaan. Ainakin liikkeessä vaikutti hyvältä. Aika samaa saundia kuin JCM800. |
J.RA 14.04.2006 13:18:34 | |
---|
Mikä on halvin putkinuppi mitä markkinoilla uutena liikkuu? Tai yleisin käytettynä liikkuva? Mulla alkaa palaa käämit (ja vahvistimen sisältä ilmeisesti jotain tasaisin väliajoin) pätkivään jcm:ään ja tarviisin sille luultavasti jonkun varavehkeen. Trankkuihin en enää koske. Eli halpaa putkivehjettä etsin (mielellään kohtalaisen pienitehoista) Ymmärrän kyllä että varavehjettä halajat, mutta eikö kannattaisi ihan ensimmäiseksi sijoittaa siihen ykkösnuppiin ja laittaa se toimivaksi? -Sellasta se vaan on- |
Oiva kysymys. Haluan lisää kommentteja! "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
LaXu 15.04.2006 01:27:24 | |
---|
Tuon Peaveyn Valve Kingin ohella halvimmat lienee nuo Laneyn vekottimen ja tietysti käytetyt vähemmän tunnetut vahvarit (Carlsbro ym.). Minusta se kyllä vähän menee niin, että halpaa ja hyvää ei putkivahvistimissa oikein ole. Henk. koht. ottaisin mieluummin hyvän transistorivaffarin kuin huonon putkinupin. |
Juzpe 15.04.2006 03:49:43 | |
---|
Sovtekin MIG-sarjalaiset on muistaakseni kans aika halpoja... taitaa lätä hinnat tosta 300 jenkkitaalan tienoilta... Ja on kuulemma vitun tiukkoja pelejä. "I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP
"Paskaa on paljon enemmän ku tryffeleitä, ei se silti tarkota että paska ois parempaa" - rakas avovaimoni |
-septimisti- 15.04.2006 07:53:20 (muokattu 15.04.2006 07:53:57) | |
---|
|
Riku Rotten 15.04.2006 10:20:36 | |
---|
|
kimurantti1 15.04.2006 10:31:40 (muokattu 15.04.2006 10:35:56) | |
---|
Halvin lienee tämä: http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … 00dsp_gitarrentopteil_prodinfo.html Alle 400 100w putkinuppi. Saundeista en sano mitään, kun en tiedä. Halpahan tuo, muttei taida olla putkilla toimiva. Ainakin minä olen aina uskonut että solid state-tarkoittaa trankkuvehjettä. Ketjun aloittajalle: Miksi muuten pitää olla putkinuppi? Putkivahvistimet nyt yleensä on vähän kalliimpia, ja kyllä mä mielummin valitsisin hyvän trankun kuin huonon putkivahvistimen, oli hinta kuinka halpa tahasa. Ei ne putket niin autuaaksi tekevä asia ole, vai onko? Käytettyjä mä tuohon hintaan katselisin. Mutta jos kerran JCM on epäkunnossa niin, eikö kannattaisi käyttää se huollossa ennemmin kuin ostaa uusi nuppi? Tulisi varmasti paljon halvemmaksi ja soundikin olisi mieleisempi. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Riku Rotten 15.04.2006 10:49:04 | |
---|
Halpahan tuo, muttei taida olla putkilla toimiva. Ainakin minä olen aina uskonut että solid state-tarkoittaa trankkuvehjettä. Kun GAS on tuohon Valve headiin, niin tosiaan ei tullut luettua trigermanin speksejä kyllin tarkasti. Pahoittelen. On siinä kuitenkin "E-Valve Tube Tone Circuitry". Tarkoittanee etuaste putkea. http://www.zzounds.com/item--EPIEPADR100HDSP |
Joel Harald 15.04.2006 12:47:34 | |
---|
Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
Johnny99 15.04.2006 14:59:41 | |
---|
Jos pienitehoista, niin Laney Lc15R. Hinta n.350€. On kylläkin combo eikä nuppi. Ja PATASYDÄN lyö!! |
Sleepless 15.04.2006 15:04:21 | |
---|
Mikä on halvin putkinuppi mitä markkinoilla uutena liikkuu? Tai yleisin käytettynä liikkuva? Mulla alkaa palaa käämit (ja vahvistimen sisältä ilmeisesti jotain tasaisin väliajoin) pätkivään jcm:ään ja tarviisin sille luultavasti jonkun varavehkeen. Trankkuihin en enää koske. Eli halpaa putkivehjettä etsin (mielellään kohtalaisen pienitehoista) Jos JCM soundista tykkäät niin Laneyn Gh50L voisi olla sopiva vehje. Käytettynä voi saada alle 500e. http://www.thomann.de/artikel-14970 … sn=58de67377bdcf0536cf0d0d8e615b514 Hiljaa hyvä tulee. |
Chemo 15.04.2006 15:05:55 | |
---|
Mulla alkaa palaa käämit (ja vahvistimen sisältä ilmeisesti jotain tasaisin väliajoin) pätkivään jcm:ään ja tarviisin sille luultavasti jonkun varavehkeen. Onko koneessasi efektiluuppi? Jos on, kokeilepa huviksesi laittaa siihen jumpperi (esim. lyhyellä efektiplugipiuhalla) - pätkiikö vielä? Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
NYdoll 18.04.2006 00:32:35 | |
---|
tuo Marsu lentää kyllä kohta kaaressa jorpakkoon... Keikan toimi vielä moitteettomasti, mutta seuraavana päivänä ei hehkunu ees putket. Prkl stna... No jos pystytte antamaan esimerkin trankusta, joka vastaa yhtä hyvin soittotatsiin, ku putkipelit ni antaa palaa vaan. Kohta on torilla myynnissä "hyvä" Marshall :) "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
kimurantti1 18.04.2006 00:38:24 (muokattu 18.04.2006 00:44:47) | |
---|
No jos pystytte antamaan esimerkin trankusta, joka vastaa yhtä hyvin soittotatsiin, En tiedä pystynkö, mutta ainakaan Peaveyn Valve King tuskin paljoa trankkuja paremmin vastaa soittotatsiin. Ja vaikka vastaisi, niin mitä iloa siitä on jos soundi on kuraa? Vai meneekö dynamiikka soundin edelle? Jotkut on kehuneet Techin Trademarkeja dynamiikasta, tiedä sitten. Ei sillä, jos ehdottomasti haluat putkikoneen niin anna mennä, mutta ei kannata tuomita kokeilematta kaikkia trankkuja. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
NYdoll 18.04.2006 00:40:40 | |
---|
Tuo triggerman-nuppi on kyllä niin pirun tyylikäs... Kukaan testannut? "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Spike 18.04.2006 09:33:58 | |
---|
Uraltone Jr on aika edullinen, mutta voi olla aika vaikea löytää yhtään valmiiksi koottua. Clearly motivated by an unholy alliance. |