Aihe: Postitilauksen turvallisuus?
1
jounihynynen
26.03.2006 20:25:18 (muokattu 26.03.2006 20:25:42)
Millaisia kokemuksia on soitinten tilaamisesta postitse? Suunnittelen basson tilaamista musamaailmasta, mutta vähän jännittää että tuleeko se basso ehjänä perille. Onko pakkaus tehty huolellisesti ettei soitin pääse vahingoittumaan?
http://www.feroce.tk
Kimmo72
26.03.2006 20:39:35
Kyllä ne hyvässä paketissa on. Ainakin mitä olen tilannu Levytukusta ja Toomannilta.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Cruzzi
27.03.2006 09:43:12 (muokattu 27.03.2006 09:44:53)

Millaisia kokemuksia on soitinten tilaamisesta postitse? Suunnittelen basson tilaamista musamaailmasta, mutta vähän jännittää että tuleeko se basso ehjänä perille. Onko pakkaus tehty huolellisesti ettei soitin pääse vahingoittumaan?

Kyllä noista Suomalaisista liikkeistä uskaltaa, ulkomaalaiset on sitten vähän eri asia. Tosin, jos ajattelet jonkun vähän erikoisemmaan mallin/merkin ostaa, niin varaudu odottamaan joitakin kuukausia. Itse tilasin 12.1 musamaailmasta Tokai ALS70 vasurin ja se tulee vasta toukokuun alussa.... harmi sinänsä, itse ajattelin et olis jo keikalle kerenny, kun tiesin vasta Suomeen tuloajan n. 2kk sen jälkeen kun se tilasin.

Olen ymmärtäny, että jos kauppaan ei kuulu kovaa laukkua/pussia, eikä sitä erikseen osta niin kitara/basso tulee topatussa pahvilaatikossa?
Olen ananas.
Bee-äf
27.03.2006 11:12:27

eBaysta tilaillessani olen pannut merkille, että saksalaiset ovat ylettömän tarkkoja pakkaajia, ja britit täysiä tumpeloita - panivat kerran vahvarin pahvilaatikkoon lähes ilman pehmusteita, onneksi oli vankkaa tekoa.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Guitar Hero
27.03.2006 12:43:46
Uuden tilaaminen on vielä sangen turvallista, koska tuotteen rikkoutuessa on aina olemassa takuu. Käytetty on sitten asia erikseen, varsinkin postin "korvaukset" huomioon ottaen. Eikö joku kari vepsä vetänyt himo pultit, kun kitara oli mennyt rikki kuljetuksessa? Posti kun korvaa, painon mukaan johonkin 50e kattoon asti; Siinä on sitten turha itkeä sen kaulapoikkinaisen -65 giban kanssa.

Ja tietysti onhan olemassa kaikenlaisia vakuutuksia kuljetuksille..
Come to the dark side. We have cookies
Jonte
28.03.2006 22:25:16

Saa nähdä. Tilasin juuri MNetin eräältä jäseneltä postin kautta käytettynä multiefektihässäkän. Missä kunnossa mahtaa tulla perille...

Thomannilta olen tilannut pari kitaraa, ja voi veljet että ne oli paketoitu perusteellisesti.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Antsa
29.03.2006 18:06:19
Jaan posita. Käsittelen paketteja. Antaisitko kitarasi huostaani? Huolehdin lähetyksistä yhtä huolellisesti kuin Ace Ventura.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
Coldman
14.04.2006 23:13:35
Thomannilta oon tilannut kaiken musiikinsoittoon liittyvät kamat ja loistavasti on palvelu pelannut. Suosi Saksalaista.
Get Stoned !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)