JOO100 30.03.2006 12:25:05 | |
---|
Mokoma on ensi viikon Buusterissa vieraana ja torstaina tulee musiikkivideo "Kuu saa valtansa auringolta". Pitänee katella. Romantikkoitkijät #44 |
kid ego 30.03.2006 12:29:41 | |
---|
Mokoma on ensi viikon Buusterissa vieraana ja torstaina tulee musiikkivideo "Kuu saa valtansa auringolta". Pitänee katella. Eikös se ohjelma tule keskellä päivää ja uusintana vähintään yhtä huonoon aikaan? Tuleepa missattua duunin takia. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
nahkalipsi 30.03.2006 13:21:46 | |
---|
Eikös se ohjelma tule keskellä päivää ja uusintana vähintään yhtä huonoon aikaan? Tuleepa missattua duunin takia. Näin se ikävä kyllä taitaa olla. Se on etäpäivä si :) Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
jigsore 09.04.2006 13:10:08 | |
---|
jo nyt on saatana |
carnation 09.04.2006 13:21:43 | |
---|
Mokoma on ensi viikon Buusterissa vieraana ja torstaina tulee musiikkivideo "Kuu saa valtansa auringolta". Pitänee katella. Oli aika tylsä perusvideo. |
Lego 09.04.2006 13:24:03 | |
---|
"Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward.
Whoever cannot take care of themself without that law is both.
For a wounded man shall say to his assailant,
'If I live, I will kill you. If I die, You are forgiven. |
DieGr 09.04.2006 13:37:15 | |
---|
Oli aika tylsä perusvideo. Sanoppa muuta. Ei kyllä jäänyt mitään käteen. Pahaa verta video sentään on kyllä todella laadukas. Tykästyin siihe kylhä täysiä! |
Julmettu 09.04.2006 14:28:45 | |
---|
Sanoppa muuta. Ei kyllä jäänyt mitään käteen. Pahaa verta video sentään on kyllä todella laadukas. Tykästyin siihe kylhä täysiä! :| Ennoo nähny 6A-videota, mutta Pahaa verta ei kyllä kaksinen ole. Semmonen... Mäski. :) Siis, porukan rimpuilua pitissä tulee fiilisteltyä ihan keikoilla ja sitten taas koko videossa ei paljon muuta olekaan :) Ei edes jätkien soittamista :D |
aivokuolio 09.04.2006 17:50:25 | |
---|
3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
kirvesAxe 10.04.2006 12:18:41 | |
---|
Siis, porukan rimpuilua pitissä tulee fiilisteltyä ihan keikoilla ja sitten taas koko videossa ei paljon muuta olekaan :) Ei edes jätkien soittamista :D Ehkäpä se onkin koko jutun juju? IMO se on ihan hyvä video, hauskaa kattoa pittiä joskus sivusta (yleensä on mukana :P) Trooper pelasti minut hiphopilta. |
kid ego 10.04.2006 13:02:06 | |
---|
Aika perustylsä video tuo Kuu saa... on, muttei huono ollenkaan. Lisäpisteitä siitä että meikä oli just tolla keikalla yleisön joukossa. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
Frequency 14.04.2006 01:54:05 (muokattu 14.04.2006 01:54:23) | |
---|
Pistipä Mokoma kovaa settiä Pakkahuoneella. Vieläkin ihan hiessä ja fiiliksissä. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
aarghto 14.04.2006 02:48:08 | |
---|
Pistipä Mokoma kovaa settiä Pakkahuoneella. Vieläkin ihan hiessä ja fiiliksissä. KYLLÄ! Ehkä paras keikka ikinä. Ihan mieletön setti. Paras moshpitti missä olen ikinä ollu. Kurkku ei ole koskaan ollut näin käheä/niskat näin jumissa. PAHAA VERTA! ..ja helli samalla kiveksiäni |
psalmat 14.04.2006 11:29:49 | |
---|
Tuli sitte katottua päivät väärin, oltiin tänään menossa pakkahuoneelle. Ensin parkkisakko á 40 e ja sitte kaks lippua yhteensä 40 e elikäs 80 eskon tyhjä arpa eiliseltä päivältä. Nyt muuten W*tuttaa. Höyry tekee tuloaan... Ajatus lentää, minä en. |
kid ego 14.04.2006 12:28:38 | |
---|
Tuli sitte katottua päivät väärin, oltiin tänään menossa pakkahuoneelle. Ensin parkkisakko á 40 e ja sitte kaks lippua yhteensä 40 e elikäs 80 eskon tyhjä arpa eiliseltä päivältä. Nyt muuten W*tuttaa. Höyry tekee tuloaan... Mä en tiedä itkeäkö vai nauraa... Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
Coldman 14.04.2006 12:30:14 | |
---|
Hiljaisuuden Julistaja biisin oon kuullut ja ihan hyvää kamaa oli. Jos sitä lainais koelevyn kirjastosta. Get Stoned ! |
Lego 14.04.2006 12:33:44 | |
---|
Mä en tiedä itkeäkö vai nauraa... Mää tiiän, nauraa. Hiljaisuuden Julistaja biisin oon kuullut ja ihan hyvää kamaa oli. Jos sitä lainais koelevyn kirjastosta. Julistaja on ihan perusrässiä joten jos sellainen iskee Mokolta niin 'Kurimus' lainaan, mars! Pidät melko varmasti. "Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward.
Whoever cannot take care of themself without that law is both.
For a wounded man shall say to his assailant,
'If I live, I will kill you. If I die, You are forgiven. |
Frequency 14.04.2006 14:26:32 | |
---|
Tuli sitte katottua päivät väärin, oltiin tänään menossa pakkahuoneelle. Ensin parkkisakko á 40 e ja sitte kaks lippua yhteensä 40 e elikäs 80 eskon tyhjä arpa eiliseltä päivältä. Nyt muuten W*tuttaa. Höyry tekee tuloaan... Nyt on pakko sanoa että otan osaa :D Ei tommosta voi käydä. Ollaan tarkkana niiden päivämäärien kanssa sitten jatkossa. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Olin eilen keikalla. Kolmas näkemäni mokoma-akti ja ei kyllä juurikaan jaksanu kiinnostaa. Yleensä oon livenä tykänny ja levyllä menee joskus, mutta nyt oli kyllä itselleni hyvin tylsä kokemus. Varmaan turhan väsynyt olin. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
Nuvola 14.04.2006 23:57:58 (muokattu 14.04.2006 23:58:35) | |
---|
Rupes jo haukotuttamaan tossa amoralin ja ajattaran kohdalla kun ei jaksanu yhtään kiinnostaa, mutta sitten kun tuli mokoma olin ihan hurmoksessa taas eikä väsyttänyt yhtään. Niin kovan setin veti kyllä että huhhuh RokRok! |