Typhus 10.08.2003 20:53:48 | |
---|
Elikkä oisko kellään kokemusta Warmothin bassoista?.. ku oon suunnitellu tässä että alan keräämään rahaa tommoseen unelma bassoon :) Kertokaa toki kaikki tosta toimitus hommasta sun muusta jos tiedätte. Kiitos. onhan se .... |
Basismi 10.08.2003 21:37:35 | |
---|
Mamban/Jari Sillanpään basistilla on Warmoth. Omaa kokemusta ei ole, mutta joskus olen suunnitellut Warmothin hommaamista. Kaula+body -paketti vaikuttaa kovasti edulliselta, mutta kun laskee kaikki kulut rahteineen ja tulleineen, hardwaresta elektroniikkaan ja pintaviimeistelyyn, niin hintaa alkaa kertyä. Kiinnostavintahan noissa on eri kokoonpanomahdollisuuksien suuri lukumäärä. Warmothin kauloissa on kaksi rautavahviketta, jotka lisäävät painoa kuulemma turhan paljon. Sitkeä huhu kertoo, että Sadowsky on käyttänyt Warmothin tekemiä osia, en tiedä pitääkö tämä paikkaansa. Etsi talkbassistä juttua, sitä on siellä paljon warmothiinkin liittyen. |
Jimoleon 04.04.2006 23:39:15 (muokattu 04.04.2006 23:40:05) | |
---|
Ainaski eräs Nino Valenti -niminen henkilö tuolla Galleryssa brassailee sen "asiakkailleen" rakentamilla bassoilla. Se ilmeisesti on töissä Sadowskyllä. "The secret of success is knowing who to blame for your mistakes" |
Niskamies 05.04.2006 00:37:32 | |
---|
Sitkeä huhu kertoo, että Sadowsky on käyttänyt Warmothin tekemiä osia, en tiedä pitääkö tämä paikkaansa. Etsi talkbassistä juttua, sitä on siellä paljon warmothiinkin liittyen. Sadowskyn työntekijät ovat montaa kertaa tyrmänneet tämän huhun. Yksi Sadowskyn työntekijä (Nino Valenti) tosin myy warmoth-bassoja merkillä Valenti basses. More is more. |
Karlsson 05.04.2006 10:09:22 | |
---|
Sadowskyn työntekijät ovat montaa kertaa tyrmänneet tämän huhun. Ettei sitte mitenkää vois olla oma lehmä ojassa? Yksi Sadowskyn työntekijä (Nino Valenti) tosin myy warmoth-bassoja merkillä Valenti basses. Jep, hand made! "I had to. I was drunk." -Vivian |
Gott 05.04.2006 10:26:44 | |
---|
Soitonopettajallani oli aikoinaan Warmoth. Vaikka niiden testailu on jäänyt aika vähälle, niin käsittääkseni Warmothin puuosat on suurin piirtein parasta mitä rahalla saa. |
balzary 05.04.2006 10:37:10 | |
---|
Maanantain keikalla just käpistelin yhtä warmoth-jazzia EMG:n mikeillä. Hyvä basso oli. |
Jimoleon 05.04.2006 19:24:01 | |
---|
Sadowskyn työntekijät ovat montaa kertaa tyrmänneet tämän huhun. Yksi Sadowskyn työntekijä (Nino Valenti) tosin myy warmoth-bassoja merkillä Valenti basses. Ai joo, mä käsitin ku se sano "my fellow workers at Sadowsky guitars" et ne bassot myytäis ihan Sadowsky nimikkeellä. My mistake. "The secret of success is knowing who to blame for your mistakes" |
Villek 14.04.2006 10:22:24 | |
---|
Omistan Jazz basson, jonka olen customoinu fenderistä. Kaulana Warmoth ja kaikki muut osat uusiksi EMG mikit ja shaller gotoh muut romppeet. Kaula on todella hyvä ja edelleen 10v käytön jälkeen loistokunnossa. Olen ajatellu hankkia joskus uuden bodyn siihen, Warmoth tottakai! Suosittelen lämpimästi. Harmittaa vaan kun niitä osia ei tuoda enää suomeen niinkuin ennen. |
Omistan Jazz basson, jonka olen customoinu fenderistä. Kaulana Warmoth ja kaikki muut osat uusiksi EMG mikit ja shaller gotoh muut romppeet. Kaula on todella hyvä ja edelleen 10v käytön jälkeen loistokunnossa. Olen ajatellu hankkia joskus uuden bodyn siihen, Warmoth tottakai! Suosittelen lämpimästi. Harmittaa vaan kun niitä osia ei tuoda enää suomeen niinkuin ennen. Jaa, jos siulla on ne poistetut osat tallessa niin saat kasattua niistä Fenderin sitten kun ostat tuohon customiisi rungon. Mahtwaa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |
Sumeria 21.07.2006 14:01:53 | |
---|
Jos joku palstalainen on tilaillut Warmotheja aiemmin, olisi kiva kuulla vähän insideläppää mm. toimituskuluista ja muusta asiaan liittyvästä. Kuolasin eilen illalla showcase-osia netistä, jonka perusteella nauhaton - ja luvattoman seksikäs - J-bass lähtisi aika kohtuulliseen 700-800 dollariin (runko + kaula + talla + virittimet, mikit ajattelin ostaa muualta). Paljonko nuo jenkit perii postituskuluja, ja kauanko laivaaminen kestää? Entä onko noista osista helppoa duunata itse toimiva kokonaisuus, vai kannattaisiko laittaa ammattimiehen tehtäväksi. Meikäläinen osaa kyllä säätää intonaation ja kaularaudan yms. jokapäiväisen, mutta vähän epäilen taitojen olevan puutteelliset ton mittakaavan töihin. |
persta 21.07.2006 14:21:22 (muokattu 21.07.2006 14:23:24) | |
---|
Jos joku palstalainen on tilaillut Warmotheja aiemmin, olisi kiva kuulla vähän insideläppää mm. toimituskuluista ja muusta asiaan liittyvästä. Kuolasin eilen illalla showcase-osia netistä, jonka perusteella nauhaton - ja luvattoman seksikäs - J-bass lähtisi aika kohtuulliseen 700-800 dollariin (runko + kaula + talla + virittimet, mikit ajattelin ostaa muualta). Paljonko nuo jenkit perii postituskuluja, ja kauanko laivaaminen kestää? Entä onko noista osista helppoa duunata itse toimiva kokonaisuus, vai kannattaisiko laittaa ammattimiehen tehtäväksi. Meikäläinen osaa kyllä säätää intonaation ja kaularaudan yms. jokapäiväisen, mutta vähän epäilen taitojen olevan puutteelliset ton mittakaavan töihin. Toissasyksynä tilasin showcasesta jazzbasson rungon. Hintaa sillä oli rahteineen 242,91 USD. Tilaushässäkät hoitui sähköpostilla, maksu Visalla ja UPS toimitti rungon käteen duunipaikalle muutamassa päivässä. Tulleista, alveista sun muista tuli kuluja yhteensä 78,35€. Näistä oli lasku paketin mukana. Koko bassoa kasatessa ainoat hieman hankalammat hommat lienevät maalaus/lakkaus (ellet osta viimeisteltyjä runkoa ja kaulaa) sekä satulan viilaus. Käsittääkseni kauloissa ei satulaa ole viilattu valmiiksi. Ammattimiehellä tuon ja lopullisen setupin tsekkaaminen ei varmaan hirveitä maksa. Possuhissi!!! |
Sumeria 21.07.2006 17:19:31 | |
---|
Kiitoksia, erittäin informatiivista. Entäs nuo Warmothin kaulat, niissähän on kuulemma teräsvahvikkeet sisällä. Sen verran meikäläinenkin "tietää" vahvikkeista, että ne on kuulemma viisikielisissä melkein yhtä olennaista kuin 35" skaala. Markkinoilla kuitenkin kai tavataan käyttää hiilikuitua, mutta onko materiaalilla tässä nyt niin väliä? |
stenel 21.07.2006 23:06:21 | |
---|
Kiitoksia, erittäin informatiivista. Entäs nuo Warmothin kaulat, niissähän on kuulemma teräsvahvikkeet sisällä. Sen verran meikäläinenkin "tietää" vahvikkeista, että ne on kuulemma viisikielisissä melkein yhtä olennaista kuin 35" skaala. Markkinoilla kuitenkin kai tavataan käyttää hiilikuitua, mutta onko materiaalilla tässä nyt niin väliä? Emmää vaa luule,että nuo vahvikkeet ja 35" mensuuri olisivat olennaisia 5-kieliselle. Parasta lyriikkaa v. 2006:"DJ ja tanssilattia, passoissa tuhat vattia, kaupunki valvoo, kun me tanssitaan vielä, tanssitaan vielä..." -Jane- |
Niskamies 21.07.2006 23:28:32 | |
---|
Emmää vaa luule,että nuo vahvikkeet ja 35" mensuuri olisivat olennaisia 5-kieliselle. No jaa. Mulla on viiskielisessä jatsissa 34" mensuuri eikä vahvikkeita, ja H-kieli on yksi parhaista mitä olen kokeillut. More is more. |
Johannes_t 22.07.2006 00:18:32 | |
---|
No jaa. Mulla on viiskielisessä jatsissa 34" mensuuri eikä vahvikkeita, ja H-kieli on yksi parhaista mitä olen kokeillut. Onko Sadowskyssa 1/4-sahattu kaula? |
pardy 22.07.2006 00:22:43 | |
---|
Onko Sadowskyssa 1/4-sahattu kaula? Vaahterakaula ja -otelauta eniveis. Sen verran kovaa ja jäykkää puuta hyvä amerikkalainen vaahtera on että eipä se mitään vahvikkeita tarvitse. Ei se 35" skaalakaan loppupelissä niin oleellinen ole jos on muuten hyvä soitin. |
Niskamies 22.07.2006 00:25:33 | |
---|
More is more. |
Teijo K. 22.07.2006 09:53:36 | |
---|
Vaahterakaula ja -otelauta eniveis. Sen verran kovaa ja jäykkää puuta hyvä amerikkalainen vaahtera on että eipä se mitään vahvikkeita tarvitse. Ei se 35" skaalakaan loppupelissä niin oleellinen ole jos on muuten hyvä soitin. Miulla on pari 6-kielistä 34" skaala ja suomalaista vaahteraa kaulat, ebeniä tosin otelaudat, ja on jämäkät pelit. Kaularaudatkin on molemmissa vain senverran kiinni ettei rämise, kun ei vaan myötää yhtään. Just hyvä, toisen kanssa tuli alkuun mieleen että olisko pitänyt laittaa 2-toiminen kaularauta, mutta onneksi se alkoi pelaamaan. Tosin laitoin vähän paksummat kielet kiinni. |