JPQ 11.04.2006 07:20:24 | |
---|
Vittuilua tullut pitkästä tukastani miltei poikkeuksetta nuorilta ihmisiltä, kertaakaan en ole saanut paskaa niskaan vanhemmilta väestöryhmiltä. Viittaa ehkä tähän vanhat pelkää minuakin selkeästi parturin jälkeen eräs mummo aikonaan luuli ilmeisemmin skinhediksi. Vaatteiden (mustaa ja maastovihreää) ja tukan takia no onneksi lyhyt tukkaiseen aiheuttamista luuloista ei tarvinne enään tulevaisuudessa kärsiä. PS. en oel skinhead edes aatteiden puolesta. |
south_of_heaven 12.04.2006 00:26:40 | |
---|
älä hakkaa sitä "Lähetä kirjoitus"-nappia nii mahoottomasti! :) ilmoitti South_of_Heaven |
mimmas 12.04.2006 20:23:15 | |
---|
Valitettavasti! xD Vaikka olenkin viellä pikkutyttö. Päälläni oli paita missä luki: I fuck your girlfriend. Joku ilmeisesti vasta eronnut kännissä oleva 7-8luokkalainen murkku-poika sitten vähän ojensi muo. Okei, antakaa mennä boys. |
sus 12.04.2006 20:39:00 | |
---|
Valitettavasti! xD Vaikka olenkin viellä pikkutyttö. Päälläni oli paita missä luki: I fuck your girlfriend. Joku ilmeisesti vasta eronnut kännissä oleva 7-8luokkalainen murkku-poika sitten vähän ojensi muo. Kuulostaa aika pahalta. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
south_of_heaven 12.04.2006 21:48:13 | |
---|
Joku ilmeisesti vasta eronnut kännissä oleva 7-8luokkalainen murkku-poika sitten vähän ojensi muo. mulle olis kyllä tullu paskat housuun ilmoitti South_of_Heaven |
Jani The Rock 12.04.2006 21:49:06 | |
---|
Kuulostaa aika pahalta. Ja useammasta kuin yhdestä syystä. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
konehes 12.04.2006 22:04:36 | |
---|
Valitettavasti! xD Vaikka olenkin viellä pikkutyttö. Päälläni oli paita missä luki: I fuck your girlfriend. Joku ilmeisesti vasta eronnut kännissä oleva 7-8luokkalainen murkku-poika sitten vähän ojensi muo. Miksi lapsi pitää tuollaista paitaa? cherub with heavy metal machine |
salmivaara 13.04.2006 13:48:00 | |
---|
Miksi lapsi pitää tuollaista paitaa? Lapsi? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
mimmas 13.04.2006 22:11:01 | |
---|
ei se ollut niin paha juttu miltä kuulostaa. ja paita on insede vitsi. Meidän kylässämme elää puoliaivoisia idiootteja. JA elämme 2000-luvulla. Turpaa saa, jos menee perjantai iltana 22.00 kävelemään torille. Se on fakta. Ja turpaan saa muutenkin, pitäisit sitten barbie-paitaa tai olisit alasti. Ihmiset nauttivat toisten lyömisestä. Okei, antakaa mennä boys. |
ANtTIKRISTUS 14.04.2006 15:55:03 | |
---|
Hehee pakko kertoa yks hauska juttu. Joskus muutamia vuosia sitten olin yhellä kaverilla kaljalla. Siihen aikaan pidin leveämpiä housuja ja roikutin niitä vähäsen, olihan se muotijuttu aikanaan :D Niin vittu siellä kämpillä oli joku pilottitakkinen natsimuija, joka tuli yhtäkkiä vaan kysyyn multa: "Oot sä joku vitun neekerin nussija?" Ja vittu löi mua sen jälkeen pullolla päähän ja kävi vielä päälle sen jälkeen. Ei saatana oli millin päässä poiketa periaatteestani, että naisia ei lyödä. Pystyin kuitenki vaivoin hillitsemään itseni ja retuutin sen natsipaskan vaan pihalle ja ovi lukkoon. Niin ja vittu se muija alko siinä pihalla soittaan sitte jotain porukkaa, että "Hei jätkät, täällä on joku vitun neekerin nussija, tulkaa hakkaan se! Se kävi vielä mun päälle ilman mitään syytä saatana" xDDDDD Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Hehee pakko kertoa yks hauska juttu. Joskus muutamia vuosia sitten olin yhellä kaverilla kaljalla. Siihen aikaan pidin leveämpiä housuja ja roikutin niitä vähäsen, olihan se muotijuttu aikanaan :D Niin vittu siellä kämpillä oli joku pilottitakkinen natsimuija, joka tuli yhtäkkiä vaan kysyyn multa: "Oot sä joku vitun neekerin nussija?" Ja vittu löi mua sen jälkeen pullolla päähän ja kävi vielä päälle sen jälkeen. Ei saatana oli millin päässä poiketa periaatteestani, että naisia ei lyödä. Pystyin kuitenki vaivoin hillitsemään itseni ja retuutin sen natsipaskan vaan pihalle ja ovi lukkoon. Niin ja vittu se muija alko siinä pihalla soittaan sitte jotain porukkaa, että "Hei jätkät, täällä on joku vitun neekerin nussija, tulkaa hakkaan se! Se kävi vielä mun päälle ilman mitään syytä saatana" xDDDDD HOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tommosii ne joskus on. Mulle ei ole tullut sosiaalikanssakäymis-kokemuksia tollasten kanssa, mutta kerran näin jonku 11-12 vuotiaan skinin, sillä oli maiharit, maastohousut, pilottitakki, skini ja kaikki. Alkoi naurattaa. ilmoitti South_of_Heaven |
salmivaara 14.04.2006 16:36:49 | |
---|
Thank god i'm born white. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Lord of the strings 16.04.2006 14:06:30 | |
---|
Thank god i'm born white. Good england you also speek "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
Frank Jaegermeister 17.04.2006 11:34:33 (muokattu 17.04.2006 18:51:41) | |
---|
oon. mulla oli hienot vaatteet ja sain niitten takia leukaan.. mut löin toki takasi.. se B N piti olla Bª™ªN.... |
Blackrose 17.04.2006 13:57:15 | |
---|
en oo kyllä saanut :D jos joku hakkaa niin miula on oikeus lyödä takas.. YEAH!!!!!!!!!!! NOW ALL PLAY MUSIC |
Basistin aivot 17.04.2006 16:03:11 | |
---|
Monasti ovat ns "räppärit" tulleet uhoomaan ko näkevät mut istumassa jossain. Ilmeisesti he eivät pidä mustista nahkatakeista ja mustista farkuista. Myös joku humalainen on tullut siteeraamaan hevariksi ja pummaamaan kaljaa (ilmeisesti kaikkien hevarien tulee olla alkoholisoituneita) ja kun ei kaljaa ollut, päätti humalainen herra tumpata LM:sä polveeni. Että näin. Olen tyhmä, mulle pitää selittää.
möff... |
sus 17.04.2006 20:19:00 | |
---|
Monasti ovat ns "räppärit" tulleet uhoomaan ko näkevät mut istumassa jossain. Ilmeisesti he eivät pidä mustista nahkatakeista ja mustista farkuista. Myös joku humalainen on tullut siteeraamaan hevariksi ja pummaamaan kaljaa (ilmeisesti kaikkien hevarien tulee olla alkoholisoituneita) ja kun ei kaljaa ollut, päätti humalainen herra tumpata LM:sä polveeni. Että näin. Kai sää pistit kaverin nippuun? Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
south_of_heaven 17.04.2006 20:42:52 | |
---|
Good england you also speek salmivaara tulee usein viljelemään huonoa englantia, mutta käsittääkseni hänen kommenttinsa on mahdollinen. itki south_of_heaven |
Mustikkamuffinssi 18.04.2006 19:42:10 | |
---|
Good england you also speek Mikäs tossa lauseessa väärin oli? Ja aiheeseen. En ole. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Stryped 20.04.2006 19:37:15 | |
---|
En, ainakaan toistaiseksi. Oikeastaan oon käyny vain yhden vaatetukseeni liittyneen keskustelun koko parikytvuotisen elämäni aikana, eikä sillonkaan ollut hengenvaaraa. Eräs tuttava vaan tiedusteli mitä tän kylän paikalliset isänmaanystävät ovat olleet pukeutumisestani mieltä. Totesin tyynesti, etteivät ole kantaansa vielä kertoneet. Kumma juttu kun on täälläkin monelta tukat pudonneet. "Aww... Did the headbanger bang a head?" |