apuri 13.04.2006 20:40:53 | |
---|
Jackson SL3 tämän vuoden mallia on aika kiva, duncanit ja OFR. Kait niitä kohta saa euroopastakin. |
musaniko 14.04.2006 14:42:54 | |
---|
mikä on muuten noiden alexi 600:sessa olevien grover tunereiden taso? onko ne lisenssi gotohit tai jtn? |
Eikös groverit ole ihan hyviä... eikä sillä taida muutenkaan olla paljon väliä kun siinä on kielilukot. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
hullu_ukko 14.04.2006 19:28:12 | |
---|
mikä on muuten noiden alexi 600:sessa olevien grover tunereiden taso? onko ne lisenssi gotohit tai jtn? Grover on kyllä aivan oma merkkinsä eli ei siis mikään halpaversio gotohista. ja kuten tuossa edellä sanottiin.. Kielilukot ovat sellainen keksintö että virittimien taso ei ole enää aivan kovin merkitsevä tekijä vireen pitävyyden kannalta. Omassa kitarassani on kohta 15-vuotta vanhat Groverin virittimet ja hyvin toimivat edelleen. Ltd:n kitaroissa pätee tämä sääntö: 400-sarjalaisten osat ovat hyviä. 600- ja 1000-sarjalaisten osat ovat jo huippuja. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
musaniko 14.04.2006 20:26:02 | |
---|
aa.. okei.. kiitos hullu_ukko.. sun kommentit on ollu hyviä... enää tarvitsisi jonku kokeilu mielipidettä........ =) |
CHRt 14.04.2006 20:32:59 | |
---|
M-1000 voi kyllä suositella..paras ltd mielestäni. Mutta jos on muutama satanen varaa sijoittaa enemmän, niin esp sv standard on paras keppi, jonka itse olen koskaan saanut käteen. Itse siitä maksoin 1660e. Ja täytyy vielä sanoa, että omasta mielestäni tuo rr mallinen kitara on parempi soittaa istualtaa kuin strato mallinen. Tietysti jos on mahdollisuus, että parin vuoden sisällä tuo musiikkityyli vaihtuu hevistä kevyempään, voi tuo rr-malli harmittaa. http://www.musamaailma.fi/bandikama … /tuotteet/155/160/sv_standard.phtml |
hullu_ukko 14.04.2006 20:57:12 (muokattu 14.04.2006 20:59:51) | |
---|
aa.. okei.. kiitos hullu_ukko.. sun kommentit on ollu hyviä... enää tarvitsisi jonku kokeilu mielipidettä........ =) Eipä kestä. No itse asiassa M-1000 löytyy kotoa veljen omistuksessa ja sillä soittelen aina silloin tällöin. Noista RR-malleista on sen verran kokemusta että liikkeessä olen kokeillut mm. rr-59:ää (suomea varten modattu rr-3), Jarkko Petosalmi V:tä (ehkä lähinnä Alexi-600:n ominaisuuksia näistä kokeilemistani rr-kitaroista) ja ihan hyviltä nuo ovat käteen tuntuneet. Mutta kuten sanoin jo aiemmin: jos hevin soittaminen alkaa kyllästyttää niin voi olla että tuo Alexi-600 ei aivan tuosta vaan blyyssiin ja jazziin taivu. Mutta jos rr-malli on sun juttu eikä kampi ole välttämättömyys niin suosittelen jacksonin rr-5:ttä joka tarjoaa kahdella duncanin mikillään ''vähän'' runsaammaan äänimaailman kuin alexi-600:n yksi emg hz h-4. rr-5: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-160290.html E: rr-5 yksinkertasemmalla maalipinnalla http://www.thomann.de/thoiw3_jackson_rr5bk_egitarre_prodinfo.html NO ANTEEKS!!!
samip88 14.04.2006 21:24:58 | |
---|
hyviä hevikeppejä löytää jo tuosta 400e++ kitaran sopivuus henkilölle on vain niin henk. kohtainen juttu. jotkut tykkää pultti kaulasta ja jotkut liimakaulasta. itse tykkään liimakaulasta ja medium kaula, eli ei liian paksu, mut ei sellainen wizard ohut mitä ibanezin RG mallissa on. ja kiinteä talla. en pidä kelluvasta. ja mikki on sitten oma juttunsa, että millaisesta saundista pitää. Emg81 mikillä jaa hyvän möyreen läskin särön ja aktiivimikkinä se on myös hiljainen (ylimääräiset surinat ja pörinät pois), mutta se ei ole kovin tehokas. Dimarzion X2N mikki on testatusti maailman tehokas mättö mikki joka antaa hyvät ylä ja alapäät. mikki on kokonaan darral dimebagin tilausta. minusta Gibsonissa on tarpeeksi munaa. T500 talla mikki antaa hyvän lämpimän särösaundin ja kristallin puhtaat kliinit |
mhaarala 14.04.2006 21:43:30 | |
---|
Eipä kestä. No itse asiassa M-1000 löytyy kotoa veljen omistuksessa ja sillä soittelen aina silloin tällöin. Noista RR-malleista on sen verran kokemusta että liikkeessä olen kokeillut mm. rr-59:ää (suomea varten modattu rr-3), Jarkko Petosalmi V:tä... Tuo Petosalmi V on aika hyvä näköinen, mutta oliko se niin että siinä oli pulttikaula, Duncan Designed-mikki ja ruusupuuta otelaudassa ilman reunalistoja tai muuta silmänkivaa? Ja jakki alasarvessa? Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
oiva tumpeloinen 14.04.2006 21:45:03 | |
---|
ja mikki on sitten oma juttunsa, että millaisesta saundista pitää. Emg81 mikillä jaa hyvän möyreen läskin särön ja aktiivimikkinä se on myös hiljainen (ylimääräiset surinat ja pörinät pois), mutta se ei ole kovin tehokas. Dimarzion X2N mikki on testatusti maailman tehokas mättö mikki joka antaa hyvät ylä ja alapäät. mikki on kokonaan darral dimebagin tilausta. minusta Gibsonissa on tarpeeksi munaa. T500 talla mikki antaa hyvän lämpimän särösaundin ja kristallin puhtaat kliinit Siis täh???? Mistä lähtien X2N on tehokkaampi kuin EMG:n 81? Emg potkii muistaakseni noin 2,5 kertaa kovemmalla ulostulolla verrattuna X2N:ään. Passiivimikeistä X2N on tehokkain, mutta ei sillä vielä aktiivimikkien ulostulotehokkuuteen päästä. Milloin muuten Dime on käyttänyt X2N:ää? Tätä en siis pidä mitenkään mahdottomana, en vain ole siitä tietoinen..... Jossain vaiheessa hän käytti vissiinkin Lawrencen 500-xl:ää ja myöhemmin Dimebuckeria, mutta milloinkas tuota Dimarziota? Ja mistä tieto, että mikki olisi valmistettu Dimelle? |
Räbbänä 14.04.2006 21:59:56 (muokattu 14.04.2006 22:04:15) | |
---|
Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
hullu_ukko 14.04.2006 22:00:07 (muokattu 14.04.2006 22:00:40) | |
---|
Tuo Petosalmi V on aika hyvä näköinen, mutta oliko se niin että siinä oli pulttikaula, Duncan Designed-mikki ja ruusupuuta otelaudassa ilman reunalistoja tai muuta silmänkivaa? Ja jakki alasarvessa? Tämäpä juuri. ulkonäkö vastaa kyllä oikeastaan täysin aitoa petosalmi-V:tä mutta se pulttikaula, duncan design-mikki ja ESP:n TRS-10 floikkakopio pudottavat sitä aika paljon mun unelmakitaralistalla. E: ja tuo jakki on tosiaan kuten mr.crowley sanoi NO ANTEEKS!!!
-Prokitaristi- 15.04.2006 17:45:45 | |
---|
ESP LTD KH-602 olisi aika oiva peli. EMG 81-mikit, OFR ym. Tai sitten käytettynä joku kunnon Jackson Soloist tai Dinky. |
ollikainen 15.04.2006 21:36:05 (muokattu 15.04.2006 21:36:13) | |
---|
ESP LTD KH-602 olisi aika oiva peli. EMG 81-mikit, OFR ym. Tai sitten käytettynä joku kunnon Jackson Soloist tai Dinky. Miksi mielummin kh-602 kun m-1000?Melkeen sama kitara,mutta m-1000 on hieno kh-602 ei ole.Perusteluja:ei tyhmiä pääkalloja ja sitä ainaista mustaa. Eikö muuten ole olemassa muita merkkejä kuin esp tai jackson? elämä on laiffii!!! |