hoffe 13.04.2006 20:10:56 | |
---|
No Podeissa on podcast tuki Mitä podcast tarjoaa sellaista että siitä kannattaa maksaa? "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Mule 13.04.2006 20:13:46 | |
---|
ps meitsillä menee suunnilleen kolmet nappikuulokkeet vuodessa. käy just tohon tyyliin kuten torniojawsille. aina ei tarvi edes tarttua mihinkään vaan ne menee paskax ihan muuten vaan. rätisee ja katkeilee. hitottaa joka kerta. Sama juttu, ainoa vain että menee yhdet Philipsien napit kuukaudessa kahdessa. Töissä kuuntelen ~ 6-7 tuntia päivässä. Takuulla kavin aina ottamassa Anttilasta uudet tyyliin "ja minä taas". Nyttemmin täytyy tehdä kunnon kirjallinen selvitys (!) ennen kuin antavat uudet, ovat tainneet puolen kymmenen kuulokesetin jälkeen ihmetellä :) äh. |
mrk 13.04.2006 20:57:03 | |
---|
Mitä noissa iPodeissa on sellasta verrattuna esim. creativeen, mistä kannattaa maksaa "ylimääräistä"? Näinhän minäkin kuvittelin kun omistin vajaan vuoden verran Creativen Zen Xtra soittimen, mutta kun pääsi käpistelemään työkaverin iPodia niin kyllä se oli sen jälkeen menoa. 60-gigainen iPod photo ollut käytössä nyt vuoden verran ja on ollut kyllä koko rahan arvoinen. "Short On Long Term Goals" |
south_of_heaven 13.04.2006 21:48:58 (muokattu 13.04.2006 23:11:09) | |
---|
Hmm meneekö tämä ihan napiin? Ostin tosiaan gigasen Creative Muvo Tx:n toimii moitteettomasti, mutta rippasin CD levyiltä biisejä Mp3 muotoon mediaplayerillä parhaalla äänen laadulla. Sain mahtumaan 103 biisiä ja tuli täyteen... Monet vaan väittävät, että pitäisi mahtua enemmänkin teenkö jotain väärin? Voi olla että kannattaa ottaa biisit äänenlaadulla 128 tai jotain, ovat silloin jotenkin kuunneltavia eivätkä vie kohtuuttomasti muistia. Ongelmana siis lienee tässä juuri tuo äänenlaatu edit ilmoitti South_of_Heaven |
south_of_heaven 13.04.2006 21:52:30 | |
---|
Sama juttu, ainoa vain että menee yhdet Philipsien napit kuukaudessa kahdessa. Töissä kuuntelen ~ 6-7 tuntia päivässä. Takuulla kavin aina ottamassa Anttilasta uudet tyyliin "ja minä taas". Nyttemmin täytyy tehdä kunnon kirjallinen selvitys (!) ennen kuin antavat uudet, ovat tainneet puolen kymmenen kuulokesetin jälkeen ihmetellä :) Kokeile muuta kuin Philipsiä. Kokeilemissani Philips-nappikuulokkeissa oli surkea äänenlaatu, ja jos ne ovat noin heikkoja suosittelen että lopetat moisiin törsäämisen. Koss(ja ehkä Creativekin) on huomattavasti parempi vaihtoehto suunnilleen samassa hintaluokassa. ilmoitti South_of_Heaven |
papitsu 13.04.2006 22:00:59 | |
---|
paljonko siinä on muistia? 512mb vai 1gt? Eikös siinä lue että giganen. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
south_of_heaven 13.04.2006 23:10:51 (muokattu 13.04.2006 23:11:29) | |
---|
Eikös siinä lue että giganen. oho katos vain edit. korjattu ilmoitti South_of_Heaven |
Johnny99 14.04.2006 00:46:23 | |
---|
Mites tuo ipod shuffle 512Mb? Olisi Gigantissa 49€. Ja PATASYDÄN lyö!! |
Johnny99 14.04.2006 00:51:18 | |
---|
Kokeile muuta kuin Philipsiä. Kokeilemissani Philips-nappikuulokkeissa oli surkea äänenlaatu, ja jos ne ovat noin heikkoja suosittelen että lopetat moisiin törsäämisen. Takuulla kavin aina ottamassa Anttilasta uudet tyyliin "ja minä taas". Ei ottaessa törsätä. :) Ja PATASYDÄN lyö!! |
south_of_heaven 14.04.2006 00:57:42 | |
---|
Ei ottaessa törsätä. :) saatko sä niitä ilmaisexi? ilmoitti South_of_Heaven |
Johnny99 14.04.2006 03:46:58 | |
---|
saatko sä niitä ilmaisexi? Lueppa vielä oikein tarkkaan tuo Mulen teksti: Takuulla kavin aina ottamassa Anttilasta uudet tyyliin "ja minä taas". Eli minä en saa, mutta Mule saa. Ja PATASYDÄN lyö!! |
south_of_heaven 14.04.2006 13:12:38 | |
---|
Lueppa vielä oikein tarkkaan tuo Mulen teksti:
Eli minä en saa, mutta Mule saa. oho mä en huomannu. ilmoitti South_of_Heaven |
mech 14.04.2006 13:22:24 | |
---|
Soittimeni on packard bellin Funkey. Muuten ihan hyvä soitin, mutta yksi ongelma. Laittamani mp3:t menevät soittimessa aivan satunnaiseen järjestykseen, vaikka laittaisi levyn kerrallaan. Neuvoja? |
south_of_heaven 14.04.2006 13:26:48 | |
---|
Soittimeni on packard bellin Funkey. Muuten ihan hyvä soitin, mutta yksi ongelma. Laittamani mp3:t menevät soittimessa aivan satunnaiseen järjestykseen, vaikka laittaisi levyn kerrallaan. Neuvoja? oliko tossa näyttöä? Onko se sellainen vain numeroja-näyttö? ilmoitti South_of_Heaven |
"Vähän levoton olo" -Jenka |
Mikho89 15.04.2006 11:47:53 | |
---|
Niin ja maahantuojaltahan kaikki on edullisenpaa: http://www.jammaa.com/Varmaan tullut jo aiemmin ketjussa mutta tässä se on taas. Sori äijät, en pääse huomenna treeneihin, mun uus sänky tulee ja täällä täytyy olla jonkun himassa sillon. |
zekeode 15.04.2006 12:32:01 | |
---|
Niin ja maahantuojaltahan kaikki on edullisenpaa: http://www.jammaa.com/ Varmaan tullut jo aiemmin ketjussa mutta tässä se on taas. On kyllä niin newahööd-merkkejä, ettei mitään rajaa. Eikä noi nyt mitenkään erityisen halpoja ole. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
Johnny99 15.04.2006 14:25:22 | |
---|
Niin ja maahantuojaltahan kaikki on edullisenpaa: http://www.jammaa.com/ Varmaan tullut jo aiemmin ketjussa mutta tässä se on taas. Eipä nuo kovinkaan edullisilta vaikuta. Ja PATASYDÄN lyö!! |
tekerolant 17.04.2006 18:21:22 | |
---|
Olin kaipaillut hiemän kätsempää soittovehjettä kuin n.7 v vanha minidisc. Eipä tullut hankittua erikseen mp3-soitinta, kun (varsinkin nyt kytkykauppa-ajan alettua) saa kohtuuhinnalla ja kohtuudiilillä kännyköitä joissa on mediasoitin. Hommata päräytin sitten Nokia 6630 -luurin Saunalahden 3G-paketin osana. Vaikuttaa toimivalta musakäytössäkin. Real Player soittaa ja oletuspakkauslaatu (AAC-muodossa) on ihan kohtuullinen. Se tekee keskivertobiisistä noin 2 M tiedostoja, eli 64 Mt kortille, joka tulee puhelimen mukana saa noin 30 biisiä. Pakkauskoon voi toki itse valita. Vertailin 7Mt ja 2Mt kokohin pakattuna samaa biisiä ja olihan tuo pienempi hiukan diskanttisempi siinä missä isompi jytisi liikaakin. Handsfreen napit ovat ihan hyvät, paljon noita mitä tahansa tavallisia sonyja ja philipsejä laadukkaammat -tämä oli postiivinen yllätys. Biisit saa koneelta puhelimeen USB:n kautta nopsasti. Gigan muistikortti (tai kaksi) on/ovat seuraavaksi ostoslistalla. Puhelimeen saa näköjään erillistä luuri yms. settiä erityisesti musiikkkikäytöönkin. Siis heitänpä kehään ajatuksen märehdittäväksi: Jo piankin aika ajaa erillisten musasoittimien ohi ja monitoimikännykkä voittaa -tai sitten ei. Ja jos mielestäsi ei, niin miksei? Worst things burst |
Härski 17.04.2006 18:36:55 (muokattu 17.04.2006 18:39:27) | |
---|
Siis heitänpä kehään ajatuksen märehdittäväksi: Jo piankin aika ajaa erillisten musasoittimien ohi ja monitoimikännykkä voittaa -tai sitten ei. Ja jos mielestäsi ei, niin miksei? Mulla on Nokian 6230i luuri, josta löytyy pölynimurista lapsen vahtiin kaikki hienoudet. Se syy, miksi itse en kuitenkaan käytä tuota mp3 soitinta tuosta, on se että sitä luuria saa sitten ladata jatkuvasti. Pelkkänä puhelimena erittäin fucking jees, mutta kyllähän soitin on aina soitin. EDIT: niin, ja kun tässä hetki sitten tutkiskelin tuota iPodiani, huomasin, että vittu, tässähän on kaikkea: löytyy pelejä kalenteria, sekuntikelloa, herätykelloa ja sun saatana vaikka mitä. Eihän tähän tartte ku ton puhelinominaisuuden enää, ni mä käyttäisin vain tätä. |