Aihe: Elliot Smith
1 2
rikhard/blow
11.04.2006 22:55:08 (muokattu 21.04.2006 10:35:50)

Väsäsimpä tribuutin Elliott Smithille: linkki poistettu, kyseessä kun on biisin luvaton coverointi. Moderaattori
rok
12.04.2006 08:39:07 (muokattu 17.04.2006 21:49:35)
Väsäsimpä tribuutin Elliott Smithille:

Onko tekijänoikeusjutut hoidettu?
"Markalla saa markan tavaran"
rikhard/blow
12.04.2006 10:41:06

Ok. Otin pois sivuiltani biisin, jotta tekijänoikeuskeskustelu ei jatkuisi tässä topicissa.
RonRoco
12.04.2006 17:12:03

Mitä...?! Mä luulin et toi oli huuli... Please, sano et se oli
Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä.
riimu
12.04.2006 17:21:09
Mitä...?! Mä luulin et toi oli huuli... Please, sano et se oli

Sama täällä.
Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson
Mia
14.04.2006 09:07:33
Täytyypä ottaa levysuositukset korvan taa.
Itse en omista kun tuon viimeisen levyn. Aikaisempaa materiaalia kuullut muuten.
Herkkä ja hieno lauluntekijä.

Ainakaan levykaupoissa ei ole liiemmin tullut vastaan Smithin aikaisempia julkaisuja, netistä tilaaminen lie se yksinkertaisin tapa, vaikka vielä vanhan koulukunnan systeemiä suosinkin.
Jälleen olemme teknokratian pauloissa unohtaneet mielen syövereiden sisällön, ah. -BaariMikko
Oot kuin oikeakielinen, kemikaaleja käyttävä versio Kassusta. -Vilhelmus
vernie
14.04.2006 12:55:40
Joitain irtobiisejä on tullut latailtua netistä, ja tykkään kyllä kovasti. Mistä olette ostaneet noita levyjä? Aika huonosti tuntuu löytyvän kotimaisista nettilevykaupoista.. :/

Ben Foldsin musiikkiin kannattaa muuten tutustua, jos dikkailee Elliot Smithiä. Biiseissä on paikoitellen aika paljon samankaltaisuuksia.
When you are a bear of very little brain, and you think of things, you sometimes find that a thing which seemed very thingish inside you is quite different when it gets out in the open and has other people looking at it. -Winnie the Pooh
riimu
14.04.2006 13:16:55
Joitain irtobiisejä on tullut latailtua netistä, ja tykkään kyllä kovasti. Mistä olette ostaneet noita levyjä? Aika huonosti tuntuu löytyvän kotimaisista nettilevykaupoista.. :/

Ben Foldsin musiikkiin kannattaa muuten tutustua, jos dikkailee Elliot Smithiä. Biiseissä on paikoitellen aika paljon samankaltaisuuksia.

www.levykauppax.fi
Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson
ministeri
16.04.2006 15:04:25
Luulen, että Elliottin musiikin vaikutus on ainakin itselleni entistä suurempi, kun tietää hänen traagisesta kohtalostaan. Vähän sellainen Joy Division/Nick Drake -ilmiö kyseessä

mikäs tän äijän tarina on?
RonRoco
16.04.2006 15:22:03
Hemmo hoiti itsensä pois päiviltä 2003. Ja oli ilmeisesti suunnitellu ajankohdankin jo kauan etukäteen.
Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)