Tasapaino 03.02.2006 21:07:47 (muokattu 03.02.2006 21:08:16) | |
---|
Olen varmaan ainut joka ei pitänyt äskeisestä... Mä oon suunnilleen samoilla linjoilla. Teknisestä taidosta ei ole mitään hyötyä jos sitä ei saa hyödynnettyä hyvän musiikin soittamiseen. Tosin Emmanuel lähinnä esitteli mitä osaa, eikä yrittänytkään soittaa erinomaista musiikkia. Kuitenkin kuuntelen mieluummin Claptonin tulkintoja Robert Johnsonin kappaleista, noin esimerkiksi. [( Vapaustaistelija Tasapaino )] |
Topah 04.02.2006 01:55:54 | |
---|
Mä oon suunnilleen samoilla linjoilla. Teknisestä taidosta ei ole mitään hyötyä jos sitä ei saa hyödynnettyä hyvän musiikin soittamiseen. Tosin Emmanuel lähinnä esitteli mitä osaa, eikä yrittänytkään soittaa erinomaista musiikkia. Kuitenkin kuuntelen mieluummin Claptonin tulkintoja Robert Johnsonin kappaleista, noin esimerkiksi. Makuasioita, mutta olen osittain samaa mieltä. Tommy vois käyttää taitojaan vielä tunnetuimpiin ralleihin. Mutta totuuden nimissä on äijällä häikäisevät taidot ja kovalla työllä hankitut joten pitää antaa respaa. Esiintyjänä mies on aivan omaa luokkaansa. Jotkut noi kantrirallit ei muhunkaan uppoo ja sais tilalla soittaa jotain rankempaa. Ja esim. Tommyn sähkismateriaalista en tykkää paljon paskaakaan. Livenä pelkän akkarin kanssa mies on uskomaton kokemus tykkää musasta tai ei. Jättää vaan ne ennakkoasenteet ja aivojen lukot vähäks aikaa auki niin toimii... :D ! I play more best than you! |
jyri.salonen 04.02.2006 08:01:12 | |
---|
http://www.acousticplayermagazine.c … le002/tommy_4_profilevideo_002.html Tuo videonpätkä kannattaa katsoa. Tommy kertoo monia hyviä vinkkejä. Ei meinaa Tommy videon lopussa millään saada Classical Gassia alkuun... :) Ihan helkatinmoinen soittaja sekä persoona! Saa soiton svengaamaan yksnäänkin. Siinäpä mallia miten kitaraa kuuluisi oikeasti soittaa. Treenaamiseen on varmasti poltettu aikaa todella paljon. Vaikka ei tommoset tyypit enää ota sitä treenin kannalta.Olen kateellinen. Myönnän. |
P.E.V 04.02.2006 10:06:17 | |
---|
Tuollasista taidoista ei voi kuin haaveilla.. Mielettömän hyvä soittaja! |
P.E.V 05.02.2006 15:05:09 | |
---|
Tietäisikö kukaan tabeja tuohon yhteen kohtaan, mitä se soittaa videon lopussa? Siinä lavalla viihdyttämässä yleisöä. Se soittaa sen saman jutun monta kertaa. Se heittää sen alun jälkeen aina jonku huvittavan tunnarin. Esim James Bondin tunnarin soitti yhdessä vaiheessa. Ja sen jälkeen punaisen pantterin. Huh huh, kun on sekavasti selitetty, toivottavasti nyt ees joku tajuais mitä tuossa tarkotan. |
Pande 05.02.2006 15:41:34 (muokattu 05.02.2006 15:42:07) | |
---|
Tietäisikö kukaan tabeja tuohon yhteen kohtaan, mitä se soittaa videon lopussa? Siinä lavalla viihdyttämässä yleisöä. Se soittaa sen saman jutun monta kertaa. Se heittää sen alun jälkeen aina jonku huvittavan tunnarin. Esim James Bondin tunnarin soitti yhdessä vaiheessa. Ja sen jälkeen punaisen pantterin. Huh huh, kun on sekavasti selitetty, toivottavasti nyt ees joku tajuais mitä tuossa tarkotan. Se on se Classical Gas (ei tarkoita klassisia ilmavaivoja, vaan Mason Williamsin kappaletta). "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Minkä ikäinen Tommy on? |
BigPapa 14.04.2006 11:12:43 (muokattu 14.04.2006 11:16:42) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Turder 14.04.2006 11:22:32 | |
---|
I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
Teemu K. 14.04.2006 11:31:52 | |
---|
Kyl tä voittaa kakki nykytiluttajat. Tässä on tunnetta! |
Bertrand 14.04.2006 12:58:14 | |
---|
Jotkut noi kantrirallit ei muhunkaan uppoo ja sais tilalla soittaa jotain rankempaa.
Kantri on jatsin jälkeen vissiin vaikeinta kamaa soittaa. Siksi tosimiehet on kantrimiehiä (elleivät ole jatsimiehiä). |
jyri.salonen 14.04.2006 13:13:36 | |
---|
Olen varmaan ainut joka ei pitänyt äskeisestä... Totta munassa tykkäät kun tykkäät olla erinlainen nuori. |
Tasapaino 14.04.2006 14:53:14 | |
---|
Kantri on jatsin jälkeen vissiin vaikeinta kamaa soittaa. Siksi tosimiehet on kantrimiehiä (elleivät ole jatsimiehiä). :D Ora et labora. |
juggapoika 14.04.2006 14:56:35 | |
---|
Kantri on jatsin jälkeen vissiin vaikeinta kamaa soittaa. Siksi tosimiehet on kantrimiehiä (elleivät ole jatsimiehiä). Eiks hevi oo vaikeinta? |
Bertrand 14.04.2006 15:03:29 | |
---|
Eiks hevi oo vaikeinta? Ei, kun hevi on sellaista fuskaamista. Siinä pyritään yhdellä plektraniskulla soittamaan monta ääntä ja käytetään kaiken maailman vimpaimia, joiden avulla ääntä yritetään saada soimaan kauemmin tekniikkaa mahdollistamaan. Jatsimiehet ja kantrimiehet soittavat ihan oikeasti eivätkä mene piiloon kaiken maailman hämäysten taakse. Kuuntele kantrimiehistä vaikkapa Albert Leetä tai Tony Ricea niin huomaat, että näin on. Toinen tapa vakuuttua on antaa hevimiehelle akustinen kitara käteen ja sanoa että soitapas nyt sitten. Eivät soita. |
juggapoika 14.04.2006 15:07:42 (muokattu 14.04.2006 15:08:13) | |
---|
Ei, kun hevi on sellaista fuskaamista. Siinä pyritään yhdellä plektraniskulla soittamaan monta ääntä ja käytetään kaiken maailman vimpaimia, joiden avulla ääntä yritetään saada soimaan kauemmin tekniikkaa mahdollistamaan. Jatsimiehet ja kantrimiehet soittavat ihan oikeasti eivätkä mene piiloon kaiken maailman hämäysten taakse. Kuuntele kantrimiehistä vaikkapa Albert Leetä tai Tony Ricea niin huomaat, että näin on. Totta puhut, vitsailin vain. Itse olenkin jatsimiehiä. Toinen tapa vakuuttua on antaa hevimiehelle akustinen kitara käteen ja sanoa että soitapas nyt sitten. Eivät soita. Kerran yksi soitti mun akustisella. Soitti ihan samalla tavalla kuin sähkistäkin. Nopeesti ja tarkasti kyllä tilutti, mutta vain yksiäänisesti ja plekulla. Sormilla ei kuulemma osaa ollenkaan soittaa. |
Jake.e 14.04.2006 18:04:55 | |
---|
Linkki ei toimi. Anal fist fuck is the best! |
Landola59 14.04.2006 18:08:35 | |
---|
Siinä on erinomaisen hyvä kitaristi. Rohkaisi minua käyttämään peukalo paa. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Rinneto 14.04.2006 18:25:41 | |
---|
Vetääks jannu siis peukkuplekulla. Ei siltä nätä... Uskomatonta soittoa! Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |
Turder 14.04.2006 19:03:45 (muokattu 14.04.2006 19:06:01) | |
---|
I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |