Ukko 13.04.2006 16:34:31 | |
---|
Opettajan ammattitaitoon pitää kuulua provosoinnin vastaanottokyky. Opettajan ammattitaitoon kuuluisi omata sellainen asenne ja olemus etteivät oppilaat edes yrittäisi provosoida. |
Antsa Lipsanen 14.04.2006 00:51:19 | |
---|
Opetan lapsia kokopäivätoimisesti. Uskoakseni myös kasvatan heitä siinä samalla ja "vaivihkaa". Opetellaan yhdessä pelisääntöjä ja toisten kanssa olemista. Siinä sivussa opitaan lukemaan ja laskemaan. |
rheinone 14.04.2006 01:44:15 | |
---|
Mua pelottaa kun tulen isäksi kolmatta kertaa. Edellisestä kerrasta on jo 10 vuotta. Onko samanlaisia fiiliksiä ollut muilla? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Ukko 14.04.2006 10:01:08 | |
---|
Mua pelottaa kun tulen isäksi kolmatta kertaa. Edellisestä kerrasta on jo 10 vuotta. Onko samanlaisia fiiliksiä ollut muilla? EI. Kakrut ovat 21, 19, 7 ja 6 vuotiaat. |
Mika Antero 14.04.2006 10:03:56 | |
---|
Mua pelottaa kun tulen isäksi kolmatta kertaa. Millos tämän on laskettu tapahtuvan? |
Mua pelottaa kun tulen isäksi kolmatta kertaa. Edellisestä kerrasta on jo 10 vuotta. Onko samanlaisia fiiliksiä ollut muilla? Eikös äitejä, eli naisihmisiä kohdella ensisynnyttäjinä jos edellisesta mitalien jaosta on kulunut 10 vuotta? Eli mitenkähän isien kohtelun laita mahtaa olla? Omat tenavat tuli melko samassa rytäkässä, eli ei ole kokemusta noin pitkästä tauosta. Ei muuta kuin tsemppiä ja muista, että jos oikein kovasti pelottaa niin kieltäydy kunniasta ja väitä olleesi oletetun hedelmöitystapahtuman aikoihin keikalla ihan eri paikkakunnalla... It's allways too Loud |
rheinone 14.04.2006 14:00:06 | |
---|
Millos tämän on laskettu tapahtuvan? Lokakuun alussa. ...jos oikein kovasti pelottaa... No ei nyt "oikeen kovasti" pelota, mutta kyllä se herättää ajatuksia tyyliin "Jos tulee poika, selviänköhän kasvatuksesta yhtään paremmin kuin oma faija?". All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 14.04.2006 14:12:31 | |
---|
Lokakuun alussa. Meille on tulossa toinen syyskuun lopulla. Ei oo tosin edellisestä kuin kaksi vuotta. |
Dr. Lazer 15.04.2006 05:42:20 | |
---|
Jep, naapurin 12-vuotias tyttö tuli käymään uteliaisuusvierailulla mökillä, ja näki pöydällä kirjoituskoneen. Meni siihen sitten naputtelemaan tekstiä, ja kysyi hetken kuluttua: "Mistä tää lähetetään?" -"Siis, ei sitä lähetetä mistään, se on siinä." -"Miks kukaan haluais kirjoittaa tekstiä mikä ei mene minnekään?" Niin, mitäs tuohon sanot... Huh.. pelottavaa. Oikeesti =/ "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
aleksi 15.04.2006 10:50:35 | |
---|
No ei nyt "oikeen kovasti" pelota, mutta kyllä se herättää ajatuksia tyyliin "Jos tulee poika, selviänköhän kasvatuksesta yhtään paremmin kuin oma faija?". Jos oot kerran vähän ehtinyt jo treenailla, niin eiköhän se sieltä luonnostaan taas tule. Isänvaistot katsos;) "Open hands to the wind." |
rheinone 16.04.2006 19:00:41 | |
---|
Jos oot kerran vähän ehtinyt jo treenailla, niin eiköhän se sieltä luonnostaan taas tule. Isänvaistot katsos;) Oukei, kiitos kannustuksesta. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
aikavaikea 16.04.2006 20:27:14 | |
---|
"Jos tulee poika, selviänköhän kasvatuksesta yhtään paremmin kuin oma faija?". Mitä nyt sua on tällä foorumilla seuraillut, niin ei tuo sun kasvatuksesi ole kovin kehnoa ollut. Aika sisäsiisti tapaus :-). Kysymykseesi en tosin osaa vastata kun omat sikiöt on parin vuoden välein putkahtaneet. Tohon isäjuttuun kovasti mielestäni, ainakin mun kohdalta, sopii nämä Eels-orkesterin sanat: "I'm turning out just like my father Though i swore i never would Now i can say that i have a love for him I never really understood What it must have been like for him Living inside his head I feel like he's here with me now Even though he's dead." Eli kovin turhaa on taistella tutkainta vastaan, näin väitän tällä kokemuksellani. Make the most of it! Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
rheinone 22.04.2006 00:29:18 | |
---|
"I'm turning out just like my father Though i swore i never would Now i can say that i have a love for him I never really understood What it must have been like for him Living inside his head I feel like he's here with me now Even though he's dead." Eli kovin turhaa on taistella tutkainta vastaan, näin väitän tällä kokemuksellani. Make the most of it! Hieno homma että sulla on noin hyvät fiilikset faijaa kohtaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Ossi 22.04.2006 01:21:51 | |
---|
Lasten kasvatus on haastavaa hommaa Niin on, jos sen kokee urakkana jonka ensimmäinen vaihe on se, että kääritään hihat... Kuulostaa ehkä hurskastelulta, mutta meidän huushollissa on vaan pyritty elämään suurinpiirtein ihmisinä, kaikkine kommervenkkeineen ja toivottu vaistonvaraisesti, että jälkikasvu oivaltaisi itse jossain elämänsä vaiheessa mikä on oleellista ja mikä ei. Meidän vanhempien oma käsitys oikeasta ja väärästä on tullut tolkutettua tietysti moneenkin kertaan, mutta muuten kakara on saanut mennä omaa tietään. Pikkasen on tökitty kylkeen jos homma on luiskahtanut pientareelle. Tästä meidän ainokaisesta, 26-vee blondista, on kehkeytynyt aivan oma itsensä. Kunpa vielä löytäisi työkalut joilla ronkkia hänestä irti myötäsyntyisen elämän- ja maailmantuskan. |
RänxY 31.07.2011 10:35:15 (muokattu 31.07.2011 10:37:19) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1926 päivää vanhaan ketjuun! Niin olen, mutta tämänpäiväinen otsikko sopii tähän ketjuun. Jotenkin tässä on hyvin sanottu se, mitä itsekin on funtsinut jo pidemmän aikaa: "Valta perheissä on siirtynyt vanhemmilta lapsille, sanoo saksalainen lastenpsykiatri Michael Winterhoff." http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a … A4+siirtynyt+lapsille/1135268187222 Edit: Olis saanut kyllä mennä tonne yleiselle puolelle, oli näemmä tää ketju musapuolella, sorry. "I refuse to join any club that would have me as a member."
Groucho Marx |
HaloOfFlies 31.07.2011 12:34:18 (muokattu 31.07.2011 15:15:46) | |
---|
kivi: Jep, naapurin 12-vuotias tyttö tuli käymään uteliaisuusvierailulla mökillä, ja näki pöydällä kirjoituskoneen. Meni siihen sitten naputtelemaan tekstiä, ja kysyi hetken kuluttua: "Mistä tää lähetetään?" -"Siis, ei sitä lähetetä mistään, se on siinä." -"Miks kukaan haluais kirjoittaa tekstiä mikä ei mene minnekään?" Niin, mitäs tuohon sanot... Tästä tuli mieleen se, kun 4-vuotias veljentyttö yritti tunkea VHS-kasettia DVD-soittimeen. Eikä meinannut millään uskoa, kun sanottiin että ei sitä voi siinä laitteessa katsoa. Ei ollut VHS-kasettia koskaan nähnyt ja tietysti luuli, että se käy DVD-soittimeenkin E: korjattu enemmän järkeväksi :). We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lennu 31.07.2011 14:02:22 | |
---|
danny: Ei ollut VHS-kasettia koskaan nähnyt ja tietysti luuli sitä DVD-levyksi. Miten? Eihän niillä ole mitään yhteistä. Empiirisellä tarkkailulla ei voi päätellä molempien olevan tallennusmedioita. Pakko nillittää heti, kun sanoit ettei ole kasettia koskaan nähnyt :--D my kaalilaatikko brings all the pierus in the housu |
Kailis 31.07.2011 15:08:25 | |
---|
Meidän poika yrittää ikäistensä mukaisesti vedota siihen että kaverillakin on . Yhellä mun kaverilla on lentokone. Saisinko? LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Rubuinen 31.07.2011 15:23:24 | |
---|
RänxY: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1926 päivää vanhaan ketjuun! Niin olen, mutta tämänpäiväinen otsikko sopii tähän ketjuun. Jotenkin tässä on hyvin sanottu se, mitä itsekin on funtsinut jo pidemmän aikaa: "Valta perheissä on siirtynyt vanhemmilta lapsille, sanoo saksalainen lastenpsykiatri Michael Winterhoff." http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a … A4+siirtynyt+lapsille/1135268187222 Edit: Olis saanut kyllä mennä tonne yleiselle puolelle, oli näemmä tää ketju musapuolella, sorry. Sanotaanpa samat! |
Funkånaut 31.07.2011 15:24:18 | |
---|
Ennen kysyttiin lapselta, että "Olitko kiltti opettajalle?" Nykyään kysymys menee "Oliko opettaja sulle kiltti?" I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart |