tigrushka 14.04.2006 07:31:06 | |
---|
Hoho! Ei toimi mun selaimella, kun oikea vastaus näkyy automaattisesti sinisellä. Sama juttu! Testi lienee laadittu mittatilaustyönä basisteille... "Ours is not an easy age/ We're like tigers in a cage" |
Hieno veto. Hyvin laulettu ja soitettu. Stemmat pölähti niinkun primavistamiehiltä. Mulla ei noin korkeelta laulu irtoo ja siihen se meillä jäi. Juu, nuo on siitä pahoja sällejä nuo meitsin soittokaverit jotta noi stemmat tulee laakista. Ite soitan toisen akustisen ja basson tossa. Vetääkö se tein kitaristi sen Gilbertin sähkökitaratiluteeman siitä alusta ja lopusta kans? Tässähän sitä ei ollut eikä olis tyyliinkään sopinu, mutta se se on kans aika haastava. Vetää. Mut se vetää sen väärin, mun mielestä siin on yks juttu eritavalla, mä soitan sen toisin. Mut se on pikkujuttu. Niin ja kiitokset taas Seer-O:lle tallennustilasta, sen sivuilla toi biisi jemmassa, mie en o Samu. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
Nazareth 18.04.2006 01:45:32 | |
---|
Tuo viimene kysymys oli kyl hyvä ".............Saxon." Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6 |
Definhel 18.04.2006 09:43:30 | |
---|
12 oikein. Tiesin oikeesti vaan muutaman. Monivalinta rocks! |
Pirkka 18.04.2006 12:37:24 | |
---|
Mikä ..tun Utopia? Never heard! Oli kyllä sellaisia bändejä että tällainen Alicia Keys diggari ei oo kauheen vahvoilla. |
sirdickyj 18.04.2006 16:22:00 | |
---|
Mikä ..tun Utopia? Never heard! Oli kyllä sellaisia bändejä että tällainen Alicia Keys diggari ei oo kauheen vahvoilla. Eikös se ollu Todd Rundgrenin juttu? Monta sait? Miä sain sentäs 16. "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
2541 18.04.2006 16:29:12 | |
---|
Rundgrenin bändi joo. Ja se basistin nimi on muuten Kasim Sulton, ei Sultan. Se on varmaan top viidessä kun katsotaan väärin kirjoitettuja basistien nimiä. Muita ovat Tim Bogart, John Entwhistle, Justin Metal-Johnson ja Jack Cassidy.:) |
sirdickyj 18.04.2006 17:13:56 | |
---|
Rundgrenin bändi joo. Ja se basistin nimi on muuten Kasim Sulton, ei Sultan. Se on varmaan top viidessä kun katsotaan väärin kirjoitettuja basistien nimiä. Muita ovat Tim Bogart, John Entwhistle, Justin Metal-Johnson ja Jack Cassidy.:) Mikä tos Justinin oikee nimi o? "Se o liia rankkaa olla hra. muna j. Kokopäivähomma."
-Kaake- |
2541 18.04.2006 18:01:31 | |
---|
Mikä tos Justinin oikee nimi o? Meldal-Johnsen. Metal-Johnson ois kyllä parempi.:D |