tepa H 12.04.2006 04:47:36 (muokattu 18.04.2006 14:10:28) | |
---|
Core sanoitukset parhaimmiillaan hehe hehe. (Parodia aina ei kuulu naurattaa) Tämä on meidän perheyritys En välitä kun siskoa raiskataan. Esikoiselle opetan itsensä myymistä. Suihinotto olkoon sille kuin hampaiden pesua. Tyttö barbiansa käyttää diltona silloin kun se ei ole varattu ja tekee mieli. Huomenna on taas heroiinipäivä ja anna kun isi vähän nussii sinun pientä namiasi niin saat pari euroo saat ostaa sillä kondoomeja , että ei tule taas pikku huoraa että ei tarvii sitä kuristaa taas kuoliaaksi kevyesti silmissäsi. Myyn persettä papille. Pappi ottaa kopissansa minulta jormaan. Tälläinen ihminen syntyy kun mutsi vetää spidia. Vaimon kiduttaminen on mukavaa ja raiskaaminen. Työnnän hänen vittuunsa kaulinta. Tökin neuloilla jalkapohjia ja likaisella huumeruikulla pistän silmään. Raiskaan häntä naulan päällä. Päästän lastini hänen suuhunsa. Uhkaan häntä pistoolilla ja pakotan siten hänet kuorimaan nahkaansa. Hänen itkuansa pidän kauniina ja palkaksi amputoin hänen jäseniä ilman puudutusta. Opetan teiniikäiselle itsensä viiltämistä ja itsemurhayritys tapoja ja hakkaan hänet oppitunnin päätteeksi sairaala kuntoon ja runkkaan päälle. Tämä on meidän perheyritys. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
seitikki 12.04.2006 12:53:02 | |
---|
Jostain syystä mä en vaan ymmärrä tämäntyylisiä sanoituksia. Olen sitä mieltä että suoraanpuhuminen on ok, mutta... mörrimöykkytyttökökkö |
Tietysti Pauligin 12.04.2006 13:01:51 | |
---|
Jostain syystä mä en vaan ymmärrä tämäntyylisiä sanoituksia. Olen sitä mieltä että suoraanpuhuminen on ok, mutta... Sama. Mutta öm jos koittasin kohta kommentoida jotain järkevää.. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
hullu_ukko 12.04.2006 19:15:12 | |
---|
Tämmöistä tänään.. melkoisen.. hmm, kiinnostavaa.. aika vakavasti otettavaa tekstiä... NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
valje 12.04.2006 21:54:54 | |
---|
Lähinnä tulisi mieleen "isojen jätkien" seurassa viihtyvän ala-asteikäisen kollin vessanseinäkirjoitus. Kun tämä ei edes järkytä, paitsi surkeudellaan.. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |
jounihynynen 13.04.2006 23:02:08 | |
---|
Lähinnä tulisi mieleen "isojen jätkien" seurassa viihtyvän ala-asteikäisen kollin vessanseinäkirjoitus. Kun tämä ei edes järkytä, paitsi surkeudellaan.. Veit jalat suustani. Toivottavasti tämä on vitsi. Melkein tekee mieli ripustautua kattolamppuun pelkästä myötähäpeästä kirjoittajaa kohtaan. http://www.feroce.tk |
Melkein tekee mieli ripustautua kattolamppuun pelkästä myötähäpeästä kirjoittajaa kohtaan. Minä taas en tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.. Jos tekstin on tarkoitus järkyttää niin onneksi olkoon, tämä teksti järkyttää.. Mutta ei sisältämällään ''väkivallalla'' vaan suoraan sanottuna surkeudellaan. NO ANTEEKS!!!
tepa H 14.04.2006 01:50:17 | |
---|
Parodiaahan tämä lyriikka oli. Kaikki pitää nykyisin sanoa täysin suoraa että tajutaan. Core sanoitukset parhaimmiillaan ehe ehe. Eikö tuo ehe ehe tarkoita = Naurua. Ihan suora vihje eikä kukaan tajua. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Tietysti Pauligin 14.04.2006 10:51:41 (muokattu 14.04.2006 10:53:36) | |
---|
Parodiaahan tämä lyriikka oli. Kaikki pitää nykyisin sanoa täysin suoraa että tajutaan.
Eikö tuo ehe ehe tarkoita = Naurua. Ihan suora vihje eikä kukaan tajua. On on. Kyllä jokainen sen parodian tajusi. Mutta kuten sanoit, ei oikeasti tajuta eikä edes naurata. Ja voihan tässä olla oikein hyvä tarina mutta tällä tavalla kerrottuna niin lukeminen ei tosiaankaan ole nautinto, mielestäni. Jos olisin keikalla jossa bändi lauleskelee tällaista niin luultavasti poistuisin pikimmiten. Ne asiat voi sanoa myös suoraan, mutta "paremmin." Mutta makuasioita ovat, jos itse tuosta pidät niin sittenhän meidän mielipiteet ei paina mitään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
juggapoika 14.04.2006 16:23:04 | |
---|
No tykkäättehän te niistä kaikenmaailman Kannibal Crpseista ja sun muista murinabändeistäkin, ja sanotukset on tätä ihan samaa tasoa? |
Tietysti Pauligin 14.04.2006 16:39:20 | |
---|
No tykkäättehän te niistä kaikenmaailman Kannibal Crpseista ja sun muista murinabändeistäkin, ja sanotukset on tätä ihan samaa tasoa? Hoho. Enpä corpsea tai übermurinaa kuuntele mutta väittäisin että aika usein asia ainakin ilmaistaan hieman paremmin. Tai no en minä tiedä. Vaikenen. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
hullu_ukko 14.04.2006 16:39:55 (muokattu 14.04.2006 16:40:41) | |
---|
No tykkäättehän te niistä kaikenmaailman Kannibal Crpseista ja sun muista murinabändeistäkin, ja sanotukset on tätä ihan samaa tasoa? nojuu mutta Corpsegrinderin örinä on sitä luokkaa että ei siitä selvää saa. Eikä vielä oo tullu vastaan barbejen dildoina käyttämistä tai kaulimen vittuun tunkemista.. NO ANTEEKS!!!
juggapoika 14.04.2006 17:37:46 | |
---|
nojuu mutta Corpsegrinderin örinä on sitä luokkaa että ei siitä selvää saa. Eikä vielä oo tullu vastaan barbejen dildoina käyttämistä tai kaulimen vittuun tunkemista.. No eiks moinen oo aika troo toimintaa? Ja mitä järkeä kuunnella sellasta musaa/sanotuksia mitä ei kuule/edes halua saada niistä selvää??? |
Tietysti Pauligin 14.04.2006 17:50:39 | |
---|
No eiks moinen oo aika troo toimintaa? Ja mitä järkeä kuunnella sellasta musaa/sanotuksia mitä ei kuule/edes halua saada niistä selvää??? Olet tehnyt itsesi kyllä perin selväksi. Meillä ei saa olla mielipiteitä, ymmärretään. Loistotopicin avasit metallipalstalle, rok rok.... Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
4roth 14.04.2006 19:56:42 | |
---|
Uusia juttuja sitä tulee vastaa vaikka on ollut pöpilässä töissä jo kauan. Suuri osa tosta tekstistä kävelee vastaan näiisä hommissa, mutta onneksi ei ihan kaikki vielä. Huumorimielellä sanot tehneesi, mutta... |
hullu_ukko 14.04.2006 20:01:25 | |
---|
Loistotopicin avasit metallipalstalle, rok rok.... Komppia täältä. NO ANTEEKS!!!
Tietysti Pauligin 14.04.2006 20:48:56 | |
---|
Huumorilla tehty ja goresanoitusta mutta silti hieman tökkää tämä. Kuinka moni ottaa vakasti tekstin jossa lauletaan barbeista dildoina yms? Jos tämmöinen laulu olisi ensi kosketus bändiin niin voisi hyvinkin pelottaa minut pois ilman että edes ehdin musiikkia tutkailla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
oo-p 17.04.2006 23:04:49 | |
---|
..äärimmäisen huonoa huumoria, eikä oikein ota selvää että onko se tietoisesti sellaista, vai esittääkö vain sellaista, vaikuttaa siltä että kirjoittajalla on 12 vuotiaan härski mielikuvitus, ja on hauskaa kun voi kirjoittaa riettauksia internettiin.. :P toiset tykkää, toiset ei. ..tissi.. ehe-he-ehe. Terve, ja kiitos kaloista! |
Kato_Kassinen 17.04.2006 23:27:38 | |
---|
ai hyvät sanat! |
tepa H 18.04.2006 14:09:09 | |
---|
..äärimmäisen huonoa huumoria, eikä oikein ota selvää että onko se tietoisesti sellaista, vai esittääkö vain sellaista, vaikuttaa siltä että kirjoittajalla on 12 vuotiaan härski mielikuvitus, ja on hauskaa kun voi kirjoittaa riettauksia internettiin.. :P toiset tykkää, toiset ei. ..tissi.. ehe-he-ehe. Se on parodiaa. Parodioi kiduta ja raiskaa kaikki lyriikoita. Parodia ei aina kuulu naurattaa. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |