Aihe: Hevikitaraa noin 1000eculla??
1 2 3 4 5
DZN
12.04.2006 18:45:45
Eihän JPM:t maksa "kuin" 800-1000, ainakin, mitä olen torilla nähnyt. Ja eihän JEMitkään sentään noin paljoa maksa :)

Ostin oman JPM p3 hintaan 1050€. Kitara oli hirveän hyvässä kunnossa. Hinta oli mielestäni ihan kohtuullinen. Mutta 800€ JPM:stä on jo todella halpaa.
Aka. Dino and 6077dino
last command
12.04.2006 19:09:56
No ainakin ibanezin kitaroissa on hyviä lisenssifloikkia, siis nuo edge, lo-pro edge ja edge pro-tallat.

En kyllä voi sanoa samaa noista Iban talloista. Itselläni on tuo edge-pro eräässä RR Jacksonissa eikä se sen paremmin sitä virettä pidä kuin joku Jacksonin oma lisenssi.
En käsitä mistä yleinen hehkutus Ibanezin kyseisiä talloja kohtaan johtuu....
Don't never give a damn!!!
Invader
12.04.2006 19:48:43
En kyllä voi sanoa samaa noista Iban talloista. Itselläni on tuo edge-pro eräässä RR Jacksonissa eikä se sen paremmin sitä virettä pidä kuin joku Jacksonin oma lisenssi.

Musta tuntuu että se sun Edgesi on vähän röytämällä asennettu jos ei pidä virettä kunnolla. Kokeiles joskus jotain RG:tä jossa se talla on ollut tehtaalta asti. Pitää varmasti vireen. Itselläni oli RG1550 jossa Edge Pro. Oli paras floikka mitä olen koskaan testaillut.
Tai sitten ei..
Strutsi
12.04.2006 19:59:47
Musta tuntuu että se sun Edgesi on vähän röytämällä asennettu jos ei pidä virettä kunnolla. Kokeiles joskus jotain RG:tä jossa se talla on ollut tehtaalta asti. Pitää varmasti vireen. Itselläni oli RG1550 jossa Edge Pro. Oli paras floikka mitä olen koskaan testaillut.

Jepjep. Kyllä se EdgePro pitää vireen vaikka mitenkä raiskaisi kitaraa.
Osta mun Ibanez RG2620!!!!
ollikainen
12.04.2006 20:01:16 (muokattu 12.04.2006 20:20:54)

LTD-1000 sarjalaiset ei kyllä kauheen kaukana oo enää aiodista ESP:stä

En keksi muuta eroa kun valmistusmaa,olisi ollut mahdollisuus espin m2:teen mutta tuo ltd tuntui,näytti ja kuullosti paremmalta.

edit:ja kuka hitto ostaa kitaran lavan tekstin takia.

Ja tuosta laiho hommelista että,haluatko ihan varmasi emg-hz mikkisen kitaran?
Oletko muuten kokeillut tuota alexi hommelia,älä osta kitaraa kokeilematta.
elämä on laiffii!!!
last command
12.04.2006 20:31:43
Musta tuntuu että se sun Edgesi on vähän röytämällä asennettu jos ei pidä virettä kunnolla.

Röytämällä???? Mitä H.......ä
Kyseinen talla menee paikoille ilman mitään muutoksia, joten ei pitäisi vaikuttaa onko kyseessä Ibanez tai Jackson, ja kyllä noita Ibanezein kitaroitakin on tullut soiteltua.

Enkä sanonut että olisi mikään superhuono tuo edge. Tuskinpa muuten sitä siinä roikottaisin, mutta ei mikään sellainen että pelkästään kyseisen tallan perustella ostaisin kitaran.
Invader
12.04.2006 20:45:29
Kyseinen talla menee paikoille ilman mitään muutoksia, joten ei pitäisi vaikuttaa onko kyseessä Ibanez tai Jackson, ja kyllä noita Ibanezein kitaroitakin on tullut soiteltua.

Käytätkö niitä Jacksonin omia tallan tukipaaluja? Ne ainakin oman kokemukseni perusteella ei ole kovinkaan kummoiset noissa Jacksoneissa. Ei siinä paljoa teräksiset knife edget ynnä muut hienoudet auta jos tukipaalut kusee.
Mutta kaikenkaikkiaan kyllä vähän ihmetyttää tämä, ei niitä Edge-talloja suotta korkealle arvosteta, lisenssitallojen huippua ovat ne.

Enkä sanonut että olisi mikään superhuono tuo edge.

No tämä tässä just ihmetyttää kun oman kokemukseni perusteella sen pitäisi olla super_hyvä_.
Tai sitten ei..
last command
12.04.2006 20:57:44
Käytätkö niitä Jacksonin omia tallan tukipaaluja? Ne ainakin oman kokemukseni perusteella ei ole kovinkaan kummoiset noissa Jacksoneissa. Ei siinä paljoa teräksiset knife edget ynnä muut hienoudet auta jos tukipaalut kusee.

Enpä tiedä, jos Ibanez myy Jacksonin palikoita niin sitten varmaan;)
musaniko
13.04.2006 08:23:12
Ei toi emb hz 4 mikki kuulemma mikään ihan huono ole mut jos ei sovi mulle niin vaihdan sen.. eihän se maksa ku jotain 100€... Ja tottakai kokeilen ennenkuin ostan mut ajattelin kysyä just kitaroita joita Te käytätte ja ehdotatte kokeilun arvoiseksi.. Ilmeisesti kenelläkään ei tota alexia ole... onhan se kyllä uus kepukka.. vähän oon kiinnostunu tuosta 1000 ltd:stä myös.. hyviä ehdotuksia on tullu.. pistäkää lisää vaan.. ;)
Sleepless
13.04.2006 10:41:06
Edit: Jos itsellä olisi 1500e käytössä kitaran ostoon, niin 80-90 luvun Amerikan Jacksoniin sen sijoittaisin.

Jepjep. Myös Vanhoja Charveleita ja Kramereita kannattaa katsella. Eikä nuo Iban 5XX sarjalaisetkaan ole ollenkaan hullumpia kun mikit vaihtaa.
Hiljaa hyvä tulee.
oiva tumpeloinen
13.04.2006 10:54:09

Enkä sanonut että olisi mikään superhuono tuo edge. Tuskinpa muuten sitä siinä roikottaisin, mutta ei mikään sellainen että pelkästään kyseisen tallan perustella ostaisin kitaran.

Mä luulen, että sun talla on säädetty huonosti, jos se ei pidä virettä. Vireongelmia saattaa tulla, jos talla on liian etu- tai takakenossa. Oikein säädetyssä Edge:ssä, Lo-Pro Edge:ssä tai Edge Pro:ssa ei pitäisi olla mitään vireongemia. Tai sitten sulla on viallinen talla, jouset loppu tai satulassa jotain häikkää.
ollikainen
13.04.2006 15:10:21

oon kiinnostunu tuosta 1000 ltd:stä myös..

Mikä niistä?
elämä on laiffii!!!
Werde
13.04.2006 15:21:46

Ei ole ensimmäinen kerta kun ihmettelen tämän veijarin kommentteja. Kannattaa tosiaan tarkistaa ne säädöt tai siirtyä kiinteätallaisiin.
"Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen"
Nacher
13.04.2006 17:27:10
Mitä noista JPM/JEM hinnoista sanoin, niin tarkoitin varmaan esim UUSIEN hintaa. Näyttäkääs mistä lähtee uutena JPM tai JEM tonnilla :D. Toki käytetyissä hintaluokka on eri, mutta saahan alta parin tonnin jo käytetyn PRS:kin.

Olen noita ibanezin prestigejä (2670) tai joku vastaava esim testaillut, ja mielestäni se soittotuntuma ei ollut sitä tasoa, mitä etsin. Ihan hyvä, muttei läheskään niin hyvä, kuin jossain JEM/JPM. Sellainen kaula mulle kiitos.
Strutsi
13.04.2006 17:38:18
Mitä noista JPM/JEM hinnoista sanoin, niin tarkoitin varmaan esim UUSIEN hintaa. Näyttäkääs mistä lähtee uutena JPM tai JEM tonnilla :D.

JPM:iä ei valmisteta enää. Ei saa niitä uutena. Tai siis Ibanezin JPM:iä.
musaniko
13.04.2006 18:26:47
M sarjasta kiinnostaa hiukan tuo M 1000FM....
hullu_ukko
13.04.2006 18:54:28
M sarjasta kiinnostaa hiukan tuo M 1000FM....

Itse ottaisin tämän jos pitäisi valita alexi-600:n ja tuon välillä.
M-1000 on monipuolisempi ja ja istualtaan soittaminen on helpompaa stratomallilla kuin tuolla V:llä. Jos hevin soittelu alkaa kyllästyttämään niin alkaa harmittaa kun piti mennä silloin ostamaan tuo alexi laiho signature joka ei nyt mitenkään kovin monipuolinen ole.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
saastara
13.04.2006 18:55:55
Rg:n prestige-sarja voisi olla tarkistamisen arvoinen.
Sinun postimerkkisi palavat.
Strutsi
13.04.2006 20:09:59
Rg:n prestige-sarja voisi olla tarkistamisen arvoinen.

Varsinkin tämä minun keppi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)