gulfstream650 25.03.2006 18:39:48 | |
---|
Thomann on hyvä kun tilaa kamaa, joka on bulkkia. Esimerkiksi Shuren mikkitarvikkeet ja kaikenlaiset valopuolen PAR-kannut ovat tasalaatuista. Lisäksi jos on virma taustalla, saa 22 prossan alvialen... Joskus tilaillaan sieltä isojakin mällejä, mutta usein tilaukset voivat olla parin sadankin luokkaa. Kannattaa muistaa, että kyse on postimyynnistä, joten hypistely on mahdotonta. Kun tämän muistaa, homma pelaa T-kaupan sinivalkoisessa. Svengaa kuin kauris. |
Sonormies 25.03.2006 23:22:11 | |
---|
Hyvin toimii T-kauppa! Huokeat hinnat, hyvä puhelinpalvelu, nopea toimitus (4,5 työpäivää) ja mainio tuote (rumpusetti). Suosittelen. Life is short and then you die. |
kkt06 09.04.2006 01:19:41 (muokattu 09.04.2006 01:20:03) | |
---|
Tähän mennessä itselläni ei ole ollut moittimista. Nopeasti tulleet. Esim. Tilasin FL Studio 5:n niin tulikin tuoreempi versio (6). Itselläni on sellainen periaate että soittimet sun muut ostan paikallisista musaliikkeistä. Helpompaa sitten mennä näyttämään / selittämään jos on jotain vikaa. |
Basistin aivot 09.04.2006 03:16:24 | |
---|
Eipä minullakaan tähän mennessä moittimista, tavarat on tulleet hyvin ajallaan, ehjänä ja heti valmiina toimintaan, tietty patterit on asia erikseen, vaikkakin tuossa uusimmassa virittimessä tuli mukana paristo.. joka ei tietenkään kauaa kestänyt mutta ei sillä niin väliä. Parit virittimet olen tilannut, seka kaappini ja nuppini. Kaikki funkkaa, ei valittamista. Olen tyhmä, mulle pitää selittää.
möff... |
Jonte 09.04.2006 21:00:39 | |
---|
Tähän mennessä itselläni ei ole ollut moittimista. Nopeasti tulleet. Esim. Tilasin FL Studio 5:n niin tulikin tuoreempi versio (6). Hittolainen. Ajatellaanpa, että sulla on 5000 m3 vetoinen halli, johon tilaat 5000 m3 halkoja, ihan kuivia joka palikka. Sulle tuodaan 6000 m3, ja niin jää 1000 m3 ulos sateeseen. Aika karua. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
DJKaaos 09.04.2006 21:05:09 | |
---|
ei mitään ongelmia koskaan, olipa kyseessä iso tahi pieni tilaus. Tavarat tulleet noin viikossa aina. Tosin kerran puuttui yksi pedaali, mutta siitä ilmoitettiin jo ennen kun tavarat lähetettiin. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
Kaikki muuten sujunut hyvin mutta heti uutena kolmas laite piti lähettää takuuhuoltoon prakaavan potikan takia. Laite oli Novation KSR ja viimemaantaina muistelen saapunut saksan maalle ei vielä kuitenkaan ole kirjattu tai saapunut thomannille.:( sitten kyllä räjähdän jos on hukkunut. PS. ai niin suomalais kaupoista olen saanut "pärstäkerroin" palvelua yleensä.:) En mielestäni mitenkään vertailu kelpoista. Tosin se harmittaa että midi piuhoissa ei ole lyhyissä laatumerkkejä.:( Jotain muutakin sais valikoimaan kuulua mutta enm muista mitä. |
JPQ 13.04.2006 17:52:32 | |
---|
juttuja kuullut et Behrun kamaa ei kannattais Thomanilta tilata, aina kuulemma jotain vikaa... itse tilasin joskus behrun basso vahvarin ja kesti kaks viikkoa ja sanoi ittensä irti, eisit jaksanu alkaa säätää palautusten kans vaan tilasin Hartke Kickback15:n ja hyvin on tähän asti palvellut Se vika ei liene thomannin. |
Spike 13.04.2006 19:19:12 (muokattu 13.04.2006 19:20:37) | |
---|
tuossa ajankuluksi nettiä selatessa törmäsin putiikkiin www.musik-produktiv.de en oo ite mitään tilannut mutta osa tavarasta jopa t-kauppaa edullisempia ja valikoimat ainakin hiukkasen erilaiset että jos jollakin on kokemuksia niin vetäkääpä vertailu =P Tilasin tuossa viime kesällä tai keväänä muistaakseni sälää (alunperin piti tilata eräs Deanin keppi myös samaan syssyyn, mutta ei löytynyt sitten juuri sitä väriä). Palvelu oli todella hyvää. Lähetys kesti, mutta se johtui siitä, ettei kyseistä kitaraa ollut varastossa, ja piti itsekin sitten vähän miettiä mitä tekee. Thomannilta on ainakin kerran puuttunut tilauksesta joku muutaman euron pikkutavara, joku adapteri vissiin. Muuten hyvää palvelua, olen jopa yhden Yamahan tuolta tilannut (RGX-TT, 840 euroa tjsp) ja hyvähän tuo on. Myös yhden vahvistimen olen uskaltanut. Muuten lähinnä pikkuroinaa on tullut tilailtua ja samalla yleensä kavereille kielisettejä ja vastaavaa. Tuon Yamahan kohdalla oli vähän ongelmia, ja niistä jäi aika paska fiilis. Esim. jotain selityksiä, että yamahalla on ollut varastopalo, kuitenkin lähettivät kahden viikon sisällä siitä kitaran tulemaan ilman mitään ennakkovaroitusta. Tuossa vaiheessa oli kulunut joku 4-6 kuukautta tilauksesta. Nostivat sen jälkeen sadalla eurolla hintaa kyseisen tuotteen hintaa, eli oisivatko ottaneet itse takkiin tuossa :) Loppupeleissä olen kuitenkin ollut suht tyytyväinen. e: kitaran kanssa piti tulla muuta kamaa mytös thomannilta, lähettivät etukäteen. Kitara tuli jälkeenpäin, ei tarvinnut maksaa erillisiä postikuluja. You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold. |
Mussolini 14.04.2006 19:44:05 | |
---|
Thomann on pelittänyt ihan ok. Melko paljon olen tavaraa sieltä tilannu ja kaikki on tullu perille. Joskin melkosella viiveellä (keskimääri 1kk). Onks se proge? |
Coldman 14.04.2006 23:07:34 | |
---|
Ei minulla ole valittamista. Thomannilta olen tilannut kitaran,vahvistimen,säröpedaalin,kieliä ja plektroja. Kaikki on ollut ihan kunnossa. Ei valittamista. Get Stoned ! |
TheEsa 02.05.2006 10:46:22 | |
---|
Ei minulla ole Thomannin kanssa ollut mitään ongelmia. Olen sieltä tilannut parin vuoden sisään kitaran ja vahvistimen, keyboardit, lattiamonitorin, raiturin ja niiden kanssa tietyti kaikenlaista pikkusälää. Aina on tavarat olleet ja tulleet niinkuin on luvattukin. Rock'n'Roll |
JPQ 02.05.2006 12:23:21 | |
---|
Mulla tosiaan tuo KSR juttu tosin lähettivät studiopuoleltaan tilalle toisen tosin jälkikäteen tulee tulostetut ohjeet vain lisäksi brittien verkkopiuha uupuu no sillä tuskin teen mitään ei ole tiedossa ei keikka matkoja vielä britanniaan lisäksi musani kohde ryhmä lienee kyllä saksa/ranska akselilla ehkä enempi.:) Tosin asiasta tulee hyvitys eli tästä sählingistä koska vielä silloinkin kun tuo KSR lähti (eli noin 6päivää sitten koska tänään tuli) ei ollut lähettämäni KSR löytynyt.:( Aika sähläystä muuten kaikki sujui ok. |
Proge 02.05.2006 12:57:56 | |
---|
Vahvistimen oon ostanu sieltä ja kasan erilaisia efektejä, piuhoja ja slide putken. Tilauskertoja on ollut kolme ja aina on toiminut hyvin laitteet ja ne ovat saapuneet ajoissa. |
sanguinius 07.05.2006 16:13:00 | |
---|
Hyvin toimi yhteistyö Thomann:in kanssa... suosittelen :D |
Cathi777 07.05.2006 16:45:05 | |
---|
Hyvin toimi yhteistyö Thomann:in kanssa... suosittelen :D Mä olen kanssa tilannut pa-tavaraa ja päätevahvistimen sieltä. Kun ei tarvinnut kuin jotkut edulliset kamat tuonne kämpille niin halvemmalla ei saanut muualta. Only pop music can break my heart... |
hankhill 07.05.2006 21:04:29 | |
---|
Thomann rules. Im Thom Thomann myself. 6 am and already the boy ain't right |
jkollanus 07.05.2006 21:37:29 | |
---|
Ei ole itselläni ollut kyllä mitään ongelmaa thomannin kanssa. : |
sava17 22.06.2006 15:55:33 | |
---|
Minä en ole huomannut omalla kohdallani Thomannissa mitään vikaa. Joitakin yksityiskohtia olen kyllä huomannut: +Hinnat +Info +Tarjonta -Postimaksu (20€) Ei muuta...minulle ei ainakaan ole mennyt kamoja rikki... Thomannilta kannattaa tilata kimpassa kaverin/kavereitten kanssa. Tilaa jomman kumman nimellä tai vanhemman nimellä. Postimaksut puolittuvat (10€ henk.) Kävinpä vastaamassa... |
discominister 22.06.2006 16:54:04 | |
---|
Pelkkää plussaa Thomannille. Kerran olen tilannut vahvarin ja muuta krääsää ja ajallaan ehjänä tuli. Vastaavat myös nopeasti sähköpostilla kyselyihin. Yamaha ERG-121 maksoi jossain Kuopion musiikkiliikkeessä 279€, kun sen Thomannilta saa hintaan 179€. |