PIM 13.04.2006 07:56:48 (muokattu 13.04.2006 08:00:02) | |
---|
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Aki 13.04.2006 12:55:27 | |
---|
Jos kunnon vaimennusta haluaa niin ne on sitten tässä: http://www.thomann.de/thoiw3_akg_k109smkiii_prodinfo.html K55:t tuntuu näiden rinnalla melkeimpä vahvistimilta eikä vaimentimilta ja näistä jo jotain kuuleekin vaikka rumpali paukuttaa vieressä. Onko sulla itellä noi 109:t? Onko niiden soundi mistään kotoisin? Ite tarttisin kans hävittäjäkaliiberin suljetut luurit. Beyerin DT770M ei soundiltaan ollut hintansa väärti. Ja Sennheiser HD280 ei vaimenna tarpeeksi. AKG on tehnyt jännän valinnan, ei esittele tuota K109S-mkIII:sta nettisivuillaan ollenkaan. |
kompelonnora 13.04.2006 13:03:52 | |
---|
Ite tarttisin kans hävittäjäkaliiberin suljetut luurit. In-ear luurit ja valitsemasi kuulosuojaimet päälle? t. Marko |
Aki 13.04.2006 13:12:48 | |
---|
In-ear luurit ja valitsemasi kuulosuojaimet päälle? Tota oon miettiny, mutta on liian hidas systeemi. Jos rumpumikkiä pitää vähän siirtää, siinä ei tungeta nypyä korvaan ja Peltoreita päälle. Niin hyvä kuin systeemi olisikin. Olin ihan vakavissani aatellut hankkia Nämä Kossin klipsilaput jotka oli tarjouksessa 30€, ja asentaa ne Peltoreihin. Mutta jos toi K109S-mkIII olisikin tarkoitukseen sopiva, helpottaisi kovasti. |
Mulla on käytössä nuo KOSSin The Plugit. Niihin saa normaalit kuusimalliset EARin korvatulpat kiinni. Tuohon päälle kun laittaa peltorit, niin kuulee sen mitä mikrofoni kuulee. Vaimennusta tulee siis melkoisesti. Parissa sessioissa olen tuota vasta testannut, mutta vaikuttaa oikein hyvältä systeemiltä, sikäli kun tarkkaamoa ei ole. www.supremecourtband.fi |
PIM 13.04.2006 14:05:51 | |
---|
Onko sulla itellä noi 109:t? Onko niiden soundi mistään kotoisin? Jaa-a, pitäis varmaan kuunnella oikeen sillä korvalla ja verrata K240:siin ja K55:iin. Emmä osaa sanoo muuta kun että ainoa mikän olen kokenut noissa häiritseväksi on toi kuuden metrin kiinteä johto, koska itse tulisin useimmiten kyllä toimeen ihan parimetriselläkin. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
kompelonnora 13.04.2006 16:17:42 | |
---|
Tota oon miettiny, mutta on liian hidas systeemi. Jos rumpumikkiä pitää vähän siirtää, siinä ei tungeta nypyä korvaan ja Peltoreita päälle. Edullisissa perusluureissa, en oikein usko, että on mitään oleellisesti parempaa kuin hd-280. Suljetut luurit blokkaa lähinnä vain ylä- ja keskialueita, in-ear kuulokket vaimentaa paljon paremmin matalia taajuuksia. Noretronin "broadcast" hinnastossa on remote audio luurit, jotka on sony 7506 elementit rakennettuna kuulosuojaimiin. En osaa tosin sanoa niiden hyvyydestä mitään, kun en ole kokeillut. t. Marko |
kohmelo 14.04.2006 15:53:39 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia noista VIC FIRTH SIH1:stä? Hintaakaan ei näyttäisi thomannilla olevan kuin 75e. |
Pieni rumpalipoika 14.04.2006 17:31:25 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia noista VIC FIRTH SIH1:stä? Hintaakaan ei näyttäisi thomannilla olevan kuin 75e. Jos nää on ne kuppisuojainviritykset, niin on sen verran sanoa, että ovat todella paskat. Ihan kaamea soundi. Klikkikäytössä voi mennä vielä, mutta muuten ei. Suosittelen lämpimästi, jotain ihan muuta osastolta the plug+kuusitulpat, peltor-viritelmät , "oikeat" korvamonitorit tjms... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |