-HIM- 15.09.2003 16:44:47 | |
---|
Mua risoo ihan mielettömästi se, et niin törkeen moni jaksaa valittaa siitä miten jonkun bändin jäsenet pukeutuu.. Otetaan nyt vaik esimerkiks HIM tai NEGATIVE.. Vaatteet voi olla naisten vaatteitten näkösii, mut jos hyö tykkää niin pitäkööt pois.. Jos on mukavat vaatteet ja tuntee ne omikseen, niin hyvä niin.. :) |
superfly 15.09.2003 17:37:23 | |
---|
Jos katsoit HyppönenEmbuske- ohjelman viimeksi ja näit siinä Negativen kitaristin, et kai voi sinäkään sanoa, että homma kovin täyspäiseltä vaikutti. Harppu on alaston piano |
paikkakunta 15.09.2003 18:09:47 (muokattu 15.09.2003 18:10:46) | |
---|
Millon kukaan muusikko ois täysipäinen ollu saatika sellaselta näyttäny...? Ni ja pitäkööt ihmiset päällään mitä rytkyjä tahtoo ei paljoo mun persettä kaiva mä oon mie |
Jani The Rock 15.09.2003 18:19:33 | |
---|
Kyllä mäkin olen aikamoisissa rytkyissä julkisesti esiintynyt, eli sikälis voin sanoa että jokaisen oma asia. Tietyn tyylitajun löytyminen olisi silti ihan suotavaa. Nimenomaan Negativen neidit ovat mielestäni pitäneet tätä perisuomalaisen tyylittömyyden lippua juhlallisen korkealla. Asiaan liittyy myös katu-uskottavuus. Otetaan vaikkapa Andy McCoy tai Mike Monroe, jotka ovat varmasti kalsarisillaankin niin vitun rock ja glam, ettei hommasta jää mitään epäselvää. Negativen "jätkät" saa pukea vaikka millainen stylisti, niin keitetty perunakin on enemmän rok. Katotaan nyt kun Aaronin poikakin rokkaa ensin tommosen parikymmentäkin vuotta, että alkaako sitä meininkiä löytyä ja riittääkö vähempikin meikki. "I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch |
Vaatteet voi olla naisten vaatteitten näkösii, mut jos hyö tykkää niin pitäkööt pois.. Jos on mukavat vaatteet ja tuntee ne omikseen, niin hyvä niin.. :) Twisted Sister. Kaiken takana on basisti. |
superfly 16.09.2003 00:02:06 (muokattu 16.09.2003 00:02:15) | |
---|
Mun mielestä Andy McCoy tai Mike Monroe ovat aika kaukana uskottavasta rock-ulkonäöstä. Ehkä johonkin vanhojen miesten drag queen-skabaan olisivat sopivampia. Harppu on alaston piano |
Jani The Rock 16.09.2003 09:13:36 | |
---|
Mun mielestä Andy McCoy tai Mike Monroe ovat aika kaukana uskottavasta rock-ulkonäöstä. Ehkä johonkin vanhojen miesten drag queen-skabaan olisivat sopivampia. En tarkoittanutkaan vaatteita sinänsä vaan sitä miten niitä kantaa. Pointtini oli juuri se, että semmoinen tyyppi jonka ei (enää) tarvitse pönkittää omaa itsetuntoaan tai rokkariuttaan ulkoisilla seikoilla, voi näyttää uskottavalta vaikka vanhassa perunasäkissä. Ja sitten jos vielä kuulostaakin uskottavalta, niin aina paranee. "I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch |
Uforomeo 16.09.2003 09:43:17 | |
---|
Mun mielestä Andy McCoy tai Mike Monroe ovat aika kaukana uskottavasta rock-ulkonäöstä. Ehkä johonkin vanhojen miesten drag queen-skabaan olisivat sopivampia. Nimenomaan sun mielestä. Ihan sama juttu kun sun mielestä vaikka abba ei ehkä ole hyvä. Sun mielestä ehkä makaroonilaatikko ei ole hyvää. Sun mielestä ehkä vihreä on tyylikkäämpi väri kun punainen jne. Täällä on taas päästy elämän peruskysymysten äärelle: Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä ja hyvä niin. Ulkonäkö on tärkeä osa sitä kuvaa mitä sä annat muille ja toisia se miellyttää, toisia ei. Eiköhän se ole Andylläkin tiedossa. Ei se sen rankempaa ole. Jokainen bändi kärsii ulkonäöstään tietyllä tasolla. Toiset ei kestä hevimeininkiä, toiset ei kestä andyä ja toiset ei kestä britneytä. Siinähä se on. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
superfly 19.09.2003 16:11:56 | |
---|
Jepjep, mielipiteitähän nämä ovat. Toisten mielestä ne on äärettömän rock, mutta toisten mielestä eivät. Ihmisillä on eri käsityksiä, esim. siitä mikä ylipäätään on rock-musiikkia ja mikä ei. Harppu on alaston piano |
leather rebel 20.09.2003 10:16:15 | |
---|
Jos katsoit HyppönenEmbuske- ohjelman viimeksi ja näit siinä Negativen kitaristin, et kai voi sinäkään sanoa, että homma kovin täyspäiseltä vaikutti. Joo, oli aika heikko esitys. |
Bacchus 21.09.2003 14:55:45 (muokattu 21.09.2003 20:45:15) | |
---|
Jos katsoit HyppönenEmbuske- ohjelman viimeksi ja näit siinä Negativen kitaristin, et kai voi sinäkään sanoa, että homma kovin täyspäiseltä vaikutti. Vaikka en bändiä tunnekaan, niin muistaakseni ohjelmassa mainittiin että ko. henkilö olisi ollut Negativen laulaja Jonne Aaron. Tosiaan hieman julkisuudenhakuiselta kaverilta vaikutti. Jotenkin niin tyypillinen rockari, heti kun pistää paksun pakkelikerroksen naamaan ja kiiltävät kulta/hopea kuteet niin on "erilainen". Tyypillinen... EDIT: mikä ihmeen julkusuudenhakuisuus?korjattu on. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Deathrace King 21.09.2003 16:08:47 | |
---|
Jokainen bändi kärsii ulkonäöstään tietyllä tasolla. Toiset ei kestä hevimeininkiä, toiset ei kestä andyä ja toiset ei kestä britneytä. Siinähä se on. Öö.. En ole kyllä kenenkään moittivan Britneytä ulkonäöllisessä mielessä. Tosin ainahan niitä vaatteita voidaan hieman vähentää ja pienentää ;) Stay Metal! |
superfly 22.09.2003 20:43:08 | |
---|
Vaikka en bändiä tunnekaan, niin muistaakseni ohjelmassa mainittiin että ko. henkilö olisi ollut Negativen laulaja Jonne Aaron. Tosiaan hieman julkisuudenhakuiselta kaverilta vaikutti. Jotenkin niin tyypillinen rockari, heti kun pistää paksun pakkelikerroksen naamaan ja kiiltävät kulta/hopea kuteet niin on "erilainen". Tyypillinen... EDIT: mikä ihmeen julkusuudenhakuisuus?korjattu on. Oli siis nimenomaan se kitaristi kyseessä, ei Jonne. Harppu on alaston piano |
Bacchus 22.09.2003 21:58:09 | |
---|
Oli siis nimenomaan se kitaristi kyseessä, ei Jonne. Jaahas... Olivatko sitten molemmat samassa ohjelmassa, vai oonko ihan pihalla? "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Uforomeo 23.09.2003 15:37:06 | |
---|
Öö.. En ole kyllä kenenkään moittivan Britneytä ulkonäöllisessä mielessä. Tosin ainahan niitä vaatteita voidaan hieman vähentää ja pienentää ;) Lähinnä tarkoitin, että se sen imago saattaa vaikuttaa siihen fanikantaan mitä sillä on. Vrt. vaikka avril lavigne, joka tekee lähes samaa pophuttua mutta on tosi PUNK! Eihä kukaan teinixpunkkarityttö, joka vannoo avrillin nimeen, voi britneystä diggaa, hei c'mon. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
superfly 23.09.2003 23:34:12 | |
---|
Jaahas... Olivatko sitten molemmat samassa ohjelmassa, vai oonko ihan pihalla? Nyt puhutaan varmaan eri jaksosta. Jonne oli viime jaksossa, kitarisri sekoili sitä edellisessä. Harppu on alaston piano |
waldemarx 24.09.2003 10:47:50 | |
---|
Joo mitäs se nyt mulle kuuluu miten joku pukeutuu.. Mut tää negativen jonne-aaron, joka oli torstaina hyppönen-showssa nii mua alko oikeesti vituttaan ku se rupes kanaileen siä: "hei kattokaa nyt mua, enemmän meikkiä ku mun mutsilla koskaan". waldemarx |
Jani The Rock 24.09.2003 14:31:15 | |
---|
Mut tää negativen jonne-aaron, joka oli torstaina hyppönen-showssa nii mua alko oikeesti vituttaan ku se rupes kanaileen siä: "hei kattokaa nyt mua, enemmän meikkiä ku mun mutsilla koskaan". Kun on lusikalla annettu järkeä niin ei voi kauhalla vaatia. Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go! |
jarkkkk 24.09.2003 14:33:34 | |
---|
ihan sama. paskoja ne on silti. Kananmunavalmisteet ovat tuoreista, rikotuista kananmunista valmistettuja jalosteita. |
jarkkkk 24.09.2003 14:35:02 | |
---|
Mun mielestä Andy McCoy tai Mike Monroe ovat aika kaukana uskottavasta rock-ulkonäöstä. Ehkä johonkin vanhojen miesten drag queen-skabaan olisivat sopivampia. word Kananmunavalmisteet ovat tuoreista, rikotuista kananmunista valmistettuja jalosteita. |