afro 12.04.2006 17:25:28 (muokattu 20.04.2006 00:08:22) | |
---|
Terve kaikille. Tarvitsisin erittäin pikaista apua Jyväskylästä. Olen keikalla Jyväshovissa, ja erittäin olennainen kapine eli peltipussi unohtui kotiin! Voisiko kukaan Jyväskyläläinen lainata muutaman pellin ja kapuloita sekä sudit täksi illaksi? Keikka alkaa klo 21.00, joten sitä ennen tarvitsisin kamat. Soitan erittäin helläkätisesti ja korvaan taatusti, jos esim. kapula sattuu katkeamaan. Maksan myös lainaamisesta, totta kai. Erittäin paljon kiitoksia, toivottavasti saan apua tähän erittäin tukalaan tilanteeseen! Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Legatus 12.04.2006 21:31:23 | |
---|
Aijai. Toivottavasti sait peltiä ja keppejä. Eiku... |
Alpha 12.04.2006 21:48:37 | |
---|
Aijai. Toivottavasti sait peltiä ja keppejä. Melko ilkeetä on ollu vetää, jossei ole peltiä ja palikkaa saanut... Mulla on joskus unohtunut pedaali kotiin. |
south_of_heaven 12.04.2006 21:51:34 | |
---|
Mulla on joskus unohtunut pedaali kotiin. miten kävi? ilmoitti South_of_Heaven |
NKVD 12.04.2006 21:53:42 | |
---|
Just tulin "treenaamasta". Jos oisin aikaisemmin lukenut niin olisin kyllä peltejä lainannut. Suteja en omista. Toivottavasti sait jotain lainaksi. |
Alpha 12.04.2006 21:54:59 | |
---|
miten kävi? Vedettiin asenteella hampaat irvessä ja hikikarpalot otsalla ilman pedaalia yrittäen potkia tennarilla basariin... |
south_of_heaven 12.04.2006 21:56:49 | |
---|
Vedettiin asenteella hampaat irvessä ja hikikarpalot otsalla ilman pedaalia yrittäen potkia tennarilla basariin... :D Näin. Toivottavasti topicin aloittaja sai kamat. ilmoitti South_of_Heaven |
WyW 12.04.2006 22:26:18 | |
---|
Toivottavasti topicin aloittaja sai kamat. Jos ei niin, tuskin unohtaa kamojaan toiste :D http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
Jaska 12.04.2006 22:31:07 | |
---|
Ei muuta kun mikki nassun eteen ja humanbeatbox |
Alpha 12.04.2006 22:38:40 | |
---|
Ei muuta kun mikki nassun eteen ja humanbeatbox Niin onhan poijjat voinu vetää vaikka acapellana paremman puutteessa...:o) |
Jaska 12.04.2006 22:43:05 | |
---|
rek tum taka tum möh |
tolppa-apina 12.04.2006 23:10:34 | |
---|
möh Tuon efetkin haluun. Mistä saa? Lehmä setin viereen ja sitte aina kyseistä ääntä halutessa potkasee lehmää persiille? Jes. Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin. |
Jaska 12.04.2006 23:13:36 | |
---|
Tuon efetkin haluun. Mistä saa? Lehmä setin viereen ja sitte aina kyseistä ääntä halutessa potkasee lehmää persiille? Jes. En tiedä, mutta aina kun Hakalan Jarkko demoo suullaan jotain surkeeta laiskaa filliä se pistää ton sinne loppuun. Pop&Jazz leirillä nakkilassa oli sellanen kaveri kun Miku Suomalainen (sukunimestä en oo varma), ja se päätti nuo fillidemot aina sanaan moido. "Skurräpätäpäkämköshköshturrurrur moido" |
Puoli kahdeksan aikaan miehelle soitin, kun tämän topicin huomasin, mut Musapörssi oli ehtinyt jo hätiin... Kumut tulee, olenko valmis? |
Bacchus 13.04.2006 00:05:24 | |
---|
Puoli kahdeksan aikaan miehelle soitin, kun tämän topicin huomasin, mut Musapörssi oli ehtinyt jo hätiin... Hyvä homma ettei menny keikka persiilleen. Veikkaan kyllä, että seuraavan kerran tarkastetaan pellit ja kamat kahteen kertaan.;) Olis kyllä paskamainen tilanne, jos/kun omalle kohdalle sattuis/sattuu. |
Wiitala 13.04.2006 02:02:06 | |
---|
Hitsi... lukee vasta nyt hän. Lainata mielellään olisi voinut hän. Ensi kerralla sitten... :D "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
afro 13.04.2006 08:32:14 (muokattu 13.04.2006 08:32:54) | |
---|
Jeps, olen nyt kotiutunut keikalta, joka lopulta menikin ihan mukavasti. Pellit sain lainaan monen mutkan kautta Musapörssistä, jonka henkilökunnalle suuri kiitos! Kapulat ja sudit sain ostettua. Kiitokset myös Analuukille avuntarjouksesta, sekä muille myötäelämisestä! :) Tosiaan normaalisti tsekkaan monesti läpi, että kaikki kamat on mukana. Ennen ei ole onneksi unohtunut mitään, mutta nyt oman huolimattomuuden ja kiireen takia iski oikosulku ja peltipussukka jäi jotenkin kotiin. Täysin oma moka siis, mutta tuskin toista kertaa kämmään samalla tavalla. Ottaa nimittäin melko lailla pannuun huomata monen sadan kilometrin päässä kotoa, että jotain noinkin tärkeää unohtui. Onneksi kaikki päättyi hyvin. Olkoon tämä varoittava esimerkki: kamojen pakkausta yms. ei kannata jättää viime tippaan. Kannattaa myös kelata, että kaikki tärkeä on varmasti mukana. Mielessäni pyöri tapauksen myötä nimimerkki groovemanin ehdotus "rumpalien verkostosta". Eli jos joltakin sattuu unohtumaan jotain kotiin, voisi katsoa esim. jostain listasta, ketä rumpaleita asuu lähiseudulla, soittaa heille ja pyytää lainaksi tarvitsemaansa. Itse ainakin olisin valmis lainaamaan, sillä nyt tiedän, kuinka ikävä tilanne on jos joku tärkeä juttu unohtuu. Tietysti esim. pellit on melko arka lainauskohde, mutta niitä hyvin käsittelevälle kaverille nekin voisin lainata. Mitäs sanotte? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
grooveman 13.04.2006 10:29:21 (muokattu 13.04.2006 10:29:46) | |
---|
Tietysti esim. pellit on melko arka lainauskohde Niin mullahan ideana oli että jos jotain lainakamoista hajoaa, silloin korvataan. Jännä paikka toi Jyväshovi, olin siellä viime syksynä keikalla niin multa jäi haitsun yläpellin pidike himaan:) Teippiä onneksi löytyi... "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
moderndrummer88 13.04.2006 10:33:01 | |
---|
Niin mullahan ideana oli että jos jotain lainakamoista hajoaa, silloin korvataan. se on vaan vähän paska homma, jos joku vaikka hajottais multa ton vanhan K:n, mitenkä semmosissa tilanteissa pystyy korvaamaan kun rahalla ei saa vastaavaa...
powertreblebassvolume |
Bacchus 13.04.2006 12:13:04 (muokattu 13.04.2006 12:14:11) | |
---|
Niin mullahan ideana oli että jos jotain lainakamoista hajoaa, silloin korvataan. Jännä paikka toi Jyväshovi, olin siellä viime syksynä keikalla niin multa jäi haitsun yläpellin pidike himaan:) Teippiä onneksi löytyi... Mun mielestä sen groovemanin idean vois toteuttaa. Pistä grooveman vaikka uusi ketju pystyyn, ja siihen se kirjoituksesi sieltä asuinpaikkakunta-ketjusta. Halukkaat voivat sitten ilmottautua, ja pistää vaikka jotain yhteystietoja. Toimisko homma näin? Niin, ja sitten sieltä ketjusta voisi pitää kaikki muut kommentit poissa, niin, että ainoastaan nimet ja yhteystiedot näkyvät. Meikäläinen ainakin on mukana. |