Aihe: kopiot
1
kole_katti
12.04.2006 16:49:56
Kyselen vaan että mitä mieltä te ootte kopiosita.
Ite en käyttäisi.

Eli mielipiteitä haluttaisiin.
kid ego
12.04.2006 16:50:58
Mikäpäs niissä?
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Strutsi
12.04.2006 16:51:06
Ite en käyttäisi.

Voin käyttää jos se on hyvä. Mikäs siinä?
Osta mun Ibanez RG2620!!!!
Rinneto
12.04.2006 16:51:28
Ite en käyttäisi.

Vas?
Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack.
Kimmo72
12.04.2006 17:13:25
Määrittele "kopio"?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Khassera
12.04.2006 18:06:48
Määrittele "kopiosita" Ok se siitä.

Jos "kopio" on tässä tilanteessa mahdollisesti esimerkiksi Fenderin stratocasterin vertausta esimerkiksi Fernandesin stratocasteriin niin mielipiteeni:

On mahdollista että kitaran alkuperäisen ja "legendaarisen" kaavan voi ottaa jokin toinen firma ja valmistaa sen avulla entistä ehomman straton. Vaan näitä kopiokirjotuksiahan on miljoonia täälä, eikö?
"Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian
LaXu
12.04.2006 19:27:19
Kyllä minä otan mieluummin hyvän kopion kuin huonon "alkuperäisen." Ja hyvänkin alkuperäisen sijasta käsintehdyn kopion.
"Walking the fine line between bacon and Christian."

Ostetaan Fender Deluxe Wide nahkahihna.
Magic Bullet
12.04.2006 21:17:37
mulle ei ole enää tarkeintä se -> mitä siinä kitaran lavassa lukee,
jos se on muuten hyvä e'peli!

Kuinka tahansa uskottelen itselleni samaa, niin kun siinä kitarassa lukee se Fender tai Gibson niin tuleehan siitä hyvä mieli. Ei se sitä kitaran soundia paranna, mutta onhan se hienoa (materialisti kun olen)
Jormaz
12.04.2006 21:28:37
Täällä on perinteisesti hyväksytty kaikki paitsi kopiot Pyhän Bossin pedaaleista, niihin kun on varaa kenellä tahansa muutenkin.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Les Fender
12.04.2006 21:30:16
Kopiot

Vaihtelevalla menestyksellä myös kopio pakottaa kohderyhmää huomioimaan laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.

Kokeilin vaan: http://www.puppulausegeneraattori.fi/
"Living is easy with eyes closed!"
Jucciz
12.04.2006 21:45:02
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että kopio kuvaa hyvin toimintamenetelmiä parannettaessa vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Budy
12.04.2006 21:47:00
Myöskään me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos kopio noudattaa epäilemättä ideatasolla organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.
Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää. V.U.K #27 Paskakitaristit #8
Boogierooster
13.04.2006 21:02:14
Todellisuudessa kopio mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
aika kantaaottava lause, sotkee mukaan behringerin vampit ja vastaavatkin, kopio käyttää hyödykseen epäkohtia.
Pastilli?
Mrezzye
13.04.2006 21:40:55

Aion nyt mennä kopiomaan eräät jazz-nuotit tuolla työpaikan Canonilla. Hyi minua!
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Les Fender
13.04.2006 22:18:49
Aion nyt mennä kopiomaan eräät jazz-nuotit tuolla työpaikan Canonilla. Hyi minua!

Onkohan tulostaminen hyväksyttävämpää kuin kopioiminen? Tulostin meinaan juuri äsken tuolla työpaikan HP:lla (Joka pieksee Canonin kopio-koneet mennen tullen;) tabloja... Itse ottaisin ainakin mieluumin hyvän tulosteen kuin kopion.
"Living is easy with eyes closed!"
Jonte
14.04.2006 00:30:05
Ite en käyttäisi.

Olen käyttänyt. Ensimmäinen kitarani on Squier Affinity Strat 2000. Kävi keikoillakin, edelleenkin passeli treenikitara.

Terveisin Jonte
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)