zorro 10.04.2006 19:55:49 | |
---|
|
baron 10.04.2006 20:47:42 | |
---|
http://www3.youtube.com/watch?v=fMg … vbN9kLA&search=herbie%20hancock Siinä on pätkä Chameleonia. mitenhän ton sais koneelle talteen? Olipas veto! Mulla on niiden originaaliäänite, joka on huomattavasti hidastempoisempi, jotain 90. Ens su keikalla tarkoitus vetää piisi ekaa kertaa, tosta sai vähän vinkkejä kiipparisooloon, ainakin se soittimesta irtaantuminen! My name is Baron, Sir Baron. |
Leikari 11.04.2006 10:11:38 (muokattu 11.04.2006 10:14:11) | |
---|
Minulla oli aikanaan pitkään c-kasetti, jossa oli 70-luvulla televisiosta erillismikrofonilla äänitettynä Hancockin Pori Jazz -keikkataltiointi. Kuuntelin sitä lukioiässä paljon ja innostuneena - itse asiassa ko. esitys vaikutti varmaan ratkaisevasti funkinnostukseeni ;-) ... varsinaisen jazzin kuuntelu alkoi vasta myöhemmin Pori-Jazz -keikalla mukana soittamassa oli mm. Wah-Wah Watson ... biisejä en enää muista, mutta arvelen, että silloin soittivat paljon Man Child -materiaalia. edit: tuolta www.youtube.com -saitilta löytyy vaikka mitä hauskaa - kuvan ja äänenlaatu on kyllä mitä sattuu, mutta etenkin 60-70-lukujen juttuja on hauska tsekata ihan "tyylin" ja useiden bändien alkuperäisesitysten/ilmeiden vuoksi. Soitetaan jamia! |
uneksija 11.04.2006 11:37:19 | |
---|
Olipas veto! Mulla on niiden originaaliäänite, joka on huomattavasti hidastempoisempi, jotain 90. Ens su keikalla tarkoitus vetää piisi ekaa kertaa, tosta sai vähän vinkkejä kiipparisooloon, ainakin se soittimesta irtaantuminen! Chameleonissa on kyllä mm. harvinaisen tiukkaa synasooloilua, pakko myöntää! |
Epämuusikko 11.04.2006 23:39:24 | |
---|
It´s easier to give up than allways tried to go up. |
zorro 12.04.2006 00:11:49 | |
---|
|
BaariMikko 12.04.2006 17:44:07 | |
---|
Olipas veto! Mulla on niiden originaaliäänite, joka on huomattavasti hidastempoisempi, jotain 90. Ens su keikalla tarkoitus vetää piisi ekaa kertaa, tosta sai vähän vinkkejä kiipparisooloon, ainakin se soittimesta irtaantuminen! Tarkottaako tää nyt sitä, että sä alat kohta soittamaan syntikkaa? :> "jos
et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta."
-JPQ
Teatteriin! |
Tarkottaako tää nyt sitä, että sä alat kohta soittamaan syntikkaa? :> Ei kun mun mielestä "Church Organ" soundi sopii siihen kivasti. My name is Baron, Sir Baron. |
SLTe 18.04.2006 16:07:02 | |
---|
... Siinä on pätkä Chameleonia. mitenhän ton sais koneelle talteen? Alla linkki, mistä videon saa ladattua. http://www.youtube.com/get_video.php?video_id=fMg2vbN9kLA&l=446 Video ei ole ihan yleisintä formaattia (FLV, Flash Player 8), mutta Windowsille löytyy FLV Player -niminen soitto-ohjelma joka toistaa tätä tiedostotyyppiä. Alla linkki sivulle, jolta FLV Playerin saa ladattua. http://www.martijndevisser.com/blog/article/flv-player-updated Ylemmästä linkistä latautuu videon raakadata, joka tallettuu koneelle get_video -nimisenä. Kun tiedoston nimeää .flv -päätteiseksi, niin playeri suostuu soittamaan sen (esim. get_video -> Headhunters_live_1974.flv ). |
SLTe 18.04.2006 16:50:40 | |
---|
|